37886479
Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec
Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK
28538153
Phadia, s.r.o.
Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9, 19000, CZE
Analyzátor na vyšetrenie špecifických IgE protilátok
Analyzátor, špecifické IgE, enzýmová imunoanalýza
Tovar, Služba
1. Analyzátor na vyšetrenie špecifických IgE protilátok
|
|
---|---|
Funkcia |
Kúpa plne automatizovaného a uzavretého analyzátora pre meranie špecifických IgE protilátok princípom fluorescenčnej enzýmovej imunoanalýzy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analyzátor na vyšetrovanie špecifických IgE protilátok | ks | 1 | ||
Počet alergénov na palube | alergén | 100 | ||
Počet vzoriek v jednom behu | vzorka | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ analyzátora: | plne automatizovaný a uzavretý analyzátor pre meranie špecifických IgE protilátok fluorescenčnou enzýmovou imunoanalýzou |
Napájacie elektrické napätie: | max. 230 V |
Možnosť pripojenia na LIS: | áno |
Možnosť kontinuálneho vkladania vzoriek za chodu analyzátora: | áno |
Možnosť vyšetrenia v statimovom režime: | áno |
Jednotný typ stojanov pre vzorky: | áno |
Možnosť analýzy viac druhov biologického materiálu: | áno |
Práca s čiarovými kódmi vzoriek aj reagencií, čítačka čiarových kódov: | áno |
Možnosť stanovenia komponentových (molekulárnych) alergénov: | áno, min. 70 |
Možnosť stanovenia celkového IgE, špecifického IgE, špecifického IgG4, eozinofilového kationického proteínu (ECP), tryptázy: | áno |
Chladený priestor pre reagencie, ktoré vyžadujú chladenie: | áno |
Pipetovanie ihlami bez špičiek (úspora spotrebného materiálu): | áno |
Zaistenie dôkladnej dekontaminácie ihiel | áno |
Detekcia hladiny, bublín, zrazenín a množstva reagencií: | áno |
Vysoký stupeň bezpečnosti identifikácie reagenčnej súpravy analyzátorom: | áno |
Záloha primárnych údajov interne aj externe minimálne na obdobie 5 rokov (výsledky meraní, kontrol a kalibrácií): | áno |
Výroba reagencií, diagnostík musí byť v súlade s ISO normami: | áno |
Návody k používaniu v slovenskom, príp. v českom jazyku: | áno |
Predloženie dokladu o distribútorstve potvrdené výrobcom: | áno |
Potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydaná výrobcom: | áno |
Možnosť vzdialenej správy pre on-line riešenie analytických a servisných problémov: | áno |
Hot-line – analytická a servisná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu: | áno |
Nástup na požadovaný servisný zásah v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy na predmetnom systéme: | do 48 hod. |
Možnosť vzdialenej servisnej správy: | áno |
Preventívne prehliadky počas trvania zmluvy: | áno, min. 1 krát za rok |
Záručný a pozáručný servis: | áno, 24 mesiacov |
Názov |
V prípadne, ak predávajúci niektorý parameter NESPĹŇA doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja, ktorá musí ponúkať lepšie vlastnosti ako je požadované. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet zákazky musí byť doručený počas pracovných dní. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny, resp. podľa potreby kupujúceho. Predávajúci sa ako súčasť dodania prístroja zaväzuje bezplatne zaškoliť zdravotnícky personál kupujúceho. Po zaškolení obsluhy bude vystavený Protokol o zaškolení personálu a uvedenie prístroja do prevádzky, ktorý spolu s dodacím listom bude podkladom pre fakturáciu. |
Predávajúci odovzdá spolu s predmetom kúpy kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami a dokumenty potrebné na nadobudnutie vlastníckeho práva vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom, prípadne českom jazyku. |
Predávajúci a kupujúci sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom resp. objednávkovom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronickej platformy a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami predávajúceho. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Predávajúci zabezpečí autorizovaný záručný servis v trvaní minimálne 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia predmetu plnenia kupujúcemu. Platnosť záruky je podmienená správnym zaobchádzaním podľa prevádzkových podmienok predmetu plnenia a v súlade s dodržiavaním výrobcom predpísaných postupov. Ďalej je podmienená vykonávaním pravidelných, výrobcom predpísaných prehliadok a údržbou zariadenia vrátane vedenia príslušnej dokumentácie. |
Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 preventívnu prehliadku predmetu plnenia za rok v rámci záruky. |
Predávajúci preberá zárukou za akosť predmetu plnenia záväzok, že dodaný predmet kúpy bude po dobu minimálne 24 mesiacov spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti (záruka). Záruka za akosť predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti v záručnej dobe minimálne 24 mesiacov. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa uvedenia prístroja do prevádzkyschopného stavu, vrátane výslovného vylúčenia existencie vlastností predmetu plnenia, ktoré sú zo záruky vylúčené. |
Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. |
Záruka platí za predpokladu, že kupujúci predmet plnenia používa a obsluhuje s príslušnou starostlivosťou podľa inštrukcií predávajúceho obsiahnutých v dokumentácií predmetu plnenia a v rozsahu zaškolenia predávajúcim. Predávajúci neručí za vady spôsobené nesprávnou manipuláciou a obsluhou pracovníkmi kupujúceho. Posúdenie, či predmet kúpy bol alebo nebol v okamihu poruchy správne používaný náleží odborníkom oboch zmluvných strán. |
Predávajúci sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené kupujúcim. |
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť nástup na opravy v rámci záručného servisu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy kupujúcim a zároveň sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné odstránenie poruchy v záručnej dobe v čo najkratšom čase,najneskôr do 3 dní od nástupu na opravu poruchy, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu. V prípade potreby náhradného dielu z dovozu sa predávajúci zaväzuje nastúpiť na opravy v rámci záručného servisu najneskôr do 48 hodín od dodania náhradného dielu, a zároveň sa zaväzuje zabezpečiť odstránenie poruchy najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. |
V čase záručného servisu v prípade vady súvisiacej so zárukou, všetky náklady súvisiace s odstránením vady na predmete kúpy vrátane náhradných dielov hradí a tiež nutných kontrol kvality, preventívnych prehliadok, údržby a zákonom predpísaných revízií, hradí predávajúci. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s nástupom na opravu alebo s dobou opravy v rámci záručného servisu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu v zmysle čl. XIII Sankcie, Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
Predávajúci zaručuje dodávky náhradných dielov v plnom sortimente po dobu minimálne 7 rokov od inštalácie predmetu kúpy. |
Predávajúci prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb. |
Vlastnícke právo k prístroju prechádza na kupujúceho jeho prevzatím v mieste plnenia. |
Nebezpečenstvo škody, straty alebo zničenia predmetu kúpy prechádza na kupujúceho momentom jeho prevzatia. |
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. |
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí. |
Verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť obchodnú značku, typ a technickú špecifikáciu predmetu plnenia v rozsahu, aby ju kupujúci vedel posúdiť s požadovanými technickými vlastnosťami uvedenými v objednávkovom formulári zákazky. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o distribútorstve potvrdený výrobcom a potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydané výrobcom. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Predávajúci do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu, zaškolenie a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť kupujúcemu oprávnenú osobu predávajúceho zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Spôsob financovania - z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa, bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 30 dní od prevzatia predmetu plnenia a uvedenia do prevádzky. |
Faktúra bude predávajúcim vystavená a kupujúcemu doručená do jeho sídla v papierovej alebo elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi. |
Verejný obstarávateľ požaduje doručenie faktúry zároveň s dodaním predmetu plnenia, spolu s preberacím - odovzdávacím protokolom, protokolom o zaškolení personálu a uvedenia predmetu kúpy do prevádzky a záručným listom. |
Dolný Smokovec č. 70, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
11.12.2023 08:00 — 28.02.2024 14:00
1,00 ks
73 000,00
73 000,00
Verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť obchodnú značku, typ a technickú špecifikáciu predmetu plnenia v rozsahu, aby ju kupujúci vedel posúdiť s požadovanými technickými vlastnosťami uvedenými v objednávkovom formulári zákazky. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o distribútorstve potvrdený výrobcom a potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydané výrobcom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2023 14:01
01.12.2023 09:00
01.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2023 23:54 - Vstupná ponuka | 73 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.11.2023 23:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: