• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2023 11:30

Detail zákazky Z202313596

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2023 11:30

Základné údaje

Z202313596

OF-279298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8662832

Objednávateľ

00320439

Mesto Zvolen

Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho materiálu 2024

kancelársky materiál, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
V prípade, že bude táto špecifikácia odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu, alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké vlastnosti, ktoré sú špecifikované nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier Gramáž: 80 ± 3 g/m2; Opacita: min. 90 %; Belosť: 146 ± 3 CIE. Formát A4 - 210x297mm, 500 ks v balení bal. 2500
Xerografický papier A3 297x420mm, 500ks v balení, 25 bal. bal. 35
Obálka C6 114x162mm samolepiaca ks 6000
Obálka B6 samolepiaca DVR bez opakovaného dor. s otrhávajúcou páskou ks 50000
Obálka B6 samolepica s doručenkou ks 10000
Obálka B6 samolep. DVR s opakova. doručením ks 3000
Obálka DL bez okienka samolepiaca ks 2000
Obálka DL s okienkom samolepiaca ks 3000
Obálka X dno ks 500
Obálka B4 biela ks 1250
Obálka B5 s doručenkou samolepiaca ks 2000
Obálka B5 s doručenkou DVR bez opak. doruč.samolep. ks 1000
Obálka B4 s doručenkou samolepiaca ks 500
Obálka B4 doruč. DVR bez opk. doruč. samol., 500ks ks 500
Obálka C5 samolepica, 2000ks ks 2000
Dovolenka A6 / 100 listov, 40 blokov blok 60
Priepustka A7/100 listov, 40 blokov blok 60
Doska spisová so šňúrkami A4 mramorová ks 450
Euroobal lesklý A4 ks 8000
Tenká čierna fixka, plastický hrot, stopa len 0,3 mm ks 70
Tenká červená fixka, plastický hrot, stopa len 0,3 mm ks 70
Tenká zelená fixka, plastický hrot, stopa len 0,3 mm ks 70
Tenká modrá fixka, plastický hrot, stopa len 0,3 mm ks 50
Popisovač zrezaný čierny, s guľatým hrotom na ľahké písanie, 1 - 4,6mm ks 70
Popisovač zrezaný červený, s guľatým hrotom na ľahké písanie, 1 - 4,6mm ks 70
Popisovač zrezaný zelený, s guľatým hrotom na ľahké písanie, 1 - 4,6mm ks 50
Popisovač zrezaný modrý, s guľatým hrotom na ľahké písanie, 1 - 4,6mm ks 30
Sada 4 ks zvýrazňovačov, klinový hrot, šírka stopy 1 – 4 mm, 38 sád sada 50
Lepiaca páska 24 mm x30 m transparetná ks 120
Lepiaca páska 48 mm x60 m transparetná ks 30
Spony listové 33 mm/100 ks pozinkované krab. 160
Spony listové 50 mm/100 ks pozinkované krab. 80
Spony listové 75 mm/100 ks pozinkované krab. 60
Spinky do zošívačky 24/6 /1000 ks krab. 160
Spinky do zošívačky 24/10 /1000 ks krab. 20
trojfarebný špagát na pečatenie dokumentov, 100g kot. 40
papierový rýchloviazač závesný na zakladanie dokumentov, dokladov, zelený, minimálne 200g ks 350
papierový rýchloviazač závesný na zakladanie dokumentov, dokladov, modrý, minimálne 200g ks 350
papierový rýchloviazač závesný na zakladanie dokumentov, dokladov, ružový, minimálne 200g ks 350
papierový rýchloviazač závesný na zakladanie dokumentov, dokladov, žltý, minimálne 200g ks 350
Rýchloviazač RZC so sponou vnútri ks 250
Odkladacia mapa A4 bez chlopní, z eko kartónu, minimálne 200g ks 150
Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami, z eko kartónu, minimálne 200g ks 150
Rýchloviazač z PVC hrúbky min. 150UM, z obojstranným nasúvacím pásikom, formát A4, kapacita min. 200 strán (farba: žltá, modrá, zelená, červená) ks 250
Ceruzka grafitová 1703/2, Tvrdosť tuhy HB ks 35
Výkres A4/180g/200ks v balení, 3bal. bal. 5
Korekčný roller vymenitelný, korekčný film: suchý, šírka stopy: 4,2 mm, návin: 12 m ks 150
Špagát prolen biely 40 g ks 30
Bloček samolepiaci min. 75 mm x 75 mm, balenie 5x80 listov, mix piatich farieb ks 55
Bloček samolepiaci min. 50 mm x 50 mm, balenie 5x80 listov, mix piatich farieb ks 60
Lepidlo disperzné 125 ml ks 70
Lepiaca tyčinka 20 g ks 90
Lepiaca tyčinka 36 g ks 60
Zošívač 30 listov, vzdialenosť zošívania listov 55 mm, kapacita zásobníka: 100 spiniek ks 30
Dierovačka 25 listov, rozpätie dier 8 cm ks 25
Zošit s tvrdou doskou A4 96 listov linajkový ks 20
lepený blok linajkový A5, min 70g/m2 s farebnou prednou stranou, počet listov 50 ks 20
lepený blok linajkový A7, min 70g/m2 s farebnou prednou stranou, počet listov 50 ks 25
Osvedčovacia kniha podpisu musí obsahovať náležitosti v zmysle právnych predpisov, A4, papier, bezdrevný ofsetový, min. 150 strán ks 10
Osvedčovacia kniha listín, A4, papier bezdrevný ofsetový, min. 50 listov ks 10
Transparentný zakladací obal "L" závesný, formát A4, lesklý, hrúbka min. 50 mikrónov ks 300
Zakladač s pákovým mechanizmom, A4, šírka chrbta 8cm, zásuvné vrecko, materiál polypropylén, lepenka min. 2mm, farba: mramorová ks 350
Zakladač s pákovým mechanizmom, A4, šírka chrbta 5cm, zásuvné vrecko, materiál polypropylén, lepenka min. 2mm, farba: mramorová ks 200
rozšívač, odstraňuje spony z dokumentov, zmlúv a iných listín ks 15
Xerografický papier, A4, Multilaser, vhodný aj do laserových tlačiarní, opacita min. 89%, belosť min. 145CIE, gramáž 80g ks 300
nožnice kancelárske, dĺžka 21 cm, ergonomická rukoväť z gélového materiálu, pevná čepeľ ks 20
Plastový pohár 200 ml ks 2000
zošit linajkový z bezdrevného papiera A4, min 70g/m2, min. 40 listov ks 15
Zošívačka 60-65 listov ks 1
Dierovačka 60 - 65 listov ks 1
Papierové dvojhárky linajkové, formát A4, bal. 200ks, 4 bal. bal. 5
zošit linajkový z bezdrevného papiera A4, min 70g/m2, min. 60 listový (464) ks 20
zošit linajkový z bezdrevného papiera A4, min 70g/m2, min. 60 listový (564) ks 20
Lepiaca páska baliaca, šírka pásky: 1,5cm, s návinom s dĺžkou 66 m ks 15
Lepiaca páska baliaca, šírka pásky: 5cm, s návinom s dĺžkou 66 m ks 10
Dosky na dokumenty – A4, plastové, s rýchloviazačom, závesné, až na 200 listov ks 100
Zakladač s pákovým mechanizmom, A4, šírka chrbta 5cm, zásuvné vrecko, materiál polypropylén, lepenka min. 2mm, farba: mramorová ks 150
spony kancelárske 28 mm, 10ks ks 25
spony do zošívačky 24/6, 5ks ks 15
euroobal lesklý A4 priehľadný bal. 25
lepiaca tyčinka 20 g ks 20
blok A7 linajkový zošívaný, min. 50 listov ks 80
Dierovačka 25 listov, rozpätie dier 8 cm ks 10
Zošívač 30 listov, vzdialenosť zošívania listov 55 mm,  kapacita zásobníka: 100 spiniek ks 15
rozšívač, odstraňuje spony z dokumentov, zmlúv a iných listín, ks 15
Korekčný roller  vymenitelný, korekčný film: suchý, šírka stopy: 4,2 mm, návin: 12 m ks 25
zvýrazňovač, klinový hrot, šírka stopy 1 – 4 mm, 4 ks v sade sada 15
Fixky  na papier, okrúhle, štetcový tvar hrotu, obojstranné, 5 ks v sade sada 10
nožnice kancelárske, dĺžka 21 cm, ergonomická rukoväť z gélového materiálu, pevná čepeľ ks 10
Bloček samolepiaci min. 50 mm x 40 mm, balenie 100 listov/ blok, 3 bloky/balenie, farba žltá bal 25
obálka C5 doručenka - opakované doručenie ks 250
obálka C4 doručenka - opakované doručenie ks 60
obálka C5 s doručenkou ks 60
obálka C4 s doručenkou ks 60
obálka C6 s doručenkou ks 60
obálka C4 ks 60
Vrecia na odpad spevnené, 60l ks 60
Vrecia na odpad spevnené, 120l ks 60
Vrecia na odpad spevnené, 150-160l ks 110
motúz konopný/plastový, návin cca 110m ks 10
plastová písacia podložka s klipom pre dokumenty, A4 ks 25
kancelársky papier vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a čiernobielych atramentových tlačiarní. Technické parametre: belosť CIE min. 146, nepriehľadnosť min 85%, drsnosť min. 190 ml/min., hrúbka min. 98 mic., Formát: A4, Gramáž: min. 80 g, Farba: biela, 1 bal 500 listov bal 100
Samolepiace bločky v neónových farbách v tvare mini kocky 51x51 mm, 250 lístkov v jednom balení bal 30
Samolepiace bločky v neónových farbách v tvare  kocky 75x75 mm, 250 lístkov v jednom balení bal 30
Samolepiace bločky/záložky, min. 5 druhov farieb, rozmer balenia 5x15x75mm, balenie min. 100 listov bal 30
Pero guličkové modré, hrot hrúbky M ks 30
Darčeková taška na vecné dary s rôznym motívom ks 200
zvýrazňovač, klinový hrot, šírka stopy 1 – 4 mm, rôzne farby ks 35
BA4/96/L zošit na dispečing ks 5
Špirálový blok A5, 80 listov ks 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi kancelársky materiál podľa technickej špecifikácie a cien uvedených vyššie, za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode a v príslušnej objednávke a záväzok objednávateľa zaplatiť za dodaný tovar dohodnutú cenu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb (ďalej aj len „objednávky“). V objednávkach bude špecifikovaný druh tovaru, jeho množstvo a cena. Za písomnú objednávku sa považuje objednávka zaslaná prostredníctvom e-mailu na kontaktné adresy uvedené v záhlaví rámcovej dohody resp. objednávky.
Objednávka bude zaslaná dodávateľovi na uvedený e-mail vždy do 12.00 hod. v pracovných dňoch. V prípade doručenia objednávky po 12.00 hod. sa bude objednávka brať za doručenú v lehote nasledujúceho dňa po dni doručenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovné dni najneskôr do 24 hodín odo dňa prijatia objednávky. V prípade odoslania objednávky v deň pred dňom pracovného voľna, považuje sa lehota dodania do 24 hod. v najbližší nasledujúci pracovný deň. V prípade, že objednaný tovar nemá dodávateľ na sklade, je dodávateľ povinný dodať tovar do 3 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky.
Miestom dodania tovaru je územie mesta Zvolen a konkrétna adresa dodania bude uvedená v objednávke.
Nedodania tovaru v lehote podľa bodu 4 tohto článku bude považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
Tovar sa považuje za prevzatý odovzdaním oprávnenej osobe za objednávateľa uvedenej v záhlaví rámcovej dohody resp. uvedenej v objednávke a v mieste dodania a podpísaním dodacieho listu.
Oprávnená osoba je po prevzatí tovaru povinná vykonať kontrolu druhu a množstva. V prípade zistenia rozdielu medzi dodacím listom a dodávkou, musí byť táto skutočnosť vyznačená na dodacom liste a zohľadnená vo faktúre, resp. tovar nebude objednávateľom prevzatý.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa počas platnosti tejto rámcovej dohody niektorí z tovarov prestane vyrábať, je dodávateľ oprávnený po písomnej dohode s objednávateľom dodať ekvivalent takéhoto tovaru pri zachovaní všetkých technických a funkčných požiadaviek a rovnakej ceny.
Zmluvné strany sa dohodli, že náklady spojené s realizáciou predmetu tejto rámcovej dohody vrátane nákladov za dopravu do miesta plnenia znáša v plnom rozsahu dodávateľ. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody vzniknuté na tovare až do jeho odovzdania objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný predkladať objednávateľovi aktualizovaný zoznam – technickú špecifikáciu vždy k poslednému pracovnému dňu v mesiaci, resp. k prvému pracovnému dňu v nasledujúcom mesiaci na e-mailovú adresu uvedenú v záhlaví.
Odberateľ týmto v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty udeľuje dodávateľovi súhlas na to, aby mu za dodaný tovar vystavoval faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF (ďalej len „elektronická faktúra“). Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených dodávateľom v elektronickej forme je zaručená elektronickou výmenou údajov.
Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru kvalifikovaným elektronickým podpisom. Dodávateľ sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať odberateľovi prostredníctvom elektronickej pošty a to z e-mailovej adresy dodávateľa  na e-mailovú adresu objednávateľa uvedenú v objednávke.
Zmluvné strany sa dohodli, že lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania vyfakturovanej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar objednávateľovi v množstve, kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar v čase odovzdávania bude mať vlastnosti zodpovedajúce technickým parametrom. V prípade výskytu vád na tovare je dodávateľ povinný vadný tovar nahradiť novým tovarom so zodpovedajúcimi technickými vlastnosťami.
Záručná lehota na tovar, ktorý objednávateľ prevezme od dodávateľa sa rovná záruke poskytovanej výrobcom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pri zodpovednosti za vady sa zmluvné strany budú riadiť ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru a ustanoveniami § 429 a nasl. Obchodného zákonníka, ktoré upravujú záruku za akosť.
Pre prípad nedodržania podmienok tejto rámcovej dohody dohodli zmluvné strany nasledovné sankcie:
a)    za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny v lehote podľa tejto rámcovej dohody uhradí objednávateľ úrok z omeškania vo výške 0,5 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania,
b)    za omeškanie dodávky tovaru v lehote podľa tejto rámcovej dohody uhradí dodávateľ úrok z omeškania vo výške 0,5 % z objednanej hodnoty tovaru za každý deň omeškania,
c)    za nedodržanie záručných podmienok podľa tejto rámcovej dohody uhradí dodávateľ zmluvnú pokutu v hodnote reklamovaného tovaru.
Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorá prevyšuje výšku zmluvnej pokuty.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.1.2024 do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Rámcovú dohodu je možné ukončiť:
a)    výpovedná lehota 1-mesačná a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhému účastníkovi dohody,
b)    okamžitým písomným odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov podstatného porušenia záväzku vyplývajúceho z tejto rámcovej dohody.
Na účely tejto rámcovej dohody sa podstatným porušením záväzku vyplývajúceho z tejto rámcovej dohody rozumie porušenie záväzku zmluvnej strany, ktoré sa za podstatné považuje v zmysle zákona.
Odstúpenie od rámcovej dohody nadobudne účinnosť dňom, kedy písomný prejav vôle zmluvnej strany, ktorý obsahuje oznámenie o odstúpení od rámcovej dohody, bude doručený druhej zmluvnej strane.
Pri odstúpení od rámcovej dohody zostávajú zachované z nej vyplývajúce práva a povinnosti zmluvných strán do dňa účinnosti odstúpenia. Zmluvné strany sú povinné vyrovnať všetky pohľadávky a záväzky vzniknuté do dňa účinnosti odstúpenia od rámcovej dohody.
Každá zo Zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto Zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo Zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá Zmluvná strana bude oprávnená od tejto Zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy doručené druhej Zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

25 365,06

25 365,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2023 14:18

04.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 141
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2023 10:45 - Vstupná ponuka 25 364,40 € Cena s DPH
28.11.2023 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 25 364,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS