• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2023 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2023 10:00

Detail zákazky Z202313608

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2023 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2023 10:00

Základné údaje

Z202313608

OF-282958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8662846

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

44334877

Denis Kandela - REVYT

Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízia kotolní, revízia plynových zariadení

servis, odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, skúšky plynových a tlakových zariadení

  • 65000000-3 - Verejné služby
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prehliadka plynových kotlov a odborná prehliadka plynových  zariadení
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok plynových zariadení a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č. 398/2013, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
Vypracovanie správy o odbornej prehliadke  a skúške plynových a tlakových zariadení, o revízii plynových zariadení v jednotlivých objektoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odborná prehliadka plynového kotla IMMERGAS NIKE MYTHOS   podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.   s umiestnením v administratívnej budove kus 1
Odborná prehliadka plynového kotla LEIBER Millennium RXT 24S podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: B/h1 (kaderníctvo) kus 1
Odborná prehliadka plynových kotlov IMMERGAS ARES 43  (3 ks) vrátane teplovzdušného  agregátu FBR (1 ks) podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: B/h1  (Telocvičňa) kus 3
Odborná prehliadka plynových kotlov WOLF MGK 250 E/H (2 ks starší typ),  WOLF MGK 2 - 250  (1 ks novší typ r. 2018) podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: A/h1, s umiestnením v hlavnej kotolni kus 3
Odborná prehliadka plynového kotla  ARISTON - Model CLAS B PREMIUM 24 EU  podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: B/h1 (Apartmány) kus 1
Odborná prehliadka plynového kotla VIESSMANN VITODENS 200   podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: B/h1 (šatňa) kus 1
Odborná prehliadka plynového zariadenia -  regulačné miesto plynu, podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - druh zariadenia: B/f vyhl. č. 508/2009 Z. z. kus 1
Odborná prehliadka plynového zariadenia -  regulačná stanica RS 200/1/1, podľa § 13 odst. 1 Vyhlášky  MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.  - Druh zariadenia: B/f vyhl. č. 508/2009 Z. z. celok 1
Plynové spotrebiče (sporáky LOTUS) do 50 kW, 8 ks,  odborná prehliadka , vyhláška č. 508/2009 Z. z.,  sk. B/h (umiestnenie C13) celok 1
Plynové spotrebiče (sporáky LOTUS) do 50 kW, 2 ks, odborná prehliadka , vyhláška č. 508/2009 Z. z., sk. B/h (umiestnenie C12) celok 1
Plynové spotrebiče, varný kotol - 2 ks,  plynová panvica - 2 ks, plynový sporák - 2 ks, odborná prehliadka , vyhláška č. 508/2009 Z. z., sk. B/h (umiestnenie ŠJ) celok 1
Kontrola plynovodu - prevádzka: Jilemnického 24 celok 1
Vypracovanie revíznych správ za všetky objekty a zariadenia vrátane termínu následnej revízie celok 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia, vypracovanie všetkých správ v členení po jednotlivých objektoch.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpočet položiek zákazky, rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a  bez DPH,  tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Objednávateľ po uzavretí zmluvy poskytne dodávateľovi presnú adresu miesta plnenia, meno a tel.kontakt oprávnenej osoby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná požadovanú službu.
Službou sa rozumie vykonanie odborných prehliadok, revízií, vystavenie protokolov o vykonanej kontrole a skúške, o stave a možnosti ďalšieho používania plynových zariadení.
Výsledkom odborných prehliadok (revízií) musí byť správa o vykonanej kontrole, skúške, stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v troch originálnych vyhotoveniach a odovzdaná objednávateľovi.
Odborné prehliadky a správy budú vykonané najneskôr  v mesiaci december 2023.
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť telefonicky  termín vykonávania služby.
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Súčasťou poskytovaných služieb a činností sú aj dopravné náklady ako aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. všetky záverečné správy, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Službu je možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 07.00 do 15.00 hod.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Správa potrebná pre užívanie predmetu diela bude dodaná v 3 (troch) sadách rovnopisov za jednotlivé zariadenia, resp. objekty.  Súčasťou správ bude samostatný (osobitný) výpis závad s uvedením predmetu a miesta závady na plynových  zariadeniach. Termín odovzdania je najneskôr v deň predloženie faktúry.  Deň podpisu revíznej správy (protokolu) oboma dotknutými stranami sa považuje za deň ukončenia odborných prehliadok a revízií.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. Požadované oprávnenie musí byť v rozsahu skupín Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Tieto doklady dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Požadované Osvedčenie musí byť v rozsahu skupiny Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania služby (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2023 07:00 — 15.12.2023 14:00

1,00 celok

1 100,00

1 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2023 16:06

04.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2023 16:37 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
03.12.2023 21:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 099,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS