• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 15:05

Detail zákazky Z202313745

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 15:05

Základné údaje

Z202313745

OF-283108

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658573

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

44160097

JTF partnership, s.r.o.

Majerská 178/4, Lednické Rovne, 02061, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inventár stravovacích zariadení (interný kód 01-10)

naberačka, kanvica, misky, nože, vidlička, nôž, lyžica, forma, doska, škrabka, panvica,hrniec, varnica termos lakovaná

  • 39240000-6 - Príbor
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39223100-2 - Lyžice
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221180-2 - Kuchárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inventár stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naberačka na ryžu UH50ml/6,5cm dĺžka 18,5 cm WW, vzor uvedený v prílohe ks 20
naberačka monoblok zosilnená z nerezovej ocele. Bez záhybov a zvarov uľahčujúce čistenie. Rukoväť zakončená zahnutím vhodným k zaveseniu. Objem 0,2l, dĺžka 330mm, priemer 90mm, vzor uvedený v prílohe. ks 2
naberačka monoblok vyrobená z nerezovej ocele. Bez záhybov a zvarov uľahčujúce čistenie. Rukoväť zakončená zahnutím vhodným k zaveseniu. Objem 0,33l, dĺžka 300mm, priemer 65mm, vzor uvedený v prílohe. ks 2
Panvica indukčná 24cm, vzor uvedený v prílohe. ks 4
Panvica indukčná 28cm, vzor uvedený v prílohe. ks 6
oceľová panvica, priemer 30 cm, rozmer 62,5x30x4cm, vzor uvedený v prílohe. ks 5
univerzálna panvica z liatinovej ocele, vhodná aj na indukciu, priemer 28cm, vzor uvedený v prílohe. ks 4
panvica palacinková 28cm, vzor uvedený v prílohe. ks 6
sklenená miska na kompót, priemer 12cm, rozmer 5x12cm, objem 0,2l, vzor uvedený v prílohe. ks 200
varnica termos lakovaná 20l, vzor uvedený v prílohe. ks 8
varnica termos lakovaná 10l, vzor uvedený v prílohe. ks 4
tesnenie varnic 5 a 10l, vzor uvedený v prílohe. ks 20
tesnenie varnic 20l, vzor uvedený v prílohe. ks 30
tesnenie varnic 40l, vzor uvedený v prílohe. ks 20
vidlička stolová jedálenská hotelová, chrómová oceľ 18/0, dĺžka 196mm, hrúbka 2mm, vzor uvedený v prílohe. ks 100
lyžica stolová jedálenská hotelová, chrómová oceľ 18/0, dĺžka 196mm, hrúbka 2mm, vzor uvedený v prílohe. ks 100
nôž stolový jedálenský hotelový, chrómová oceľ 18/0, dĺžka 196mm, hrúbka 2mm, vzor uvedený v prílohe. ks 100
Kuchynské obracačky, vyrobené zo zosileného nylonu s 15% skleným vláknom, kvalitné vyhotovenie, vzor uvedený v prílohe. ks 6
drevené varechy z bukového dreva, dĺžka 40cm ks 30
drevené varechy z bukového dreva, dĺžka 90cm ks 4
drevené varechy z bukového dreva, dĺžka 60cm ks 10
šľahacia metla kovová, drôtiky z pružnej nerezovej ocele (nie je možné oddeliť od držadla), rukoväť z polypropylénu, dĺžka 35,41,50cm, de Buyer alebo ekvivalent ks 10
škrabka na zemiaky, nerez-plast, dĺžka 16,50cm, na ľavú ruku ks 30
škrabka na zemiaky, nerez-plast, dĺžka 16,50cm, na pravú ruku ks 50
Gastronádoba GND 1/2-150 s držadlami, vzor uvedený v prílohe. ks 4
Gastronádoba nerez GN 1/1-40, vzor uvedený v prílohe. ks 4
Ocieľka plochá na nože ks 2
Koliesko na pizzu 150/2, vzor uvedený v prílohe. ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod do 14:00 hod.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ výslovene súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z.
Ceny jednotlivých druhov tovaru predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené ato pri dodržaní celkovej maximálnej ceny
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženia ponuky s ekvialentným riešením a porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o JC bez DPH, DHP, JC s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta - do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov dňom jej podpísania oboma stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 sada

5 972,53

4 977,11

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 3 pracovných dní od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 13:25

01.12.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 137
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2023 10:29 - Vstupná ponuka 5 971,20 € Cena s DPH
01.12.2023 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka 5 916,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS