• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202313533

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202313533

OF-282450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652574

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na chladenie, mrazenie a príslušenstvo

Chladnička s mrazničkou

  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička s mrazničkou
Funkcia
Voľne stojaca kombinovaná chladnička s mrazničkou pre vybavenie interiérových priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička s mrazničkou ks 1
Výška cm 200 205
Objem chladničky L 261
Objem mrazničky L 111
Celkový úžitkový objem L 372
Počet políc v chladničke ks 5
Počet poličiek na vnútornej strane dverí chladničky ks 4
Počet zásuviek na zeleninu a ovocie v chladničke ks 1
Počet zásuviek v mrazničke ks 3
Hlučnosť prevádzky dB 39
Ročná spotreba energie kWh 311
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ kombinovaná (samostatné dvere na mrazničke a samostatné dvere na chladničke)
Umiestnenie mrazničky dole
Typ modelu samostatne stojaca
Materiál políc v chladničke sklo
FreshBox zásuvka na zeleninu áno
Funkcie automatické odmrazovanie Less Frost, LED osvetlenie, indikácia otvorených dverí chladničky, super chladenie, super mrazenie, elektronické ovládanie teploty, 6. zmysel
Možnosť zmeny otvárania dverí áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením až do momentu prevzatia tovaru oprávnenou osobou kupujúceho v mieste plnenia. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti zodpovedá v plnej miere predávajúci.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky ekonomicky oprávnené náklady alebo výdavky (náklady na dopravu a balenie predmetu zmluvy) dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením jeho obchodného názvu a podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Všetky predkladané dokumenty vrátane návodu na obsluhu/použitie musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy v zmysle platných STN.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Faktúru vystaví dodávateľ po dodaní predmetu zákazky do miesta plnenia. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť potvrdený rovnopis dodacieho listu.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originálnym podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) štatutárneho zástupcu dodávateľa. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Platobná povinnosť kupujúceho sa bude považovať za splnenú v deň odpísania zmluvnej ceny z účtu kupujúceho v prospech účtu dodávateľa.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.12.2023 08:00 — 15.12.2023 13:00

1,00 ks, podľa technickej špecifikácie

412,74

343,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2023 08:05

30.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2023 19:14 - Vstupná ponuka 412,74 € Cena s DPH
30.11.2023 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 412,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS