• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202313519

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202313519

OF-282730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8638706

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka služieb - údržba a servis zdravotníckych prístrojov - CT, skiagraf

počítačová, tomografia, CT, skiagraf

  • 50421200-4 - Opravy a údržba röntgenových zariadení
  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová tomografia Siemens SOMATOM Perspective
Funkcia
Pozáručná údržba a servis RDG prístrojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítačová tomografia Siemens SOMATOM Perspective ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ROZSAH SERVISNÝCH SLUŽIEB Siemens SOMATOM Perspective
Servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu predpísanom výrobcom 6x ročne Áno
Kontrola bezpečnosti Áno
Pripravenosť na servisný zásah Áno
Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu QA Áno
Služby telefonickej podpory na bezplatnú linku dostupnú 24/7 Áno
Dial’ková diagnostika (pomocou SRS pripojenia)* Áno
Inštalácia SW aktuaIizácií (tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom) Áno
Opakovaná skúška bezpečnosti - vykonanie elektrickej revízie 1x ročne Áno
Služba reaktívnej podpory (opravy porúch) Áno
Garantovaný čas nástupu na opravu (v pracovných dňoch) do 12h online / do 24h on site Áno
Odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielcov do 72 h od potvrdenia objednávky (v pracovných dňoch) Áno
Odstránenie poruchy s nutnosťou dodania náhradných dielcov do 96 h od potvrdenia objednávky (v pracovných dňoch) Áno
Nástup technika max. do 8h od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch) Áno
Diagnostika/oprava diaľkovou formou (ak je to možné) v pracovných dňoch max. do 6 hodín od nahlásenia poruchy Áno
Dodávka náhradných dielcov (vrátane detektorových modulov), nezahŕňa dodanie RTG žiariča Áno
Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržba  lokálnej DB (nie však pacientské data) Áno
Náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony zahrnuté v cene Áno
* objednávateľ poskytne zodpovedajúce internetové pripojenie so statickou verejnou IP adresou s podporou technológie IPSEC Áno
 2. Siemens Multix Fusion Digital Integrated
Funkcia
Pozáručná údržba a servis RDG prístrojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Siemens Multix Fusion Digital Integrated ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ROZSAH SERVISNÝCH SLUŽIEB Siemens Multix Fusion Digital Integrated:
Kontroly bezpečnosti Áno
Pripravenosť na servisný zásah Áno
Opakovaná skúška elektrických prístrojov Áno
Inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom Áno
Servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2x ročne Áno
Služby vzdialenej správy SRS* Áno
Prístup do dohľadového softvéru pre správu prístroja teamplay Fleet Áno
Služby telefonickej podpory Áno
Služby reaktívnej podpory (opravy porúch) Áno
Garantovaný čas nástupu na opravu (v pracovných dňoch) do 12h online / do 24h on site Áno
Odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielcov do 72 h od potvrdenia objednávky (v pracovných dňoch) Áno
Odstránenie poruchy s nutnosťou dodania náhradných dielcov do 96 h od potvrdenia objednávky (v pracovných dňoch) Áno
Nástup technika max. do 8h od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch) Áno
Diagnostika/oprava diaľkovou formou (ak je to možné) v pracovných dňoch max. do 6 hodín od nahlásenia poruchy Áno
Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu Áno
Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu Exchangeboardu Áno
Náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony Áno
* objednávateľ poskytne zodpovedajúce internetové pripojenie so statickou verejnou IP adresou s podporou technológie IPSEC
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
PREDMET ZMLUVY
Na prístroji bude vykonávaný paušálny servis.
Paušálny servis tvoria práce na prístroji objednávateľa, odplata za tento servis bude hradená objednávateľom poskytovateľovi mesačne - paušálnou cenou.
Účelom paušálneho servisu je zabezpečiť bezporuchovú prevádzku prístroja v rozsahu, v čase a cene dohodnutých touto zmluvou.
CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
Paušálnu cenu za práce bude poskytovateľ fakturovať objednávateľovi jeden krát mesačne vždy na začiatku mesiaca.
Paušálna cena je platná na celé obdobie trvania zmluvy.
Zmeny ceny je možná len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien platných daňových predpisov, bankových sadzieb, taríf a iných podmienok, ktoré v čase uzatvorenia tejto zmluvy nebolo možné predpokladať.
Faktúry sú splatné do 60 dní od dátumu vystavenia. Ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, je povinný zaplatiť poskytovateľovi úroky z omeškania, vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Omeškanie objednávateľa so splnením konkrétneho peňažného záväzku (faktúry) o viac ako 60 dní predstavuje podstatné porušenie zmluvy objednávateľom a zakladá právo poskytovateľa na okamžité odstúpenie od zmluvy.
ROZSAH ZMLUVY
Zmluva sa vzťahuje iba na údržbu a servis prístrojov vyrobených spoločnosťou Siemens Healthcare GmbH uvedených v zmluve. Zhotoviteľ sa zaväzuje po dobu platnosti tejto zmluvy garantovať dostupnosť náhradných dielov vyrobených spoločnosťou Siemens Healthcare GmbH.
ŠPECIFIKÁCIA PRÁV A POVINNOSTÍ ZMLUVNÝCH STRÁN
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej preventívnej údržby a kontroly kvality obrazu (QA) oznámili u poskytovateľa svoj príchod min. 30 dni pred začatím údržby a objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na dohodnutý termín.
Objednávateľ určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdzujú pracovné výkazy a materiálové výdajky. Zariadenie po oprave preberá vedúci pracoviska podpisom na pracovnom výkaze poskytovateľa.
Objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na vykonanie servisných výkonov a preventívnej údržby bez časových strát v riadnej pracovnej dobe.
Objednávateľ vedie pre každé pracovisko prevádzkový denník.
Ak by počas trvania tejto zmluvy mal objednávateľ záujem o zmenu v súpise prístrojov, ktorých opravy a údržby podliehajú paušálnemu servisu podľa tejto zmluvy, oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi. Objednávateľ a poskytovateľ sa dohodnú na zodpovedajúcej úprave výšky ceny za paušálny servis.
Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu zhotoviteľa nebol uskutočnený žiadny zásah tretej osoby do prístrojov. Podmienky sú dané najmä STN EN 62353. Na prístrojoch, ktoré zhotoviteľ prevzal do komplexnej starostlivosti formou tejto zmluvy, má povolenie vykonávať údržbu iba osoba, ktorá má zhotoviteľom vydané oprávnenie (rozsah oprávnenia je špecifikovaný v oprávnení). Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľom nie je zhotoviteľ zodpovedný za akékoľvek škody na prístrojoch a odstránenie akýchkoľvek závad, ktoré neoprávneným zásahom do prístrojov vznikli, nie je zahrnuté v tejto zmluve a
zhotoviteľ ho uskutoční iba na základe osobitnej dohody s objednávateľom.
Objednávateľ zabezpečí, aby prístroje boli prevádzkované v teplotných a klimatických podmienkach definovaných technologickým projektom dodaným k prístrojom. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na prístrojoch.
SERVISNÉ PODMIENKY
Lehota na vykonanie opravy, v prípade keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu je do 72h, v prípade potreby náhradných dielov do 96h vrátane dodávky náhradného dielu z dovozu, v prípade potreby schválenia cenovej ponuky odo dňa schválenia cenovej ponuky objednávateľom resp. potvrdením objednávky.
Do lehoty vykonania opravy sa započítava deň nahlásenia poruchy, ak je porucha nahlásená do 8:00 hod. pracovného dňa podľa zmluvných podmienok.
V prípade, že poskytovateľ nedodrží lehotu na vykonanie opravy a objednávateľ súčasne splní ostatné ujednania tejto zmluvy, poskytovateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj.
Za porušenie zmluvnej povinnosti poskytovateľom sa nepovažuje prevádzka pracoviska v obmedzenom rozsahu, t. j. ak vykazuje náhodné chyby a pod., ale inak ako celok je prevádzkyschopné (o použiteľnosti rozhoduje u objednávateľa vedúci pracoviska).
Za nesplnenie zmluvných podmienok sa nepovažuje: a) nesplnenie spôsobené zásahom vyššej moci; b) nedodržanie lehoty na opravu, pokiaľ bol diagnostikovaný ako vadný vyšší funkčný celok (napr. zdroj), bez výmeny ktorého ďalšia diagnostika nižších funkčných celkov nie je možná; v tomto prípade sa oprava nižších funkčných celkov považuje za ďalšiu opravu.
Poruchy sa nahlasujú na telefónnom čísle alebo písomne na mailovú adresu.
Objednávateľ je povinný zabezpečiť prístup technikov poskytovateľa k prístroju nepretržite počas pracovnej doby objednávateľa, a to okamžite po príchode technika s výnimkou, keď sa v čase príchodu technika na príslušnom pracovisku poskytujú neodkladné výkony zdravotnej starostlivosti, až po jej ukončení, avšak max. do 1 hodiny od príchodu
Zabezpečovanie servisu odborne vyškolenými technikmi. Požaduje sa predloženie notárom overených kópií certifikátov do 3 pracovných dní.
Požaduje sa predloženie notárom overených kópií rozhodnutia z Úradu verejného zdravotníctva SR o povolení na distribúciu, predaj a prenájom zdrojov ionizujúceho žiarenia do 3 pracovných dní.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Akékoľvek zistené porušovanie záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy je poškodená strana povinná oznámiť druhej strane písomne do jedného mesiaca po zistení.. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť spory vyplývajúce z tejto zmluvy prednostne formou zmieru prostredníctvom zástupcov svojich štatutárnych orgánov. V prípade, že spor sa nevyrieši zmierom, hociktorá zo zmluvných strán je oprávnená predložiť spor na riešenie príslušnému súdu v SR. V ostatných vzťahoch neupravených touto zmluvou platí Obchodný zákonník a súvisiace platné právne predpisy.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak poskytovateľ v súvislosti s touto zmluvou poruší svoju právnu (zmluvnú alebo zákonnú) povinnosť, zodpovednosť za škodu spôsobenú tým objednávateľovi bude daná iba v prípade poskytovateľom zavinenej skutočnej škody bez nahrádzania ušlého zisku, pričom celková výška náhrad škôd, ktoré si môže objednávateľ nárokovať a ktoré bude musieť poskytovateľ nahradiť, a to aj v prípade vzniku viacerých škôd, bez ohľadu na ich počet, je limitovaná do 50% hodnoty ročného plnenia dotknutého prístroja.
Zmeny a doplnky k tejto zmluve je možné urobiť iba písomne - vo forme dodatku, ktorý musia podpísať zástupcovia obidvoch zmluvných strán.
Zmluvné vzťahy v zmluve výslovne neupravené sa spravujú ustanoveniami aktuálne platných Všeobecných dodacích podmienok poskytovateľa a Obchodného zákonníka v platnom znení.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 2 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Táto zmluva nadobudnutím účinnosti nahrádza akékoľvek predchádzajúce dojednania týkajúce sa poskytovania služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, na ukončení ktorých sa zmluvné strany dohodli okamihom nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

01.12.2023 00:00 — 30.11.2025 23:59

1,00 celok

124 830,72

124 830,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 14:25

28.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 642
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2023 16:08 - Vstupná ponuka 124 830,72 € Cena s DPH
27.11.2023 16:08 - Najvýhodnejšia ponuka 124 830,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS