• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 17:01
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 08:20

Detail zákazky Z202313754

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 17:01
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 08:20

Základné údaje

Z202313754

OF-282987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8669569

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predplatné na licencie Microsoft 365

Predplatné na licencie

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predplatné na licencie Microsoft 365
Funkcia
Predplatné na licencie Microsoft 365 ako služba SaaS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predplatné na licencie Microsoft 365 Business Premium s dĺžkou predplatného od 25.1.2024 do 25.1.2025 vrátane. ks/mesiac x 12 (rok) 0 200
Predplatné na licencie Microsoft 365 Business Basic s dĺžkou predplatného od 25.1.2024 do 25.1.2025 vrátane. ks/mesiac x 12 (rok) 0 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Standard
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Premium
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Standard na Microsoft 365 Business Premium
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za predplatné na  licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH.
Poskytovateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa.
Poskytovateľ je povinný mať oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Poskytovateľ preukáže oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií do 2 pracovných dní.
Predplatné na licencie sa budú objednávať podľa aktuálnej potreby:
- ihneď po uzatvorení rámcovej dohody sa objedná predplatné na 80 ks licencií Microsoft 365 Business Basic platných od 25.1.2024 do 25.1.2025 vrátane.
- ihneď po uzatvorení rámcovej dohody sa objedná predplatné na 105 ks licencií Microsoft 365 Business Premium platných  od 25.1.2024 do 25.1.2025 vrátane.
Zvyšné predplatné na  licencie sa bude objednávať podľa potreby, ak takáto potreba nastane, vždy do 25.1.2025.
Úhrada predplatného na licencie bude vždy na celé obdobie od objedania do 25.1.2025.
Predplatné na licencie bude poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu Objednávateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Microsoft.
Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania Rámcovej dohody uplatňuje právo na objednanie predplatného typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu.
Termín poskytnutia služby je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za predplatné na licencie bude na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien predplatného na licencie.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa.
Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie a / alebo neposkytnutie služby podľa popisu uvedeného v objednávkovom formulári  budú uplatnené v súlade s OPEP 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky",  čl. XIII Sankcie,  body 13.1, 13.2  a 13.4.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje od Poskytovateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod.
Cena za predplatné na licencie zahŕňa všetky náklady poskytovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

300,00 ks

83 998,80

69 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 17:03

04.12.2023 17:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2023 17:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 65
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2023 09:40 - Vstupná ponuka 83 998,80 € Cena s DPH
04.12.2023 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka 83 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS