308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierov utierky skladané
papierové utierky
Tovar, Služba
1. Papierové utierky skladané
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierové utierky skladané balené po 250 ks/bal. / 5000ks v kartóne; 800 kartónov (20 balíkov utierok/1kartón) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky skladané | kartón | 800 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
3. Dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na maximálne 2 desatinné miesta: |
3.1 rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu). |
3.2 prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve |
Výsledkom je Kúpna zmluva na opakované dodanie tovaru |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok |
6. Splatnosť faktúr je 14 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
7. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok pre jednotlivé pracoviská objednávateľa počas lehoty plnenia, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, požadovaný termín a miesto dodania. |
8. Požadované množstvo tovaru bude dodané najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
9. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti, druhu tovaru vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
10. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorými sú pracoviská verejného obstarávateľa uvedené v objednávke, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru zástupcom Dodávateľa, ako aj kontroly daného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie, ako aj zabezpečenie vyloženia tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržania podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody. |
11. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste, sídle objednávateľa. |
12. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ oznámi vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. emailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (jeho vyloženia) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa |
13. V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúci zaviazal, je Objednávateľ oprávnený v lehote do 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite |
14. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa a to najneskôr nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
15. V prípade ukončenia výroby zazmluvneného tovaru počas trvania zmluvného vzťahu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými vlastnosťami a požadovanými normami. |
16. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, Dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny. |
17. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
18. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene, pričom táto Kúpna zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
19. Uvedené podmienky plnenia dpĺňajú podmienky OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova tr. 60, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
30.11.2025 09:35
800,00 kartón
14 738,40
12 282,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2023 09:43
30.11.2023 09:29
30.11.2023 09:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2023 10:48 - Vstupná ponuka | 14 738,28 | € | Cena s DPH |
30.11.2023 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: