• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 15:30

Detail zákazky Z202313516

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 15:30

Základné údaje

Z202313516

OF-282861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652568

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrina, energia, dodávka, distribúcia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie v objeme 732 MWh pre 6 odberných miest, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa voči zúčtovateľovi v odberných miestach a zabezpečenie distribúcie a služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie.
Prevzatie zodpovednosti za odchýlky a zabezpečenie distribučných služieb elektrickej energie v čase od 01.01.2024 0:00 SEČ do 31.12.2024 24:00 SEČ.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnou legislatívou SR pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z. v platnom znení).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest odberné miesto 6
Predpokladaná ročná spotreba MWh 732
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 1 Nám. Jozefa Herdu 2,Trnava: OM č: 3102089240, EIC kód: 24ZZS2089240000E
maximálna rezervovaná kapacita 160 A
počet fáz 3 F
veľkosť ističa 2 T
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba: C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 206,821 MWh
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 2 Bučianska 4/A, Trnava: OM č: 3107017331, EIC kód: 24ZZS7017331000W
maximálna rezervovaná kapacita 160 A
počet fáz 3 F
veľkosť ističa 1 T
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 201,088 MWh
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 3 Skladová 3, Trnava: OM č.: 3106118084, EIC kód: 24ZZS61180840001
maximálna rezervovaná kapacita 80  A
počet fáz 3 F
veľkosť ističa 1 T
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 68,043 MWh
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 4 Hlavná 8, Špačince: OM č.: 3106066266, EIC kód: 24ZZS60662660007
maximálna rezervovaná kapacita 125 A
počet fáz 3 F
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 88,380 MWh
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 5 Rázusova 14, Piešťany: OM č: 3102084870, EIC kód: 24ZZS2084870000V
maximálna rezervovaná kapacita 40 A
počet fáz 3 F
veľkosť ističa 1 T
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 25,022 MWh
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 6 Rybníková 13, 917 01 Trnava: OM č. 3106081622, EIC kód: 24ZZS60816220008
maximálna rezervovaná kapacita 160 A
počet fáz 3 F
veľkosť ističa 1 T
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba C2-X3
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
predpokladaná ročná spotreba 142,646 MWh
zodpovednosť za odchýlku požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku pri všetkých odberných miestach
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre všetky odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Množstvo odobratej elektrickej energie je predpokladané a je určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich obdobiach. Odberateľ sa zaväzuje odobrať objednané množstvo elektrickej energie v tolerančnom pásme +/-10% voči objednanému množstvu.
Ponúkaná cena bude platná na celé obdobie zmluvy (od 1.1.2024 do 31.12.2024).
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebnú daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Cena bude hradená v mene EUR. Cena musí zahŕňať: cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby, a to cenu za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do národného jadrového fondu a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky , daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklade spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Odberateľ sa zaväzuje pre jednotlivé odberné miesta pravidelne uhrádzať dodávateľovi preddavky. Úhrada za odobratú elektrickú energiu bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca.
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Zároveň faktúra musí byť vystavená v zmysle zmluvy a okrem náležitostí podľa všeobecných zmluvných podmienok musí obsahovať náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej podobe v XML formáte.
Odberateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Odberateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, prípadne jej príloh, najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry s uvedením konkrétnych formálnych alebo vecných výhrad objednávateľa voči faktúre.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť pre objednávateľa prístup do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu o mesačnej fakturácii. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ sa zaväzuje, na svoje vlastné náklady, zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. Dodávateľ je v takom prípade povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky právne kroky a úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. V splnomocnení na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny odberateľ dá dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude neplatný.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Distribúcia dodávanej elektriny na základe tejto Zmluvy môže byť obmedzená alebo prerušená v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutnú dobu v prípadoch uvedených v Zákone o energetike, súvisiacich právnych predpisoch a príslušných ustanoveniach Prevádzkového poriadku. Dodávateľ je oprávnený vo vlastnom mene požiadať PDS o obmedzenie alebo prerušenie distribúcie elektriny do Odberných miest v prípade, ak aj po doručení predchádzajúceho písomného upozornenia – Upomienky, Odberateľ podstatne porušuje túto Zmluvu.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na plnenie a iné predpoklady pre riadne plnenie zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s odberateľom elektronicky na adresu odberateľa tieto doklady:
1. kalkuláciu ceny, v ktorej uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek, a to najmä jednotkovú cenu za dodávku elektriny a ostatné položky, napr. spotrebná daň, odvody do národného jadrového fondu, poplatky za distribučné, prepravné a systémové služby atď., teda všetky položky, ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
2. ČESTNÉ VYHLÁSENIE dodávateľa: A) že je oprávnený podnikať v predmete zákazky - v energetike; B)má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa zmluva na predmet zákazky uzatvára; C)o uzatvorení alebo plánovanom uzatvorení distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa.
3. doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
4. kontaktné údaje zodpovednej osoby (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny, a to v rozsahu minimálne: meno, priezvisko, titul, pracovná pozícia, telefonický kontakt, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
5. Iinformáciu o zriadení prístupu do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu o mesačnej fakturácii.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2024. Zmluva sa neobnovuje a uplynutím doby účinnosti Zmluvy podľa predchádzajúcej vety zmluva zaniká. Zmluvné strany sú oprávnené od zmluvy odstúpiť, ak:
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,
b) bol návrh na vyhlásenie konkurzu voči druhej zmluvnej strane podaný treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo je v situácii, ktorá odôvodňuje začatie konkurzného konania,
c) bol na majetok druhej zmluvnej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo
d) druhá Zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky odberateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, Trnava, Bučianska 4/A, Trnava, Skladová 3, Trnava, Hlavná 418/6, Špačince, Rázusova 14, Piešťany, Rybníková 13, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

732,00 MWh

202 471,20

168 726,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 14:38

30.11.2023 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2023 14:33 - Vstupná ponuka 202 471,20 € Cena s DPH
30.11.2023 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 202 471,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS