• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 16:55

Detail zákazky Z202313654

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 16:55

Základné údaje

Z202313654

OF-283013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652670

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00616265

SLORAMA, spol. s r.o.

Sládkovičova 37/A, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie priemyselné

Soľ posypová

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľ posypová
Funkcia
odstránenie snehu a ľadu z pozemných komunikácií a chodníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľ posypová technická 10kg ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
účinné do: -7 °C
hmotnosť: 10kg
vhodné pre: sneh, ľad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Olbrachtová 5 Trenčín 911 01
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na použitie musí byť v SK alebo CZ jazyku.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požadujeme dodržať presné množstvá podľa jednotiek uvedených v opisnom formulári.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtová 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.12.2023 11:19 — 13.12.2023 11:19

1,00 ks

340,80

284,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2023 11:20

30.11.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2023 11:33 - Vstupná ponuka 340,80 € Cena s DPH
27.11.2023 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka 336,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS