308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tlačiareň laserová
Laserová tlačiareň HP Laser Jet
Tovar, Služba
|
1. Tlačiareň laserová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Čiernobiela laserová tlačiareň s možnosťou obojstrannej automatickej tlače (duplexná tlač) cez sieť a cez USB port. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tlačiareň HP LaserJet Pro 3002 (ekvivalent) | ks | 20 | ||
| Formát tlačiarne | veľkosť | A4 | ||
| Pamäť | MB | 256 | ||
| Počet vstupných zásobníkov na papier | ks | 1 | ||
| Kapacita vstupného zásobníka - počet hárkov | ks | 250 | ||
| Rýchlosť tlače za minútu | strana | 33 | ||
| Sieťové pripojenie LAN (RJ 45) | ks | 1 | ||
| Rozhrania USB - pripojenie k počítaču | ks | 1 | ||
| Spotreba elektrickej energie pri tlači | W | 484 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Podporované veľkosti formátov minimálne A4 a obálok štandardných formátov | |
| Podpora tlačových jazykov PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PCLmS; PDF; URF; PWG | |
| Podpora ovládačov operačných systémov s grafickým používateľským rozhraním, ekvivalent 32/64-bitový | |
| Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktorého technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo vyššie ako je požadované. | |
| Windows 10,11 | |
| Záruka minimálne 24 mesiacov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia. |
| Verejný obstarávateľ požaduje dodanie len značkových tlačiarní s kompletným príslušenstvom. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý alebo opotrebovaný či testovaný, v originálnom balení. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky. |
| Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne a vyššie požiadavky objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, s uvedením ceny s DPH a bez DPH za kus, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
| Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, značky, typu ponúkaného zariadenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade predloženia ekvivalentu aj predloženie presného technického popisu tovaru, z ktorého bude zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa stanovené resp. vyššie parametre ako je požadované. |
| Plnenie sa uskutoční do 5 pracovných dní na základe vystavenej objednávky, ktorá bude obsahovať predmet plnenia, požadovaný termín, miesto dodania a údaje o kontaktnej osobe Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu uvedenú na objednávke, za účelom upresnenia konkrétneho miesta a času plnenia. Miesto plnenia je uvedené v záhlaví zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch v čase dohodnutom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
| Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým je miesto plnenia Objednávateľa, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru zástupcom Dodávateľa, ako aj kontroly daného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie, ako aj zabezpečenie vyloženia tovaru na určené miesto plnenia. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ pri prevzatí tovaru je povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je Objednávateľ povinný ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky v dodacom liste. |
| Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcemu predmetu zmluvy, ku ktorému sa zaviazal, je objednávateľ oprávnený v lehote do 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať Dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
| Dodávateľ o dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Splatnosť faktúr je 14 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne ale neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 14 dňová lehota splatnosti. |
| Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania premetu zmluvy objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. |
| Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov. Predávajúci je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova tr. 60, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.12.2023 11:31 — 18.12.2023 11:31
20,00 ks
4 354,80
3 629,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2023 11:40
30.11.2023 11:24
30.11.2023 11:39
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.11.2023 12:04 - Vstupná ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
| 30.11.2023 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 197,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: