• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 16:20

Detail zákazky Z202313847

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 16:20

Základné údaje

Z202313847

OF-282754

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8669634

Objednávateľ

00682357

BIBIANA-medzinárodný dom umenia pre deti

Panská 41, Bratislava-Staré Mesto, 81539, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické a čistiace potreby

toaletný papier, papierové utierky, umývanie riadu

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické a čistiace potreby
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Toaletný papier JUMBO, alebo ekvivalent, farba biela, návin 225,00m, priemer 26cm, počet vrstiev 2, počet kusov v balení 6ks, jednotka: kotúč 18 kotúčov
2. Skladané dvojvrstvové papierové uteráky typu ZZ s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov. Balenie kartón 3000 ks, farba biela, materiál celulóza, 2 vrst., rozmer: 213x230 mm, jednotka: kartón 10 kartónov
3. Jar ručné umývanie Aloe Vera & Jasmine balík XXL, alebo ekvivalent, objem 2,7, tekutý prostriedok na umývanie riadu  poskytne čistiacu silu, ktorá odstráni všetky nečistoty na riade, ale tiež šetrne stará o vaše ruky. Balenie:  2 kusy 5 balení
4. Toaletný papier KATRIN PLUS TOILET, alebo ekvivalent. Farba: biela, návin: 17,25 metrov, priemer: 118 mm, počet vrstiev: 3, počet útržkov: 150. Jednotka: 1 balenie = 8 roliek. 50 balení
5. FINISH Classic Tablety do umývačky 100 kusov v balení, alebo ekvivalent. Zloženie: 5 % alebo viac, avšak menej ako 15 % bieliace činidlá na báze kyslíka, menej ako 5 % polykarboxyláty, fosfonáty, neiónové povrchovo aktívne látky, enzýmy (subtilizín, amylasa), parfém.  Bez chlóru, určené na riad, konzistencia - pevné tablety. Jednotka: balenie 2 balenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar/služba zodpovedal/a slovenským technickým normám.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh plnenia - rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava (pešia zóna).
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00 hod. do 14:00 hod. najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve , resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná s jedinou výnimkou ak by došlo medzi uzatvorením zmluvy a dodaním predmetu zmluvy k zmene sadzby DPH.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania v sídle objednávateľa BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ustanovenia predchádzajúceho odseku neplatia pre osobu so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktoré nie sú registrované pre daň z pridanej hodnoty v Slovenskej republike. Tieto na konečnú cenu nepridávajú daň z pridanej hodnoty.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panská 41, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.12.2023 08:00 — 12.12.2023 14:00

1,00 celá zákazka - 5 položiek

600,00

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2023 12:17

05.12.2023 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2023 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 536
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 19:20 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
05.12.2023 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS