• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 10:20

Detail zákazky Z202313692

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 10:20

Základné údaje

Z202313692

OF-283025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658535

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

47907266

Altrinia s. r. o.

Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie sieťových prepínačov s príslušenstvom a podporou

Sieťové prepínače; SFP; Tranceivery; rozšírená záruka

  • 32400000-7 - Siete
  • 32413100-2 - Sieťové smerovače
  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie sieťových prepínačov s príslušenstvom a podporou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Vysokovýkonný 1Gbp sieťový prepínač DELL N3224T-ON vrátane 3-ročnej rozšírenej záruky ks 2
2) SFP modul Dell Networking, Transceiver, SFP, 1000BASE-SX, 850nm Wavelength, 550m Reach alebo ekvivalent ks 2
3) SFP+ modul Dell Networking, Transceiver, SFP+, 10GbE, SR, 850nm Wavelength, 300m Reach alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Technický popis Vysokovýkonného 1Gbp prepínača : N3224T-ON, 24x1G RJ-45, 4x10G SFP+, 2x100G QSFP28, 1xAC PSU, IO/PS, OS6
- min. 24x RJ45 10/100/1000Mb portov
- min. 4x 10G SFP+ portov
- min. 400Gbps šírka stohovania (stack) na dedikovaných portov (napr. QSFP28)
- podpora stohovania (stack) až do 12 prepínačov
- podpora Multichassis Link Aggregation (MLAG)
- switch fabric capacity (full-duplex) min. 528Gbps
- forwarding rate min 733Mpps
- podpora DELL EqualLogic iSCSI Auto-configuration
- podpora Open Network Install Environment ( ONIE )
- redundatné zdroje - certifikované 80PLUS Platinum
- Dell Networking Cable 100GbE, QSFP28 to QSFP28, Passive Copper Direct Attach Cable, 1 Meter
- napájacie káble do PDU (1 zariedenie = 2 káble)
- rackové prevedenia 1U s uchýtkami do racku
- používateľská dokumentácia
- doživotná záruka na hardvér
- min. 3-ročná rozšírená záruka OnSite, NBD (ProSupport and Next Business Day Onsite Service Upgrade)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa).
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť  podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených matematicky na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
3. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015.
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým :
a.  dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku;
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku;
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie;
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha .
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
5. Z dôvodu kompatibility zariadení s už vybudovanou časťou infraštruktúry objednávateľ požaduje presný typ jednotlivých komodít zákazky, nakoľko zmena technológie by spôsobila neprimerané ťažkosti v prevádzke a údržbe systémov objednávateľa.
6. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
7. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
10. Celková cena predmetu zmluvy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, likvidácia odpadu,..), všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a predmet zmluvy bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
12. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
13. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a  potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom.
14. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
15. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
16. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy.
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
18. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na opravenie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Opravenú faktúru bezodkladne doručí objednávateľovi.
19. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom
20. Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
21. V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
22. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi.
23. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude mať za následok okamžité odstúpenie objednávateľa od zmluvy, nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu nedodržaním zmluvných podmienok vznikla a udelenie negatívnej referencie
24. Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
25. Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný.
26. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
27. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
28. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
29. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
30. Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
31. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že:
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania,
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy,
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania,
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy,
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu zmluvy s objednávateľom.
32. Dodávateľ sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto zmluvy.
33. V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto zmluvy,
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom,
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu.
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto zmluvy.
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo  plnením tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti
s porušením tejto protikorupčnej doložky.
34.  V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol.
35. V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia.
36. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
37. Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike.
38. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.
39.  Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu dohodou s úspešným uchádzačom v prípade ak objednávateľ nezíska finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu. V uvedenom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo ukončiť zmluvu dohodou zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

11.12.2023 08:04 — 22.12.2023 08:04

1,00 celá zákazka

14 352,00

11 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 08:05

01.12.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 676
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2023 09:38 - Vstupná ponuka 14 352,00 € Cena s DPH
30.11.2023 22:56 - Najvýhodnejšia ponuka 14 349,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS