• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 12:05

Detail zákazky Z202313825

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 12:05

Základné údaje

Z202313825

OF-282274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675617

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

52764729

IMONICE TRANSPORT, s. r. o.

Werferova 6, Košice-Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové regále

regále, archívne police, nábytok

  • 39131100-0 - Archívne police
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovový regál I.
Funkcia
Kancelárske vybavenie na zabezpečenie pracovných činností zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový regál, policový ks 5
1.1 Rozmery - výška: mm 1500
1.2 Rozmery - šírka: mm 750
1.3 Rozmery - hĺbka: mm 300
1.4 Zaťaženie na 1 policu kg 75
1.5 Počet políc ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.6 Farba: pozink/biela
1.7 Materiál políc pozinkovaný plech
1.8 Ďalšie požadované parametre: celokovový regál skrutkovaný, výškovonastaviteľné police sú na regálových rámoch.
 2. Kovový regál II.
Funkcia
Kancelárske vybavenie na zabezpečenie pracovných činností zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový regál, policový ks 50
2.1 Rozmery - výška: mm 2000
2.2 Rozmery - šírka: mm 1000
2.3 Rozmery - hĺbka: mm 300 350
2.4 Zaťaženie na 1 policu kg 85
2.5 Počet políc ks 4 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.6 Farba: pozink/biela
2.7 Materiál políc pozinkovaný plech
2.8 Ďalšie požadované parametre: celokovový regál skrutkovaný, výškovonastaviteľné police sú na regálových rámoch.
 3. Kovový regál III.
Funkcia
Kancelárske vybavenie na zabezpečenie pracovných činností zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový regál, policový ks 5
3.1 Rozmery - výška: mm 1800
3.2 Rozmery - šírka: mm 750
3.3 Rozmery - hĺbka: mm 300 350
3.4 Zaťaženie na 1 policu kg 75
3.5 Počet políc ks 5 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.6 Farba: pozink/biela
3.7 Materiál políc pozinkovaný plech
3.8 Ďalšie požadované parametre: celokovový regál skrutkovaný, výškovonastaviteľné police sú na regálových rámoch.
 4. Kovový regál IV.
Funkcia
Kancelárske vybavenie na zabezpečenie pracovných činností zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový regál, policový ks 1
4.1 Rozmery - výška: mm 1800
4.2 Rozmery - šírka: mm 900
4.3 Rozmery - hĺbka: mm 400 450
4.4 Zaťaženie na 1 policu kg 120
4.5 Počet políc ks 4 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.6 Farba: pozink/biela
4.7 Materiál políc pozinkovaný plech
4.8 Ďalšie požadované parametre: celokovový regál skrutkovaný, výškovonastaviteľné police sú na regálových rámoch.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy, montáže, montážneho a pripájacieho materiálu, naloženia a vyloženia,  a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru, a tiež vrátane likvidácie a odvozu obalov.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1. triedy kvality, v originálnom neporušenom balení.
3. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu kúpnej zmluvy (ďalej len "KZ").
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti KZ predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH, a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od účinnosti KZ predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode".
6. Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského jazyka, alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
7. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania a prevzatia predmetu zmluvy, bezplatný servis počas záručnej doby a nástup na vykonanie odstránenia porúch do 5 pracovných dní od ich oznámenia objednávateľom počas trvania záručnej doby.
8. Požaduje sa predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku.
9. Požaduje sa dodanie a realizácia predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy
10. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
11. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
12. Ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený).
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
14. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na  tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
18.  Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku"Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
20. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
21. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

09.12.2023 07:00 — 20.12.2023 15:00

1,00 kpl

4 551,10

3 792,58

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2023 09:38

06.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 85
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2023 07:56 - Vstupná ponuka 4 551,10 € Cena s DPH
05.12.2023 19:12 - Najvýhodnejšia ponuka 4 551,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS