31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1
licencie Microsoft, Microsoft Office 365 E1
Tovar, Služba
1. Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1 |
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1 na obdobie 22.12.2023 - 21.12.2024 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1 | ks | 60 | ||
Dĺžka trvania licencií MS Office 365 E1 | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licencia obsahuje aplikáciu Microsoft Teams | áno |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy písomne (e-mailom) oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných. |
Dodanie predmetu zákazky do 15.12.2023. |
Prípustné je aj ekvivalentné riešenie. V prípade ekvivalentu je potrebné predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Miesto dodania - elektronické dodanie licencií objednávateľovi. |
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu. Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Preddavok sa neposkytuje. Úhrada Objednávateľa za predmet zákazky sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPEP. |
Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
11.12.2023 08:00 — 15.12.2023 09:00
60,00 kus
9 000,00
7 285,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2023 10:08
06.12.2023 12:00
06.12.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2023 10:17 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
01.12.2023 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 742,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: