• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 09:50

Detail zákazky Z202313674

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 09:50

Základné údaje

Z202313674

OF-283029

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658517

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

28538153

Phadia, s.r.o.

Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9, 19000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor na vyšetrenie špecifických IgE protilátok

Analyzátor, špecifické IgE, enzýmová imunoanalýza

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor na vyšetrenie špecifických IgE protilátok
Funkcia
Kúpa plne automatizovaného a uzavretého analyzátora pre meranie špecifických IgE protilátok princípom fluorescenčnej enzýmovej imunoanalýzy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analyzátor na vyšetrovanie špecifických IgE protilátok ks 1
Počet alergénov na palube alergén 100
Počet vzoriek v jednom behu vzorka 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ analyzátora: plne automatizovaný a uzavretý analyzátor pre meranie špecifických IgE protilátok fluorescenčnou enzýmovou imunoanalýzou
Napájacie elektrické napätie: max. 230 V
Možnosť pripojenia na LIS: áno
Možnosť kontinuálneho vkladania vzoriek za chodu analyzátora: áno
Možnosť vyšetrenia v statimovom režime: áno
Jednotný typ stojanov pre vzorky: áno
Možnosť analýzy viac druhov biologického materiálu: áno
Práca s čiarovými kódmi vzoriek aj reagencií, čítačka čiarových kódov: áno
Možnosť stanovenia komponentových (molekulárnych) alergénov: áno, min. 70
Možnosť stanovenia celkového IgE, špecifického IgE, špecifického IgG4, eozinofilového kationického proteínu (ECP), tryptázy: áno
Chladený priestor pre reagencie, ktoré vyžadujú chladenie: áno
Pipetovanie ihlami bez špičiek (úspora spotrebného materiálu): áno
Zaistenie dôkladnej dekontaminácie ihiel áno
Detekcia hladiny, bublín, zrazenín a množstva reagencií: áno
Vysoký stupeň bezpečnosti identifikácie reagenčnej súpravy analyzátorom: áno
Záloha primárnych údajov interne aj externe minimálne na obdobie 5 rokov (výsledky meraní, kontrol a kalibrácií): áno
Výroba reagencií, diagnostík musí byť v súlade s ISO normami: áno
Návody k používaniu v slovenskom, príp. v českom jazyku: áno
Predloženie dokladu o distribútorstve potvrdené výrobcom: áno
Potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydaná výrobcom: áno
Možnosť vzdialenej správy pre on-line riešenie analytických a servisných problémov: áno
Hot-line – analytická a servisná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu: áno
Nástup na požadovaný servisný zásah v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy na predmetnom systéme: do 48 hod.
Možnosť vzdialenej servisnej správy: áno
Preventívne prehliadky počas trvania zmluvy: áno, min. 1 krát za rok
Záručný a pozáručný servis: áno, 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípadne, ak predávajúci niektorý parameter NESPĹŇA doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja, ktorá musí ponúkať lepšie vlastnosti ako je požadované.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky musí byť doručený počas pracovných dní.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny, resp. podľa potreby kupujúceho. Predávajúci sa ako súčasť dodania prístroja zaväzuje bezplatne zaškoliť zdravotnícky personál kupujúceho. Po zaškolení obsluhy bude vystavený Protokol o zaškolení personálu a uvedenie prístroja do prevádzky, ktorý spolu s dodacím listom bude podkladom pre fakturáciu.
Predávajúci odovzdá spolu s predmetom kúpy kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami a dokumenty potrebné na nadobudnutie vlastníckeho práva vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom, prípadne českom jazyku.
Predávajúci a kupujúci sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom resp. objednávkovom  formulári EKS, Obchodných podmienok elektronickej platformy a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami predávajúceho.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Predávajúci zabezpečí autorizovaný záručný servis v trvaní minimálne 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia predmetu plnenia kupujúcemu. Platnosť záruky je podmienená správnym zaobchádzaním podľa prevádzkových podmienok predmetu plnenia a v súlade s dodržiavaním výrobcom predpísaných postupov. Ďalej je podmienená vykonávaním pravidelných, výrobcom predpísaných prehliadok a údržbou zariadenia vrátane vedenia príslušnej dokumentácie.
Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 preventívnu prehliadku predmetu plnenia za rok v rámci záruky.
Predávajúci preberá zárukou za akosť predmetu plnenia záväzok, že dodaný predmet kúpy bude po dobu minimálne 24 mesiacov spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti (záruka). Záruka za akosť predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti v záručnej dobe minimálne 24 mesiacov.
Záručná doba začína plynúť odo dňa uvedenia prístroja do prevádzkyschopného stavu, vrátane výslovného vylúčenia existencie vlastností predmetu plnenia, ktoré sú zo záruky vylúčené.
Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky.
Záruka platí za predpokladu, že kupujúci predmet plnenia používa a obsluhuje s príslušnou starostlivosťou podľa inštrukcií predávajúceho obsiahnutých v dokumentácií predmetu plnenia a v rozsahu zaškolenia predávajúcim. Predávajúci neručí za vady spôsobené nesprávnou manipuláciou a obsluhou pracovníkmi kupujúceho. Posúdenie, či predmet kúpy bol alebo nebol v okamihu poruchy správne používaný náleží odborníkom oboch zmluvných strán.
Predávajúci sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené kupujúcim.
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť nástup na opravy v rámci záručného servisu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy kupujúcim a zároveň sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné odstránenie poruchy v záručnej dobe v čo najkratšom čase,najneskôr do 3 dní od nástupu na opravu poruchy, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu. V prípade potreby náhradného dielu z dovozu sa predávajúci zaväzuje nastúpiť na opravy v rámci záručného servisu najneskôr do 48 hodín od dodania náhradného dielu, a zároveň sa zaväzuje zabezpečiť odstránenie poruchy najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu.
V čase záručného servisu v prípade vady súvisiacej so zárukou, všetky náklady súvisiace s odstránením vady na predmete kúpy vrátane náhradných dielov hradí a tiež nutných kontrol kvality, preventívnych prehliadok, údržby a zákonom predpísaných revízií, hradí predávajúci.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s nástupom na opravu alebo s dobou opravy v rámci záručného servisu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu v zmysle čl. XIII Sankcie, Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
Predávajúci zaručuje dodávky náhradných dielov v plnom sortimente po dobu minimálne 7 rokov od inštalácie predmetu kúpy.
Predávajúci prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Vlastnícke právo k prístroju prechádza na kupujúceho jeho prevzatím v mieste plnenia.
Nebezpečenstvo škody, straty alebo zničenia predmetu kúpy prechádza na kupujúceho momentom jeho prevzatia.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť obchodnú značku, typ a technickú špecifikáciu predmetu plnenia v rozsahu, aby ju kupujúci vedel posúdiť s požadovanými technickými vlastnosťami uvedenými v objednávkovom formulári zákazky. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o distribútorstve potvrdený výrobcom a potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydané výrobcom.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Predávajúci do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu, zaškolenie a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť kupujúcemu oprávnenú osobu predávajúceho zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Spôsob financovania - z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa, bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 30 dní od prevzatia predmetu plnenia a uvedenia do prevádzky.
Faktúra bude predávajúcim vystavená a kupujúcemu doručená do jeho sídla v papierovej alebo elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Verejný obstarávateľ požaduje doručenie faktúry zároveň s dodaním predmetu plnenia, spolu s preberacím - odovzdávacím protokolom, protokolom o zaškolení personálu a uvedenia predmetu kúpy do prevádzky a záručným listom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec č. 70, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

11.12.2023 08:00 — 28.02.2024 14:00

1,00 ks

73 000,00

73 000,00

Verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť obchodnú značku, typ a technickú špecifikáciu predmetu plnenia v rozsahu, aby ju kupujúci vedel posúdiť s požadovanými technickými vlastnosťami uvedenými v objednávkovom formulári zákazky. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o distribútorstve potvrdený výrobcom a potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej podpore vydané výrobcom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2023 14:01

01.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2023 23:54 - Vstupná ponuka 73 000,00 € Cena bez DPH
30.11.2023 23:54 - Najvýhodnejšia ponuka 73 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS