• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 11:40

Detail zákazky Z202313503

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 11:40

Základné údaje

Z202313503

OF-282405

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8638686

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodanie výpočtovej techniky, komunikačnej techniky a súvisiaceho príslušenstva

výpočtová technika, IKT, počítačová zostava, kancelárska technika

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 35125300-2 - Bezpečnostné kamery

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
Funkcia
výpočtová a komunikační technika pre potreby zamestnancov škôlky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
projektor Epson EB-685Wi  alebo lepší ekvivalent ks 1
multifunkčná laserová tlačiareň Brother MFC-L2752DW  alebo lepší ekvivalent ks 1
notebook Acer Extensa 15/EX215-55 alebo lepší ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. projektor Epso EB-685Wi 3LCD, WXGA, 3500ANSI, 14000:1, USB, HDMI, LAN,VGA, RCA, USB A (reader), USB B (servis), životnosť lampy min.  5000 hod., hlučnosť do 35 dB, reproduktor
2. multifunkčná laserová tlačiareň Brother MFC-L2752DW čiernobiela, A4, kopírovanie a skenovanie, fax, rýchlosť  tlače min. 34 str./min., rozlíšenie tlače min. 1200 x 1200 DPI, duplex, DADF skener, dotykový displej, AirPrint, USB, LAN, WiFi a NFC
3. notebook Acer Extensa 15/EX215-55 min. intel Core i5-1235U (3,30-4,40GHz) , 15,6" FHD 1920x1080px ,matný IPS LED LCD, min. 8GB DDR4, M.2 PCIe SSD min. 512GB,  Intel Iris Xe Graphics, WiFi / BT / USB 3.2 / LAN / HDMI / bez DVD
notebook Acer Extensa 15/EX215-55 - pokračovanie predinštalovaný OS Win 11 Home Sk 64 bit, nový, licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat, nie repasovaný ani refurbished
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS  elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list so potvrdený objednávateľom.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Dodávateľ je povinný dodať nové zariadenia ( hardvér, softvér) v pôvodnom obale, nie repasované ani refurbished.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Záručná doba je 24 mesiacov
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

04.12.2023 10:00 — 08.12.2023 14:00

1,00 Celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

2 690,00

2 241,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 13:27

28.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1056
 78
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 11:24 - Vstupná ponuka 2 689,99 € Cena s DPH
28.11.2023 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 2 689,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS