• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202313725

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202313725

OF-283044

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675590

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prevádzkové prístroje do kuchyne

elektrické spotrebiče, mlynček, mixér

  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlynček na mäso
Funkcia
mletie mäsa, krájanie, strúhanie zemiakov, hrubé strúhanie, jemné strúhanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Príkon min. 500 W
Blocking power min. 1600 Watt
Nádstavec pre mlynček na mäso veľkosť č. 5
Stupne rýchlosti min. 2
Rýchlosť mletia min. 1,9 kg/min.
Dierované disky: veľkosti min. 2,7 ; 4 ; 8
min. 4 bubny krájanie, strúhanie zemiakov, hrubé strúhanie, jemné strúhanie
Veľký plniaci otvor, praktické zatláčadlo, náhradný disk
Vysoká stabilita vďaka gumovým nožičkám
Reverzná funkcia pre zvýšenie bezpečnosti
 2. Mixér ponorný
Funkcia
Umožňuje rýchlo rozmixovať a zmiešať všetky prísady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
silný motor min. 600 W
materiál mixovacej nohy nehrdzavejúca oceľ
nôž  so štyrmi čepeľami
mixovacia nádoba s odmerkou a vrchnákom
ergonomické držadlo
Úzka noha  - príprava dezertov, dressingov, omáčok
 3. Kanvica rýchlovarná
Funkcia
ohrievanie vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Príkon min. 2100 W
Objem min. 1,2 l
Materiál nerez
Vyberateľné sitko
Výklopné veko ovládané tlačidlom v držadle
Typ ohrievania ukrytá tepelná špirála - ploché dno
Filter umývateľný odvápňovací
 4. Mixér tyčový
Funkcia
ponorný mixér
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita min. 10 l
Celková dĺžka min. 45 cm
Dĺžka tyče min. 22 cm
Priemer hlavice min. 6,5 cm
Počet otáčok min. 1500 - 15000 ot./min.
Hmotnosť max. 1,5 kg
Príkon min. 240W
Napätie 230 V
 5. Podložka na krájanie-sada
Funkcia
podložky na krájanie potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo sád sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
min. rozmery 380x305x(H)1,4mm
min. 6 farebných podložiek biela, červená, modrá, zelená, hnedá, žltá
pružnosť podložiek na krájanie umožňuje vysypanie nakrájaných potravín
 6. Kuchynský robot
Funkcia
mixovanie potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
motor min. 800 W
počet rýchlostí min. 2
miešacia misa - objem min. 2,3 l
mixér - objem min. 1 l
viacúčelový nôž z nerezovej ocele  MultiLevel6, viacúčelové nerezové ostrie
min. 50 funkcií seká, strúha, mixuje, melie kávu alebo orechy..
 7. Haluškovač
Funkcia
príprava halušiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
min. rozmery 57 x 20 cm
pre hrnce do priemeru 40 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - MŠ v MČ Petržalka.
2. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar bude poškodený alebo bude vykazovať akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
6. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
7. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
9. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
10. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
11. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
14. Záručná doba na dodaný tovar je min. 24 mesiacov.
15. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
16. Nedodržanie požiadaviek č. 1,2,3 a 4  objednávateľom sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ Bohrova 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

08.12.2023 11:00 — 22.12.2023 14:00

7,00 ks

788,36

656,97

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 10:07

06.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 15:47 - Vstupná ponuka 788,35 € Cena s DPH
04.12.2023 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka 788,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS