00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
52005551
Ticket Service, s.r.o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodných platobným terminálom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnanca | € | 6 | ||
predpokladané množstvo stravovacích kariet | ks | 10 | ||
predpokladaný počet stravných jednotiek na jedného zamestnanca | sj | 251 | ||
celkový predpokladaný počet stravných jednotiek pre zamestnancov | sj | 2510 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu |
stravovacia karta musí obsahovať | číslo karty |
stravovacia karta musí obsahovať | dobu platnosti karty minimálne 2 roky od jej vydania |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie alebo použitie PIN kódu |
stravovacia karta má možnosť | blokácie v prípade straty alebo krádeže |
stravovacia karta má | bezplatný online účet |
Názov |
Predmetom zmluvy je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na obdobie jedného roka (od januára do decembra) |
V celkovej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných kariet, vrátane provízie. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa týkajúce sa : - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, - priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám,- všetky transakčné náklady týkajúce sa komunikácie karty napr. zasielanie sms a pod., |
Zamestnanec objednávateľa - držiteľ karty- bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami, použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na karte. Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na karte (SMS, e-mail). Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, v prípade straty alebo krádeže do 24 hod. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v prílohe objednávky. Príloha objednávky bude obsahovať číslo karty, meno zamestnanca, osobné číslo a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Na základe doručenej objednávky v elektronickej forme dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od jej prijatia. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry zaslanej objednávateľovi s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy. |
Dodávateľ vystaví faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba zabezpečená. |
Dodávateľ preukáže do 3 dní od uzavretia zmluvy, že má zmluvne dohodnutých minimálne 5 reštauračných zariadení a min. 5 potravinových reťazcov v blízkosti okolia miest plnenia (Kvetná 11, Bratislava, Mariánske námestie 5, Žilina), ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu a je ňou možné platiť. V prípade ak dodávateľ nesplní túto podmienku objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa jednotlivých položiek tvoriacich fakturovanú cenu za službu. Zmluvná cena je počas platnosti zmluvy nemenná. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných kariet je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, ktoré sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou |
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie. |
Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
2 510,00 stravná jednotka
15 060,00
15 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2023 14:41
05.12.2023 14:38
05.12.2023 14:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2023 14:48 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
30.11.2023 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: