• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 13:05

Detail zákazky Z202313829

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 13:05

Základné údaje

Z202313829

OF-283188

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675622

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1

licencie Microsoft, Microsoft Office 365 E1

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1
Funkcia
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1 na obdobie 22.12.2023 - 21.12.2024
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnova a rozšírenie Licencie Microsoft Office 365 E1 ks 60
Dĺžka trvania licencií MS Office 365 E1 mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia obsahuje aplikáciu Microsoft Teams áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy písomne (e-mailom) oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodanie predmetu zákazky do 15.12.2023.
Prípustné je aj ekvivalentné riešenie. V prípade ekvivalentu je potrebné predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Miesto dodania - elektronické dodanie licencií objednávateľovi.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu.  Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Preddavok sa neposkytuje. Úhrada Objednávateľa za predmet zákazky sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.12.2023 08:00 — 15.12.2023 09:00

60,00 kus

9 000,00

7 285,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2023 10:08

06.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 50
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2023 10:17 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
01.12.2023 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 8 742,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS