• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 12:15

Detail zákazky Z202313732

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 12:15

Základné údaje

Z202313732

OF-283052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658567

Objednávateľ

00314161

Obec Olešná

Olešná 493, Olešná, 02352, SVK

Dodávateľ

53789555

Ekozdroj, s. r. o.

Jána Kollára 755, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby v oblasti nakladania s odpadom vyprodukovaného na území obce

Odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie služby, a to zberu, zhodnocovania, resp. zneškodnenia komunálneho odpadu vrátane niektorých jeho vytriedených zložiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skutočné množstvá odpadov vyprodukovaných v roku 2022: - -
Z domácností - -
200101 papier a lepenka t 3,120
200102 sklo t 37,620
200103 viacvrstvové kombinované materiály na báze lepenky t 1,820
200104 obaly z kovu t 2,848
200139 plasty t 17,960
200140 kovy t 12,122
20 03 01 zmesový komunálny odpad t 237,640
20 03 37 objemný odpad t 63,280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencie zberu a vývozu jednotlivých druhov odpadov:
Z domácností
zmesový komunálny odpad 35 krát ročne (od 06:00 hod. do 12:00 hod.)
plasty 11 krát ročne
papier 4 krát ročne
sklo 13 krát ročne
tetrapaky 13 krát ročne
kov 13 krát ročne
objemný odpad 2 krát ročne
Nádoby (110 l): 830 ks
Veľkoobjemové kontajnery: 8 ks
Počet vývozov
Zmesový komunálny odpad odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 6 662
Plasty odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 1 000
Papier odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 180
Sklo odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 250
Tetrapaky odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 120
Kovy odpadová nádoba (110 l) počet vývozov za rok 322
Úroveň vytriedenia komunálnych odpadov: 28,95 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pri predpokladaných množstvách odpadov vyprodukovaných počas platnosti zmluvy sa vychádza zo skutočne vyprodukovaných množstiev za rok 2022.
2. Poskytovateľ je povinný akceptovať, že množstvo odpadu bolo určené na základe údajov z predchádzajúceho obdobia a skutočné množstvo odpadu sa môže líšiť od údajov z predchádzajúceho obdobia.
3. Poskytovateľ bude vykonávať dohodnuté služby vlastnými technickými prostriedkami vhodnými na tento účel, ako aj personálom, ktorého zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú požadovaným službám.
4. Poskytovateľ odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce, a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie ročne v termíne do 28. 02. kalendárneho roka za uplynulý kalendárny rok.
5. Poskytovateľ je povinný po vývoze zberné nádoby vrátiť na pôvodné miesto. Taktiež je poskytovateľ povinný zobrať a zlikvidovať aj odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby a tento odpad je poskytovateľ oprávnený vyúčtovať objednávateľovi.
6. V prípade, že poskytovateľ pri manipulácii so zbernými nádobami, poškodí tieto nádoby, je povinný opraviť ich do 3 pracovných dní. Ak oprava zbernej nádoby nie je možná, poskytovateľ zabezpečí náhradnú zbernú nádobu na vlastné náklady najneskôr do 3 pracovných dní.
7. Ak poskytovateľ z určitých dôvodov nemôže poskytovať službu v dohodnutom termíne, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa a poskytnúť náhradnú službu v najkratšom možnom termíne.
8. Objednávateľ je povinný informovať poskytovateľa písomne (na e-mailovú adresu poskytovateľa) o zmene počtu zberných nádob do 3 pracovných dní od konca kalendárneho mesiaca, v ktorom k zmene počtu došlo.
9. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob resp. kontajnerov zostalo po zbere/vývoze odpadov čisté.
10. Frekvencia vývozov jednotlivých druhov odpadov z domácnosti môže byť upravená, t. z. je možné počet vývozov navýšiť alebo znížiť v závislosti na potrebách objednávateľa.
11. Pod zberom odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere poskytovateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestni na pôvodné miesto.
12. Frekvencia vývozu jednotlivých druhov odpadov je uvedená v prílohe.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olešná 493, Olešná, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 23:59

1,00 Kpl

86 000,00

71 666,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 11:43

01.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 246
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2023 07:08 - Vstupná ponuka 85 998,00 € Cena s DPH
01.12.2023 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 85 996,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS