• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 16:05

Detail zákazky Z202313603

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 16:05

Základné údaje

Z202313603

OF-282378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8645728

Objednávateľ

00323942

Obec Baška

Baška 71, Baška, 04016, SVK

Dodávateľ

51258862

MOBILBOX SK s.r.o.

Staviteľská 9, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obytný - hygienický kontajner

obytné kontajnery

  • 44619000-2 - Iné kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obytný hygienický kontajner
Funkcia
Slúžiaci ako zázemie pre pracovníkov zberného dvora
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Výška mm 2 400 2600
Hĺbka mm 4800 6100
Šírka mm 2800 2900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tepelná izolácia podlahy, stien a strechy áno
Vchodové dvere áno
Okná áno
Linolenová podlaha áno
Elektroinštalácia áno
Vnútorné a vonkajšie osvetlenie áno
Eletrozásuvky áno
Toaleta áno
Deliaca stena toalety áno
Dvere na toaletu áno
Umývadlo áno
Elektrický prietokový ohrievač áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadovaný tovar musí byť dodaný nový a nepoužívaný, plne funkčný a spôsobilý pre svoj účel
Záruka na dodaný tovar 24 mesiacov
Do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy sa požaduje aby dodávateľ predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce  rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 15:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred doručením tovaru zodpovednú osobu kupujúceho k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie zo strany objednávateľa.
Dodávateľovi sa neposkytne  preddavok na predmet zákazky. V odôvodnenom prípade ale ak tovar nebude dodávateľ  vedieť dodať  v požadovanom termíne t. j. do 15.12.2023 je možné zo strany objednávateľa poskytnúť  dodávateľovi aj preddavok, ktorý ale vopred musí byť s  objednávateľom prekonzultovaný a zároveň ho objednávateľ musí následne  odsúhlasiť.  V takomto prípade musí byť tovar alebo jeho časť dodaný najneskôr do 31.03.2024.Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok  administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi zmluvnými stranami a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Baška 71, Baška, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

05.12.2023 15:00 — 22.12.2023 15:00

1,00 celok

12 000,00

10 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2023 15:08

29.11.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 43
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2023 17:24 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
29.11.2023 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 11 758,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS