• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 10:55

Detail zákazky Z202313686

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2023 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 10:55

Základné údaje

Z202313686

OF-282976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658533

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodanie výpočtovej techniky, komunikačnej techniky a súvisiaceho príslušenstva

výpočtová technika, IKT, počítačová zostava, kancelárska technika

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
Funkcia
výpočtová a komunikační technika pre potreby úradu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
úložisko NAS Synology DS 1522+  alebo lepší ekvivalent ks 1
SSD disk M.2 Synology SNV3410-400G alebo lepší ekvivalent ks 2
pevný disk 3,5" SATA III WD Red Pro 8 TB alebo lepší ekvivalent ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. úložisko  NAS Synology DS 1522+ NAS 5×, CPU min. AMD Ryzen R1600 3,1 GHz, min. 8 GB DDR4 (max. 32 GB ), 2 × USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), 4 × LAN, 2 × eSATA, desktop
2. SSD disk M.2 Synology SNV3410-400G SSD disk M.2 2280, M.2 (PCIe 3.0 4x NVMe), životnosť  min. 491TBW, kapacita min. 400GB, vyžaduje sa kompatibilita s položkou č.1
3. pevný disk 3,5" SATA III WD Red Pro 8 TB pevný disk HDD 3.5", SATA III, min.  rýchlosť prenosu min. 235 MB/s, cache 256 MB, 7200 ot./min,  kapacita min. 8 TB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS  elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list so potvrdený objednávateľom.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Dodávateľ je povinný dodať nové zariadenia ( hardvér, softvér) v pôvodnom obale, nie repasované ani refurbished.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Na položku č. 1 požadujeme záruku 36 mesiacov,  na položku č. 2 a 3 požadujeme záruku 60 mesiacov
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.12.2023 10:00 — 13.12.2023 14:00

1,00 Celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

2 447,24

2 039,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2023 08:02

01.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 491
 33
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2023 09:52 - Vstupná ponuka 2 446,80 € Cena s DPH
30.11.2023 20:12 - Najvýhodnejšia ponuka 2 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS