• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2023 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 15:30

Detail zákazky Z202313782

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2023 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 15:30

Základné údaje

Z202313782

OF-283175

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8681917

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače a monitory

počítač, monitor

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Počítač DELL Vostro 3710 SFF alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač ks 20
Procesor - počet jadier ks 4
Procesor - výkon podľa benchamrku (k 8.11.2023) PassMark - Average CPU Mark body 13520
Pamäť RAM DDR4 -veľkosť GB 8
Pamäť RAM DDR4 - rýchlosť MHz 3200
Pevný disk M.2 PCle SSD - kapacita GB 256
Optická mechanika DVD RW ks 1
Porty - USB vpredu ks 4
Porty - USB vzadu ks 4
Port pre pripojenie monitora - HDMI ks 1
Port pre pripojenie mnitora - DisplayPort ks 1
Sieťové pripojenie LAN (RJ45) ks 1
Zdroj W 180
Periférie - set USB klávesnica a myš ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka čierne prevedenie, formát SFF - Small Form Factor
Optická mechanika interná CD/DVD-RW
Grafická karta integrovaná v procesore
Zvuková karta integrovaná
Sieťová karta integrovaná
Bezdrôtové pripojenie WiFi a Bluetooth
Príslušenstvo: USB klávesnica so slovenskými klávesami a USB optická myš. Klávesnica a myš od rovnakého výrobcu ako počítač.
Operačný systém predinštalovaný s grafickým používateľským rozhraním v slovenčine, s možnosťou pridania PC domény, s možnosťou aplikovania doménovej politiky serverov Microsoft - Windows 11Pro 64bit Sk.
Záručná doba minimálne 36 mesiacov
Servis priamo u zákazkníka
 2. Monitor
Funkcia
DELL E2424HS 24" alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 40
Displej - veľkosť palce 23,8 24
Displej - rozlíšenie pixel 1920x1080
Displej - pomer strán hodnota 16:9
Odozva ms 5
Kontrast (dynamický) pomer 3000:1
Port HDMI ks 1
Port - DiplayPort ks 1
Port - VGA ks 1
Reproduktory ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čierne prevedei
Displej FuLL HD, LCD s LED podsvietením, antireflexný
Stojan výškovo nastaviteľný
Monitor musí obsahovať reproduktory
Záručná doba minimálne 36 mesiacov
Servis priamo u zákazníka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie len značkových počítačov a monitorov s kompletným príslušenstvom. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, nie opotrebovaný či testovaný, v originálnom balení. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky.
3. Pokiaľ z opisu predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne a vyššie požiadavky Objednávateľa
4. Dodávateľ predloží emailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
4.1 Rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlene na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúre)
4.2 prepočet jednotkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien; prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami  uvedenými v Kúpnej zmluve.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru v sídle Objednávateľ a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky.
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
7. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, značky, typu ponúkaného zariadenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade predloženia ekvivalentu aj predloženie presného technického popisu tovaru, z ktorého bude zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa stanovené resp. vyššie parametre ako je požadované.
8. Plnenie sa uskutoční do 7 pracovných dní na základe vystavenej objednávky, ktorá bude obsahovať predmet plnenia, požadovaný termín, miesto dodania a údaje o kontaktnej osobe Objednávateľa
9. Objednávateľ požaduje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu uvedenú na objednávke za účelom upresnenia konkrétneho miesta a času plnenia. Miesto plnenia je uvedené v záhlaví zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch v čase dohodnutom s kontaktnou osobou Objednávateľa.
10. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy do miesta dodania, ktorým je miesto plnenia Objednávateľa, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru zástupcom Dodávateľa, ako aj kontroly tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie, ako aj zabezpečenie vyloženia tovaru na určené miesto plnenia. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11. Objednávateľ pri prevzatí tovaru je povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je Objednávateľ povinný ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky v dodacom liste.
12. Ak pri prevzatí tovaru  zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa  zmluvné strany nedohodnú inak.
13. V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcom predmetu zmluvy, ku ktorému sa zaviazal, je Objednávateľ oprávnený v lehote do 5 pracovných dní odo dňa dodania tovaru požiadať Dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
14. Dodávateľ o dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zmluvy Objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku
16. Záručná doba na dodaný tovar je  36 mesiacov. Predávajúci je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

13.12.2023 08:00 — 21.12.2023 14:00

60,00 položka

16 140,00

13 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2023 14:14

07.12.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 80
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2023 14:20 - Vstupná ponuka 16 140,00 € Cena s DPH
06.12.2023 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 16 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS