• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 11:24
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 12:20

Detail zákazky Z202313578

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 11:24
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 12:20

Základné údaje

Z202313578

OF-282921

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652606

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň laserová

Laserová tlačiareň HP Laser Jet

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň laserová
Funkcia
Čiernobiela laserová tlačiareň s možnosťou obojstrannej automatickej tlače (duplexná tlač) cez sieť a cez USB port.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LaserJet Pro 3002 (ekvivalent) ks 20
Formát tlačiarne veľkosť A4
Pamäť MB 256
Počet vstupných zásobníkov na papier ks 1
Kapacita vstupného zásobníka - počet hárkov ks 250
Rýchlosť tlače za minútu strana 33
Sieťové pripojenie LAN (RJ 45) ks 1
Rozhrania USB - pripojenie k počítaču ks 1
Spotreba elektrickej energie pri tlači W 484
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podporované veľkosti formátov minimálne A4 a obálok štandardných formátov
Podpora tlačových  jazykov PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PCLmS; PDF; URF; PWG
Podpora ovládačov operačných systémov s grafickým používateľským rozhraním, ekvivalent 32/64-bitový
Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktorého  technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo vyššie ako je požadované.
Windows 10,11
Záruka minimálne 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie  len značkových tlačiarní s kompletným príslušenstvom. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý alebo opotrebovaný či testovaný, v originálnom balení.  Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné  plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne a vyššie požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, s uvedením ceny s DPH a bez DPH za kus, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, značky, typu ponúkaného zariadenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade predloženia ekvivalentu aj predloženie presného technického popisu tovaru, z ktorého bude zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa stanovené resp. vyššie parametre ako je požadované.
Plnenie sa uskutoční do 5 pracovných dní na základe vystavenej objednávky, ktorá bude obsahovať predmet plnenia, požadovaný termín, miesto dodania a údaje o kontaktnej osobe Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu uvedenú na objednávke, za účelom upresnenia konkrétneho miesta a  času plnenia. Miesto plnenia je uvedené v záhlaví zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch v čase dohodnutom s kontaktnou osobou objednávateľa.
Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým je miesto plnenia Objednávateľa, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru zástupcom Dodávateľa, ako aj kontroly daného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie, ako aj zabezpečenie vyloženia tovaru na určené miesto plnenia. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ pri prevzatí tovaru je povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je Objednávateľ povinný ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky v dodacom liste.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcemu predmetu zmluvy, ku ktorému sa zaviazal, je objednávateľ oprávnený v lehote do 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať Dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
Dodávateľ o dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Splatnosť faktúr je 14 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej  uvedené nesprávne ale neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 14 dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania premetu zmluvy objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov. Predávajúci je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova tr. 60, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

04.12.2023 11:31 — 18.12.2023 11:31

20,00 ks

4 354,80

3 629,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2023 11:40

30.11.2023 11:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 11:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 77
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 12:04 - Vstupná ponuka 4 320,00 € Cena s DPH
30.11.2023 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka 4 197,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS