• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 10:55

Detail zákazky Z202313808

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 10:55

Základné údaje

Z202313808

OF-281910

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8687279

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. -  kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Box na spisy A4 s gumkou - plastová doska s chlopňami a gumičkou - priehľadný obal na dokumenty ks 80
2. Ceruzka grafitová - mäkká s gumou ks 60
3. Diár denný ks 50
4. Dvojhárky linajkové A4 samostatné ks 1000
5. Etiketa do etiketovacích klieští 25 x 16 mm ks 200
6. Etikety multifunkčné 105,0 x 148,5 mm A6 (100 ks v balení) ks 2000
7. Etikety na označovanie 210 x 297 mm (100 ks v balení) ks 1 000
8. Etikety na označovanie 52,5 x 21,2 mm (100 ks v balení) ks 8 000
9. Kancelárske spony 33,0 mm (cca 100 ks v balení) bal 100
10. Kancelárske spony 55,0 mm (cca 100 ks v balení) bal 100
11. Kancelárske spony 78,0 mm (cca 50 ks v balení) bal 50
12. Kalendár stolový plánovací ks 100
13. Kniha poznámková A4 linajkovaná, min. 100 listov ks 60
14. Kniha záznamová s abecedou, A4 ks 5
15. Kniha záznamová A5 ks 50
16. Korekčný strojček ks 192
17. Lepiaca tyčinka - zabezpečuje silné lepenie bez rozpúšťadiel; bezpečný, hermetický uzáver; obsahuje glycerín - nevysychá; vysúvací mechanizmus pre jednoduchú, čistú a rýchlu aplikáciu;  odstrániteľné vodou; vhodná na lepenie papiera, kartónu a fotografií, hmotnosť obsahu min. 15 g. ks 24
18. Lepidlo tekuté (WURSTOL alebo ekvivalent) min. 120 ml, disperzné biele lepidlo, lepí papier, kartón, fotografie, drevo, kožu, textil, bez rozpúšťadiel, uzatvárateľný vrchnák ks 288
19. Podložka A4 s klipom - jednodoska ks 40
20. Mapa odkladacia trojchlopňová bez úchytu A4 ks 1000
21. Mapa s chlopňami a s gumičkou bez úchytu, A4 ks 100
22. Rýchloviazač závesný A4 ks 150
23. Rýchloviazač PVC A4 ks 250
24. Náboje do zošívačky 24/6 (strong - pevné) (cca 1000 ks v balení) balení 200
25. Nožnice kancelárske min. 20 cm ks 36
26. Obálka bublinková - taška C4, 29 x 37 cm ks 100
27. Obálka bublinková A5 ks 500
28. Obálka samolepiaca C4 ks 500
29. Obálka C5 ks 10 000
30. Obálka C6 ks 10 000
31. Obaly prospektové U závesné, A4 (cca 100 ks v balení) ks 15 000
32. Páska lepiaca, 19 x 33 ks 56
33. Páska lepiaca, 48 x 66 ks 36
34. Pero čínske ks 24
35. Pero farebné červené ks 200
36. Pero guličkové s vymeniteľnou náplňou, s pogumovaným úchytom, so zasúvacou mechanikou náplní ks 1000
37. Popisovač (Centropen alebo ekvivalent) na prádlo ks 30
38. Popisovač červený (Centropen permanent alebo ekvivalent) ks 120
39. Popisovač čierny (Centropen permanent alebo ekvivalent) ks 192
40. Pravítko rovné 30 cm ks 100
41. Rozraďovač 12 dielny, A4 ks 20
42. Spisové dosky A4 so šnúrkou (HIT alebo ekvivalent) ks 1200
43. Box na spisy s gumičkou (OPALINE alebo ekvivalent) ks 50
44. Strúhadlo plastové jednoduché ks 24
45. Šanón pákový 5 cm ks 100
46. Šanón pákový 7,5 cm ks 600
47. Xero papier do laserových tlačiarní A3 (80 g; 500 ks v balení) balení 50
48. Xero papier do laserových tlačiarní  A4 (80 g; 500 ks v balení) balení 2000
49. Xero papier A5 (80 g; 1000 ks v balíku) balení 150
50. Uhlový papier A4 (100 listov v balení) balení 15
51. Zásuvka na stôl platová ks 30
52. Z-bločky 40 x 50 mm (cca 6 ks v balení) balení 60
53. Z-bločky (blok samolepiaci), 75 x 75 mm (cca 6 ks v balení) balení 288
54. Zošívačka s technológiou plochého zošívania, kovová časť na zošívanie, pogumovaná plastová vrchná časť ks 20
55. Rozošívačka (WENDA alebo ekvivalent) ks 12
56. Dierovač ks 12
57. Zvýrazňovač ružový ks 60
58. Zvýrazňovač zelený ks 60
59. Zvýrazňovač žltý ks 60
60. L  -obaly ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Zazmluvené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.
Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú
sa vyhlásenie vzťahuje.
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

21 876,77

18 230,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2023 08:08

08.12.2023 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2023 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 104
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2023 13:59 - Vstupná ponuka 21 876,66 € Cena s DPH
08.12.2023 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 21 876,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS