• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 10:55

Detail zákazky Z202313861

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 10:55

Základné údaje

Z202313861

OF-283234

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8681925

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

47244402

TOMS TRADE, s.r.o.

Jesenského 6, Detva - Sídlisko, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom

Nakladač

  • 34140000-0 - Ťažkotonážne motorové vozidlá
  • 34144710-8 - Nakladače na kolesách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom
Funkcia
Nákup, dodanie a spustenie do prevádzky 1ks veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom na pobočke strediska SSÚR Zvolen v Lučenci (ďalej len „miesto dodania“)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kolesový nakladač ks 1
Výška zdvihu m 6,8
Nosnosť pri max. výške t 2,5
Max. dosah m 3,9
Nosnosť pri max. dosahu t 1,4
Hmotnosť bez nákladu t 8,50
Výška bez majáka m 2,6
Šírka m 2,4
Dĺžka stroja po čelnú upínaciu dosku m 5,2
Rázvor m 2,95
Výkon kW 70
Krútiaci moment pri min. 1400 ot./min. Nm 400
Výkon zubového čerpadla s LS ventilom L/min. 100
Tlak v hydraulickom systéme bar 250
Objem hydraulickej nádrže L 50
Objem palivovej nádrže L 120
Objem nádrže na redukčné činidlo L 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo - nafta motorová
Hydrostatický pohon s elektronickou reguláciou na všetky 4 kolesá
Min. 3 režimy riadenia: 2-kolesové, 4-kolesové, krabie
Motorová hydrostatická, parkovacia a núdzová pasívna brzda
Akustický signál pri cúvaní
Automatický systém čistenia chladiča
Tlmenie rázov ramena manipulátora
Zdvíhacie oko na hlave ramena manipulátora
Rýchloupínací hydraulický mechanizmus príslušenstva ovládaný z kabíny
Monitorovanie zariadenie na sledovanie bezpečnosti, efektivity a zaťaženia výložníka
Systém na váženie nakladaného materiálu s ukazovateľom v kabíne
Výstražný oranžový LED maják v súlade s platnými predpismi SR
Štandardné pneumatiky určené na pozemné komunikácie s min. rozmerom 400/70–20 16PR
Súprava základného servisného náradia
Štandardná povinná výbava vozidla podľa platných predpisov SR v čase dodania
Bezpečnostná kabína, plne uzatvorená spĺňajúca normy ROPS a FOPS, odpružená, zvukovo izolovaná
Zasklenie prednej strany kabíny a stropu
Kúrenie a klimatizácia
Multifunkčný min. 5“ LCD displej pre ovládanie stroja v kabíne nakladača v dosahu vodiča s ukazovateľom otáčok motora, paliva, teploty chladiacej kvapaliny a hydraulického oleja, počítadlom motohodín samostatne pre podvozok a pracovnú hydrauliku, denné a celkové počítadlo motohodín s automatickou pamäťou pre ukladanie všetkých prevádzkových parametrov
Vzduchom odpružené sedadlo s nastaviteľnou hmotnosťou a bezpečnostným pásom
Nastaviteľný volant
Multifunkčný a ergonomický joystick
Prevádzkové a smerové svetlá podľa platnej legislatívy – schválené pre prevádzku na pozemných komunikáciách v SR
Prídavné pracovné LED svetlá (min. 2x vpredu a 2x vzadu)
Stierače – predné a zadné
Súčasťou predmetu zákazky je inštalácia monitorovacieho systému GPS, totožného (kompatibilného) s doteraz používaným systémom Truck Data Memory G3 v mechanizmoch Verejného obstarávateľa (monitorovanie polohy, spotreby a stavu PHM v nádrži, monitorovanie všetkých pracovných funkcii nadstavieb a prihlasovanie vodiča do systému cez karty zamestnancov s následným automatickým vytvorením elektronickej stazky k vozidlu)
Súčasťou predmetu zákazky sú prídavné zariadenia:
a. lopata na ľahké materiály so šírkou min. 2,4 m (objem min. 2400 L) - 1ks b. plávajúce paletizačné vidly - pár, šírka rámu min. 1,4 m - 1 ks c. žeriavový hák s nosnosťou min. 4 t - 1 ks
Ostatné požiadavky
Záruka 24 mesiacov na celý predmet zákazky od podpisu preberacieho protokolu
V cene doprava a spustenie do prevádzky veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom na mieste dodania
V cene zaškolenie min. 2 pracovníkov Verejného obstarávateľa v časovom rozsahu do 2 hodín
V cene je Osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, Prehlásenie o zhode (COC), Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Verejného obstarávateľa, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy
Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky doložiť fotodokumentáciu všetkých častí predmetu zákazky (veľkoobjemový kolesový nakladač, lopata na ľahké materiály, plávajúce paletizačné vidly, žeriavový hák) s uvedením značky a typu v rozsahu tohto opisného formulára a technických parametrov zverejnených výrobcom v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie nového veľkoobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom (ďalej len „stroj“ alebo „Predmet zmluvy“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Verejnému obstarávateľovi (ďalej len „Objednávateľ“). .....
..... Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej len „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj najneskôr do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy.
I.3 Miesto dodania Predmetu zmluvy bude pobočka strediska SSÚR Zvolen v Lučenci, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce, pokiaľ sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodnú inak.
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania stroja na konkrétne miesto dodania osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním stroja. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený podpísať Preberací protokol a prevziať Predmet zmluvy vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: Osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, Prehlásenie o zhode (COC), Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny stroja, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky a typu stroja s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH,
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v SR, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, platné v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy,
d. doklad/potvrdenie a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu stanovené výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, v rámci ktorého sa budú vykonávať po dobu plynutia záručnej doby príslušného stroja všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania originálnych náhradných dielov pre danú značku stroja, napríklad zmluva o poskytovaní servisných služieb uzatvorená s víťazným uchádzačom a výrobcom alebo zástupcom výrobcu platná v čase od uzatvorenia zmluvy až po ukončenie záručnej doby predmetu zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za plnenie, uvedené v článku I. Opisného formuláru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane zaškolenia obsluhy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf).
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a požadovaného množstva strojov a príslušenstiev, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena stroja“).
II.4 Celková cena stroja je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K Celkovej cene stroja bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, .....
..... Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude Objednávateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí stroja bez vád a nedorobkov, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom.
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole pri odovzdaní Predmetu zmluvy do servisu a následne pri prevzatí Predmetu zmluvy zo servisu.
IV.3 V prípade, ak má stroj chyby, je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať za účelom odstránenia vád stroja alebo za účelom výmeny stroja, na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
IV.4 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj za stroj bezchybný, t. j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 (štrnástich) kalendárnych dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť.
IV.5 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa chybný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. Po oprave je Dodávateľ povinný daný stroj u Dodávateľa riadne odskúšať, túto skutočnosť uvedie v preberacom protokole.
IV.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný.
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Max. dosah m 3,9
Navrhnutá hodnota Max.dosah m 3,6

Uvedený parameter je diskriminujúci, požadujeme zmenu požadovaného parametra v uvedenej tolerancii, diskriminuje niektorých výrobcov. Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Nosnosť pri max. dosahu t 1,4
Navrhnutá hodnota Nosnosť pri max. dosahu T 1,1

Stroj môže mať aj vyšší max. Je potebné určiť max nosnosť pri min dosahu (napr. 6,8 m)Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži. Objednávateľ špecifikáciou predmetu obstarávania bráni zúčastniť sa v procese verejného obstarávania viacerým záujemcom. Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti máme dôvodné podozrenie, že objednávateľ svojim konaním mohol naplniť skutkovú podstatu viacerých skutkových podstát trestných činov v zmysle trestného zákona

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

15.12.2023 08:00 — 12.06.2024 12:00

1,00 ks

122 594,67

122 594,67

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2023 14:25

07.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 50
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2023 07:46 - Vstupná ponuka 122 593,00 € Cena bez DPH
06.12.2023 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 122 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS