• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 12:45

Detail zákazky Z202313759

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 12:45

Základné údaje

Z202313759

OF-283018

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675669

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35897686

Axians Slovakia s.r.o.

Plátennícka 19013/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Videokonferenčné monitory 34"

monitor, monitory

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videokonferenčné monitory 34"
Funkcia
Zlepšenie pracovného prostredia a zvýšenie komfortu práce zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor Dell - P3424WEB alebo ekvivalent ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka displeja min. 34"
Rozlíšenie displeja min. 3 440 x 1 440 px
Pomer strán obrazovky 21:9
Technológia IPS
Podsvietenie LED
Rýchlosť odozvy obrazovky max. 8ms
Kontrastný pomer min. 1000:1
Jas min. 300 cd/m2
Pozorovacie uhly min. 178° vertikálne aj horizontálne
Konektivita:
DP 1 x DP 1.2 (HDCP2.2) min.
HDMI 1 x port HDMI 2.0 (HDCP2.2) min.
USB 1 x port USB, typ B (výstupný port USB 3.2 1. generácie) min.
USB 1 x port USB, typ C (alternatívny režim s portom DisplayPort 1.2, výstupným portom USB 3.2 1.generácie a technológiou Power Delivery PD až 90W) min.
USB 1 x vstupný port USB, typ C (15 W), port USB 3.2 1. generácie (5 Gb/s) min.
USB 2 x vysokorýchlostný port USB 5 Gb/s, (USB 3.2 1. generácie) min.
USB 1 x vysokorýchlostný port USB 5 Gb/s (port USB 3.2 1. generácie) s funkciou nabíjania BC 1.2 pri 2 A (max.)
Konektor na slúchadlá 1 x 3.5 mm konektor na slúchadlá min.
Konektor RJ45 1 x konektor RJ45 min.
Ergonómia:
Výškovo nastaviteľný stojan min.  150 mm
Sklopenie min. -5° až 21°
Vodorovné otočenie min. -30° až 30°
Vyklopenie min. –4° až 4°
Ostatné požiadavky:
Integrovaná webová kamera áno
Integrované reproduktory áno
Certifikácia pre MS Teams áno
Enviromentálne normy EPEAT Gold ENERGY STAR
Záruka 3-ročný rozšírený servis s výmenou súčastí a prémiová záruka na panel
Požadované miesto dodania: FR SR, sklad OMNIA, Tomášikova 30, 821 01 Bratislava 60 kusov
Požadované miesto dodania: DÚ Banská Bystrica, Nová 13, 975 04 Banská Bystrica 30 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia.
1.3.1.2 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.3 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.6 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: FR SR, sklad OMNIA, Tomášikova 30, 821 01 Bratislava v počte 60 kusov a  DÚ Banská Bystrica, Nová 13, 975 04 Banská Bystrica v počte 30 kusov v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
1.3.2.5 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy (Rámcovej dohody, Kúpnej zmluvy) predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.6 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
1.3.2.7 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.8 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
1.3.2.9 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.10 Požadovaná lehota dodania: do 30 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

31.12.2023 08:47

90,00 kus

64 692,00

53 910,00

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenia všetkých technických parametrov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2023 10:29

06.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 160
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 14:33 - Vstupná ponuka 64 692,00 € Cena s DPH
05.12.2023 21:06 - Najvýhodnejšia ponuka 64 572,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS