• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 13:35

Detail zákazky Z202313753

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2023 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2023 13:35

Základné údaje

Z202313753

OF-282649

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8669622

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31385401

DITEC, a.s.

Plynárenská 7/C, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie licencií softvéru na správu privilegovaných účtov

nákup podpory

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie systému na správu privilegovaných účtov vo forme subskripcie s ročnou podporou
Funkcia
Privilegované účty sú účty s vyššími oprávneniami, ako bežné používateľské účty. Ich zneužitie teda predstavuje pre organizáciu veľké riziko straty dát, financií, poškodenia dobrého mena, nedostupnosti služieb. Preto je potrebné ich chrániť. Systém na správu privilegovaných účtov zabezpečí bezpečné uloženie a rotáciu prístupových hesiel, izoláciu, nahrávanie a logovanie prístupov privilegovaných účtov, delegáciu oprávnení, auditovanie prístupu.
Predmetom obstarania sú licencie riešenia pre správu privilegovaných účtov vo forme subskripcie s ročnou podporou výrobcu, všetky softvérové inštalačné balíčky potrebné pre funkčnosť systému a súvisiace integračné práce.
Minimálne požadované parametre riešenia
Architektúra riešenia:
Vysoká dostupnosť - všetky kritické komponenty musia byť postavené redundantne.
Bezpečnosť riešenia – komponenty riešenia musia automaticky vynucovať hardening. Úložisko, kde sú uložené jednotlivé účty s prihlasovacími údajmi, nahrávky relácií a auditné záznamy, musí byť vysoko bezpečné a oddelené od ostatných komponentov riešenia. Správca riešenia nemôže získať prihlasovacie údaje alebo nahraté relácie bez autorizácie vlastníkom dát.
Virtualizácia - všetky komponenty riešenia je možné inštalovať ako virtuálne servery vo VMware prostredí .
On Premise riešenie – všetky komponenty riešenia musia byť vybudované v dátovom centre objednávateľa.
Podpora REST API – autentifikácia min. na úrovni hostname/IP adresy aplikačného servera a certifikátu.
Podpora Active Directory – informácie o používateľoch, príslušnosti ku skupinám a emailové adresy riešenie získa z MS Active Directory, systém umožňuje nastavenie oprávnení používateľa podľa jeho príslušnosti ku skupinám v Active Directory.
Šifrovanie a zabezpečenie dát – riešenie musí spĺňať normy FIPS 110-2 a šifrovacie algoritmy minimálne na úrovni AES-256 a RSA-2048.
Multifaktorová autentifikácia – užívateľ je overovaný prostredníctvom údajov z MS Active Directory a druhým faktorom pomocou vlastného nástroja pre viacfaktorovú autentifikáciu. Podporované metódy MFA "multifactor authentication" musia byť aspoň sms, e-mail, OTP "One Time Password" (jednorazové heslo), mobilnej push notifikácie.
Riešenie musí podporovať integráciu s nástrojmi tretích strán na overenie používateľa a presadzovanie viacfaktorovej autentifikácie (MFA) – SAML, RADIUS, LDAP/S.
Izolácia a nahrávanie relácií:
Nahrávanie relácií – monitorovanie a nahrávanie celej prístupovej relácie ako kontinuálny videozáznam s textovými metadátami, bez nutnosti inštalácie agenta na cieľový systém, či pracovnú stanicu používateľa.
Sledovanie relácie v reálnom čase - Možnosť sledovania relácie v reálnom čase, v prípade nutnosti možnosť ukončiť sledovanú reláciu.
Vyhľadávanie v nahrávkach – podľa dátumu, používateľa, spusteného príkazu.
Izolácia prístupu – používatelia pristupujú na cieľové zariadenia cez proxy, ktorá vytvára novú reláciu na cieľový systém, bez toho aby používateľ musel poznať heslo na cieľovom systéme.
Manažment prístupových hesiel:
Rotácia hesiel – riešenie automaticky vymieňa heslá a SSH kľúče pre uložené účty pravidelne podľa nastavenej bezpečnostnej politiky. Výmena hesiel a SSH kľúčov je realizovaná bez potreby inštalácie agenta na cieľový systém.
Objavenie novovzniknutých privilegovaných účtov – riešenie dokáže objaviť nové privilegované účty v operačných systémoch a pridať ich do systému riadenia prístupu podľa zadefinovanej bezpečnostnej politiky.
Auditovanie a reporting:
Integrácia na SIEM – prenos logovaných auditných záznamov v reálnom čase pomocou Syslogu.
Aktivita používateľa – systém umožňuje auditovanie aktivít používateľov , ako sú napr. zobrazenie hesla , vytvorenie relácie, zmena uložených údajov.
Audit činností administrátora systému - riešenie musí umožňovať generovanie reportov o všetkých aktivitách administrátorov systému.
Prístup k reportom – iba používateľom s nastavenými oprávneniami na prístup k reportom.
Export auditných dát – systém umožňuje export auditných záznamov.
Zabezpečenie auditných záznamov – revízne záznamy bezpečne uložené v šifrovanej forme, prístup má len oprávnený používateľ.
Požadované podporované systémy (riadenie hesiel a bezpečný prístup):
Windows 10,11,
Windows Server 2012,2016,2019,2022,
Windows Active Directory,
HP iLO, Dell iDRAC, IBM IMM,
Vmware, HyperV, Citrix,
AIX, Red Hat, Rocky Linux, Centos,
MS SQL, My SQL, Oracle, MariaDB,
Fortinet, Cisco, F5,
Office 365,
SAP GUI, .NET.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií pre interné privilegované účty (standard , on-premise) ks 25
Počet licencií pre externé privilegované účty (3rd party/vendor) ks 360
PAM High Level Design (HLD) osobodni 2
PAM Low Level Design (LLD) osobodni 3
Analýza a návrh politík a procesov osobodni 5
Inštalácia, konfigurácia, hardening osobodni 7
PAM systémové integrácie (AD, MFA, SMTP,SIEM, Backup, Monitoring) osobodni 3
Integrácie spravovaných účtov a platforiem (Windos, *NIX, DB, Webkonzoly)* osobodni 16
Pilot vrátane rozšírenej podpory a asistencie s operatívou osobodni 8
Dokumentácia a zaškolenie administrátorov osobodni 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Podmienky účasti
1.3.1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.3.2 Platobné podmienky
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (Prílohu č. 1 Opisného formuláru) s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy.
Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou služby na miesta plnenia.
1.3.2.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.2.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľom. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.2.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet plnenia Zmluvy sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
1.3.3 Ostatné dojednania
1.3.3.1 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas predmet plnenia. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.3.3 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 60 dní od účinnosti Zmluvy, za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronickej platformy.
1.3.3.4 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Mierová 23, 815 11 Bratislava, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. alebo e-mailom.
1.3.3.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

07.02.2024 13:00

1,00 súbor / celok

167 898,00

139 915,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2023 10:33

05.12.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 216
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2023 11:47 - Vstupná ponuka 167 880,00 € Cena s DPH
04.12.2023 17:18 - Najvýhodnejšia ponuka 163 530,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS