• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 16:50

Detail zákazky Z202313835

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 16:50

Základné údaje

Z202313835

OF-280677

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8669618

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice

medicinálne plyny, technické plyny, tlakové nádoby

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny kvapalný - cisterna kg 124 267
Kyslík medicinálny kvapalný - eurocylinder liter 40 534
Kyslík medicinálny zväzok 128,40 m3 ks 8
Kyslík plynný medicinálny 6,43 m3 / 150 bar alebo 200 bar ks 40
Kyslík plynný medicinálny 2,2 m3 - 1,61 m3 / 150 bar alebo 200 bar ks 45
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 2,2 m3 IV / 200 bar ks 90
Kyslík plynný medicinálny 0,43 / 200 bar ks 96
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 bar ks 800
Kyslík technický 6,43 m3 ks 1
Oxid dusný medicinálny 7,5 kg ks 10
Oxid uhličitý medicinálny 5 kg ks 26
Oxid uhličitý medicinálny PHARMA (20 kg) ks 3
Oxid uhličitý medicinálny 7,5 kg ks 70
Oxid uhličitý potravinársky 20 kg ks 3
Oxid uhličitý technický 10 kg, F13 - nízka CO2 ks 2
Argón medicinálny 2,1 m3 ks 1
Argón medicinálny 0,43 m3 ks 3
Argón 6.0  2,1 m3 ks 1
Dusík 6.0 10,0 m3 ks 1
Acetylén technický C2H2 6 kg CO2 medicinálny 6 kg ks 1
Vzduch stlačený 10 m3 ks 1
Pharma air 10 m3 ks 8
Propán 11 kg ks 1
Propán-Bután 10 kg ks 1
ADR fľaša ks 1 212
ADR na kvapalný kyslík v cisterne ks 34
ADR za mobilný mini zásobník Eurocylinder ks 44
ADR zväzok ks 5
Nájomné za odparovaciu stanicu 10 000 litrov mesačne 12
Nájomné za odparovaciu stanicu 5 000 litrov mesačne 12
Nájomné za EasyBASE 5 000 / 24,37 bar mesačne 12
Nájomné za fľaše 0,43 m3 ks a deň 10 220
Nájomné za fľaše 0,43 m3 IV ks a deň 23 725
Nájomné za fľaše 2,2 m3 IV ks a deň 10 220
Nájomné za fľaše ostatné ks a deň 66 430
Nájomné za zväzok ks a deň 1 095
Nájomné za mini zásobník eurocylinder 1 000 litrov ks a deň 1 095
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: zásobník na kvapalný medicinálny kyslík v objeme 10 000 litrov ks 1
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: zásobník na kvapalný medicinálny kyslík v objeme 5 000 litrov ks 1
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: odparovač ks 3
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: minizásobník Eurocylinder - nádoba v objeme 1 000 litrov ks 3
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: zväzok na medicinálny kyslík 128,40 m3 ks 3
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: kyslík plynný medicinálny 0,43 / 200 bar ks 28
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 bar ks 65
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 2,2 m3 IV / 200 bar ks 28
Objednávateľ má vo svojom areáli v prenájme umiestnený: ostatné fľaše ks 182
Počas trvania zmluvy môže na Klinike infektológie FN TT dôjsť k výmene Mini zásobníka Eurocylindra na zásobník s väčším objemom - zásobník EasyBASE 5 000 / 24, 37 bar, ktorý bude potrebné vymeniť a inštalovať na náklady Dodávateľa - pôjde o navážanie kyslíka krátkou cisternou (nie s návesom) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín dodania kvapalného medicinálneho kyslíka a zväzku najneskôr do 48 hodín od objednania
Termín dodania na plyny medicinálne a technické (fľaše) najneskôr do 24 hodín od objednania
Termín dodania kvapalného medicinálneho kyslíka v prípade akútnej potreby najneskôr do 24 hodín od objednania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude Objednávateľ Dodávateľa bezodkladne informovať.
Uvedené množstvá sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predmet plnenia zákazky za obdobie trvania zmluvy.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v opisnom formulári.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Fakultná nemocnica Trnava, Andreja Žarnova 11, 917 02 Trnava, vyloženia tovaru do určených priestorov (2 odberné miesta odparovacích staníc, 2 odberné miesta Eurocylinder nádob, 2 odberné miesta na vykládku fliaš - všetko v rámci areálu Objednávateľa.
Vrátane inštalácie stacionárneho zásobníka na kvapalný kyslík na mieste plnenia a ich uvedenia do prevádzky.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu na odparovacie stanice, mini zásobník a zväzok.
Dodávateľ pošle na email jana.mesarosova@fntt.sk do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy: 1. aktualizovaný rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzba DPH, cien s DPH jednotlivých položiek opisného formulára.
Objednávateľ (verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora a ani s uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Splatnosť faktúr bude 60 dní.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list / preberací protokol.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Poskytovateľa na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Objednávateľa ako dlžníka.
Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Objednávateľom a veriteľom Objednávateľa vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ požaduje od Dodávatelia, aby:
a) mal dostatočnú rezervu jednotlivých druhov medicinálnych plynov v prípade zvýšenej potreby Odberateľa ( sviatky, zvýšený odber ... atď)
b) bol schopný zabezpečiť primeraný zásobník a odparovaciu stanicu kvapalného O2 pre potreby centrálneho rozvodu a znášať náklady na inštaláciu (príp. odinštalovanie zásobníka po skončení zmluvy) a iné náklady s tým spojené, okrem nájmu za zásobník O2
c) mal havarijné telefónne číslo, kde sa dá dovolať aj mimo bežných pracovných hodín, počas víkendov a sviatkov pre prípad nahlásenia poruchy na zásobníkoch  O2, výparníka alebo iného havarijného stavu
d) bol schopný najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečiť opravu zásobníka kvapalného O2, prípadne výparníka O2
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) Dodávka medicinálnych a technických plynov v oceľových / tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového objednania a taktiež umožniť Objednávateľovi užívať dodané oceľové /tlakové/ fľaše a zásobník formou prenájmu.
b) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových / tlakových/ fľašiach najneskôr do 1 pracovného dňa od potvrdenia objednávky a v cisternách, Eurocylinder nádobách a zväzkoch najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
c) Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových alebo telefonických objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
d) Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočné odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
e) množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
f) Dodávateľ nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál Objednávateľa)
g) Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené druhom plynu, množstvom náplne a záručnou dobou, tieto musia byť uvedené aj na dodacom liste. Fľaše musia byť označené čiarovým kódom z dôvodu identifikácie.
Objednávateľ umožní Dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhlášky č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých Objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení.
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt.
d) Dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom.
Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie, ktoré budú Objednávateľovi odovzdané pri zaškolení.
b) Objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa aktuálne platných predpisov.
c) Objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov Objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník Objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, Objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase Dodávateľa a odbornej konzultácii s ním.
d) Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať Dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník Objednávateľa alebo poverený pracovník Dodávateľa.
e) Objednávateľ zabezpečí, aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov.
Zodpovednosť za vady:
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale tovaru výrobku.
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky zjavné vady tovaru zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne po prevzatí tovaru, najneskôr do 7 dní po zistení vady a v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči Objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.12.2023 00:00 — 11.12.2024 23:59

1,00 rôzne merné jednotky

213 400,53

213 400,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2023 10:25

05.12.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2023 15:05 - Vstupná ponuka 213 390,00 € Cena bez DPH
30.11.2023 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka 213 390,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS