35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
47244402
TOMS TRADE, s.r.o.
Jesenského 6, Detva, 96212, SVK
Nákup veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom
Nakladač
Tovar
1. Nákup veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup, dodanie a spustenie do prevádzky 1ks veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom na pobočke strediska SSÚR Zvolen v Lučenci (ďalej len „miesto dodania“) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoobjemový kolesový nakladač | ks | 1 | ||
Výška zdvihu | m | 6,8 | ||
Nosnosť pri max. výške | t | 2,5 | ||
Max. dosah | m | 3,9 | ||
Nosnosť pri max. dosahu | t | 1,4 | ||
Hmotnosť bez nákladu | t | 8,50 | ||
Výška bez majáka | m | 2,6 | ||
Šírka | m | 2,4 | ||
Dĺžka stroja po čelnú upínaciu dosku | m | 5,2 | ||
Rázvor | m | 2,95 | ||
Výkon | kW | 70 | ||
Krútiaci moment pri min. 1400 ot./min. | Nm | 400 | ||
Výkon zubového čerpadla s LS ventilom | L/min. | 100 | ||
Tlak v hydraulickom systéme | bar | 250 | ||
Objem hydraulickej nádrže | L | 50 | ||
Objem palivovej nádrže | L | 120 | ||
Objem nádrže na redukčné činidlo | L | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo - nafta motorová | |
Hydrostatický pohon s elektronickou reguláciou na všetky 4 kolesá | |
Min. 3 režimy riadenia: 2-kolesové, 4-kolesové, krabie | |
Motorová hydrostatická, parkovacia a núdzová pasívna brzda | |
Akustický signál pri cúvaní | |
Automatický systém čistenia chladiča | |
Tlmenie rázov ramena manipulátora | |
Zdvíhacie oko na hlave ramena manipulátora | |
Rýchloupínací hydraulický mechanizmus príslušenstva ovládaný z kabíny | |
Monitorovanie zariadenie na sledovanie bezpečnosti, efektivity a zaťaženia výložníka | |
Systém na váženie nakladaného materiálu s ukazovateľom v kabíne | |
Výstražný oranžový LED maják v súlade s platnými predpismi SR | |
Štandardné pneumatiky určené na pozemné komunikácie s min. rozmerom 400/70–20 16PR | |
Súprava základného servisného náradia | |
Štandardná povinná výbava vozidla podľa platných predpisov SR v čase dodania | |
Bezpečnostná kabína, plne uzatvorená spĺňajúca normy ROPS a FOPS, odpružená, zvukovo izolovaná | |
Zasklenie prednej strany kabíny a stropu | |
Kúrenie a klimatizácia | |
Multifunkčný min. 5“ LCD displej pre ovládanie stroja v kabíne nakladača v dosahu vodiča s ukazovateľom otáčok motora, paliva, teploty chladiacej kvapaliny a hydraulického oleja, počítadlom motohodín samostatne pre podvozok a pracovnú hydrauliku, denné a celkové počítadlo motohodín s automatickou pamäťou pre ukladanie všetkých prevádzkových parametrov | |
Vzduchom odpružené sedadlo s nastaviteľnou hmotnosťou a bezpečnostným pásom | |
Nastaviteľný volant | |
Multifunkčný a ergonomický joystick | |
Prevádzkové a smerové svetlá podľa platnej legislatívy – schválené pre prevádzku na pozemných komunikáciách v SR | |
Prídavné pracovné LED svetlá (min. 2x vpredu a 2x vzadu) | |
Stierače – predné a zadné | |
Súčasťou predmetu zákazky je inštalácia monitorovacieho systému GPS, totožného (kompatibilného) s doteraz používaným systémom Truck Data Memory G3 v mechanizmoch Verejného obstarávateľa (monitorovanie polohy, spotreby a stavu PHM v nádrži, monitorovanie všetkých pracovných funkcii nadstavieb a prihlasovanie vodiča do systému cez karty zamestnancov s následným automatickým vytvorením elektronickej stazky k vozidlu) | |
Súčasťou predmetu zákazky sú prídavné zariadenia: | |
a. lopata na ľahké materiály so šírkou min. 2,4 m (objem min. 2400 L) - 1ks b. plávajúce paletizačné vidly - pár, šírka rámu min. 1,4 m - 1 ks c. žeriavový hák s nosnosťou min. 4 t - 1 ks | |
Ostatné požiadavky | |
Záruka 24 mesiacov na celý predmet zákazky od podpisu preberacieho protokolu | |
V cene doprava a spustenie do prevádzky veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom na mieste dodania | |
V cene zaškolenie min. 2 pracovníkov Verejného obstarávateľa v časovom rozsahu do 2 hodín | |
V cene je Osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, Prehlásenie o zhode (COC), Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Verejného obstarávateľa, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy | |
Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky doložiť fotodokumentáciu všetkých častí predmetu zákazky (veľkoobjemový kolesový nakladač, lopata na ľahké materiály, plávajúce paletizačné vidly, žeriavový hák) s uvedením značky a typu v rozsahu tohto opisného formulára a technických parametrov zverejnených výrobcom | v cene |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup a dodanie nového veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom (ďalej len „stroj“ alebo „Predmet zmluvy“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Verejnému obstarávateľovi (ďalej len „Objednávateľ“). ..... |
..... Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej len „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj najneskôr do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy. |
I.3 Miesto dodania Predmetu zmluvy bude pobočka strediska SSÚR Zvolen v Lučenci, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce, pokiaľ sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodnú inak. |
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania stroja na konkrétne miesto dodania osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním stroja. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený podpísať Preberací protokol a prevziať Predmet zmluvy vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba. |
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: Osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, Prehlásenie o zhode (COC), Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny stroja, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru, |
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky a typu stroja s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH, |
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v SR, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, platné v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy, |
d. doklad/potvrdenie a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu stanovené výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, v rámci ktorého sa budú vykonávať po dobu plynutia záručnej doby príslušného stroja všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania originálnych náhradných dielov pre danú značku stroja, napríklad zmluva o poskytovaní servisných služieb uzatvorená s víťazným uchádzačom a výrobcom alebo zástupcom výrobcu platná v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za plnenie, uvedené v článku I. Opisného formuláru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane zaškolenia obsluhy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf). |
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a požadovaného množstva strojov a príslušenstiev, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena stroja“). |
II.4 Celková cena stroja je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K Celkovej cene stroja bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
II.7 Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, ..... |
..... Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude Objednávateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí stroja bez vád a nedorobkov, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole pri odovzdaní Predmetu zmluvy do servisu a následne pri prevzatí Predmetu zmluvy zo servisu. |
IV.3 V prípade, ak má stroj chyby, je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať za účelom odstránenia vád stroja alebo za účelom výmeny stroja, na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa. |
IV.4 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj za stroj bezchybný, t. j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 (štrnástich) kalendárnych dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť. |
IV.5 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa chybný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. Po oprave je Dodávateľ povinný daný stroj u Dodávateľa riadne odskúšať, túto skutočnosť uvedie v preberacom protokole. |
IV.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný. |
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Max. dosah | m | 3,9 | ||
Navrhnutá hodnota | Max.dosah | m | 3,6 |
Uvedený parameter je diskriminujúci, požadujeme zmenu požadovaného parametra v uvedenej tolerancii, diskriminuje niektorých výrobcov. Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Nosnosť pri max. dosahu | t | 1,4 | ||
Navrhnutá hodnota | Nosnosť pri max. dosahu | T | 1,1 |
Stroj môže mať aj vyšší max. Je potebné určiť max nosnosť pri min dosahu (napr. 6,8 m)Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži. Objednávateľ špecifikáciou predmetu obstarávania bráni zúčastniť sa v procese verejného obstarávania viacerým záujemcom. Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti máme dôvodné podozrenie, že objednávateľ svojim konaním mohol naplniť skutkovú podstatu viacerých skutkových podstát trestných činov v zmysle trestného zákona
Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
15.12.2023 08:00 — 12.06.2024 12:00
1,00 ks
122 594,67
122 594,67
V zmysle opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2023 14:25
07.12.2023 09:00
07.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2023 07:46 - Vstupná ponuka | 122 593,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2023 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 122 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: