• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 13:30
  •    Zrušenie zákazky
    30.11.2023 13:33

Detail zákazky Z202313670

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 13:30
  •    Zrušenie zákazky
    30.11.2023 13:33

Základné údaje

Z202313670

OF-282783

zrušená

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Segmentálny multifrekvenčný telesný analyzátor

analýza, telesný analyzátor

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Segmentálny multifrekvenčný telesný analyzátor
Funkcia
Univerzálny multifrekvenčný analyzátor segmentového zloženia tela s interaktívnym displejom a vstavaným zariadením pre SD kartu.
Pre poskytnutie okamžitej analýzy zdravia a fitness stavu klienta a sledovanie pokrokov v priebehu času.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Segmentálny multifrekvenčný telesný analyzátor set 1
Softvér potrebný pre vytvorenie databázy a na monitorovanie zdravia, ktoré ukladá informácie o pacientovi spolu s ich meraniami kompatibilný k telesnému analyzátoru ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interaktívna samostatná jednotka áno
Možnosť merania bez odborné pomoci prostredníctvom interaktívnej konzoly áno
Segmentová analýza zloženia celého tela - vyhodnotenie do 20 sekúnd
Duálny LED displeje áno
Výsledky merania: automaticky uložené na SD kartu (možnosť uloženia viac ako 10.000 hodnôt), poslané do PC alebo prenesené do tlačiarne k vygenerovaniu kompletného konzultačného listu k ďalšiemu vyhodnoteniu
Výsledky merania: možnosť zaslania bezdrôtovo do PC alebo Windows Tabletu pomocou adaptéru Bluetooth
Možnosť nastaviť ciele pre hmotnosť a telesný tuk áno
Multi-frekvenčný segmentálny analyzátor 3 frekvence, 8 elektrod
Interaktívna konzola otočná pro dôverné čítanie áno
Požadované merania: Telesný tuk %; Hmota telesného tuku; Tučná hmota; Netučná hmota; Svalová hmota; Celková telesná voda (TBW); Extracelulárna voda (ECW); Intracelulárna voda (ICW); Pomer ECW / TBW; Body mass index
Požadované merania: Kostná hmota; Hodnotenie postavy; Hodnotenie viscerálneho tuku; Bazálny metabolizmus kcal; Indikátor bazálneho metabolizmu; Metabolický vek; Fázový uhol; Distribúcia telesného tuku
Požadované merania: Svalová hmotnostná bilancia; Skóre svalov dolných končatín; Segmentálne meranie % tuku pre každú nohu, ruku, trup, tukové hmoty, svalové hmoty, hodnotenie svalovej hmoty; Reactance / odpor
USB pripojenie vyžaduje sa
Schválené normy vyžaduje sa
Nosnosť minimálne 260kg
Presnosť meraní 0,1 kg
Presnosť meraní telesného tuku 0,1
Napájanie AC adaptér 100 až 240 V (50/60Hz)
Záručná doba: 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 36 mesiacov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.12.2023 10:00 — 05.01.2024 13:00

1,00 sada

5 926,00

5 926,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2023 13:28

30.11.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 237
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS