42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
00195693
Poľnohospodárske družstvo
Ludrová, Ludrová, 03471, SVK
Inertný posypový materiál
Drvené kamenivo, kamenná drvina
Tovar, Služba
1. Inertný posypový materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Inertný posypový materiál frakcie 4-8 mm na posyp ciest v zimnom období s dovozom na miesto určenia a vyložením. |
Prílohou zmluvy bude certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Inertný posypový materiál frakcia 4-8 mm | ton | 300 | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2015, kapitola V, vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií zo septembra 2012. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max. do 5% hmotnosti. | |
Dodávať drvený riečny štrk je neprípustné. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je stredisko Ružomberok. |
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru: inertného posypového materiálu frakcia 4-8 mm na posyp ciest v zimnom období s dopravou a s vyložením do miest dodania - podľa požiadavky objednávateľa na základe jeho čiastkových objednávok. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť doklady o vlastníctve kameňolomu na predmetný inertný materiál do 3 dní od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ nie je vlastníkom kameňolomu, tieto doklady môžu byť nahradené zmluvou o zabezpečení požadovanej dodávky s vlastníkom alebo prevádzkovateľom kameňolomu, v ktorej bude uvedené číslo zmluvy a celkové požadované množstvo materiálu. Táto zmluva musí byť podpísaná konateľom, ktorý lom vlastní alebo prevádzkuje. |
Dodaný tovar, Inertný posypový materiál, bude spĺňať podmienky platných STN EN noriem v plnom rozsahu. Dodaný tovar bude použitý na posyp ciest v zimnom období. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Odberateľ zašle na kontaktný mail dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osoby, ktoré budú oprávnené objednávať tovar. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod. |
Inertný posypový materiál bude odoberaný postupne, podľa potreby na čiastkové objednávky, nebude naskladnený naraz. Minimálny jednorázový odber na miesto dodania bude 25 ton, prípadne po dohode medzi objednávateľom a dodávateľom aj iné množstvo. |
Termín dodania bude upresnený v objednávke (písomne, mailom) 72 hod. pred požadovaným dodaním tovaru. V objednávke bude určené množstvo, miesto a termín dodania. |
Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre. |
Dodávateľ počas celej doby platnosti tejto zmluvy je povinný garantovať pôvod a kvalitu tovaru. Ďalej sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania zmluvy inertný posypový materiál v súlade s certifikátom alebo vyhlásením o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. v platnom znení. Certifikát alebo vyhlásenie o zhode výrobku dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Fakturácia bude vykonávaná mesačne podľa skutočne odobratého množstva. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Nedodržanie ktorejkoľvek všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie alebo technických vlastností tovaru ako aj požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy. |
Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
5
1,00 predmet zákazky
7 428,33
7 428,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2023 12:35
12.12.2023 09:45
12.12.2023 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2023 09:10 - Vstupná ponuka | 7 420,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2023 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 420,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: