00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36657719
REVIS-SERVIS spol. s.r.o.
Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK
Kopírovací stroj
kopírovací stroj
Tovar
1. Kopírovací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného kopírovacieho stroja vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kopírovací stroj | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Tlač, kopírovanie, skenovanie, správa súborov | áno |
1.2. Rýchlosť tlače A4 | 25 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
1.3. Rýchlosť tlače A3 | 14 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
1.4. Kapacita papiera | štandardne 350, maximálne 1 850 hárkov |
1.5. Naklápateľný dotykový panel s jednoduchým a intuitívnym používateľským slovenským rozhraním | uhlopriečka 17,78 cm |
1.6. Zobrazenie stavu tonerov | grafické na úvodnej obrazovke |
1.7. Veľkosť papiera | A6 - A3W, obálky: DL,C4, C5, C6, dlhý papier do 1300 mm |
1.8. Hmotnosť papiera (g/m2) | 55 – 256 |
1.9. Pamäť | 5 GB |
1.10. Kapacita SSD | 128GB |
1.11. Duplex | štandardne pre kopírovanie, tlač, skenovanie |
1.12. Doba do prvej kópie farebne (s) | 11 |
1.13. Doba do prvej kópie ČB (s) | 8 |
1.14. Hmotnosť zariadenia(kg) | 59 |
1.15. Elektronické triedenie | štandardne |
1.16. Nepretržité kopírovanie | 9,999 kópií |
1.17. Rozsah zoomu (%) | 25 – 400 |
1.18. Kapacita podávača originálov (hárkov) | 100 |
1.19. Rýchlosť farebného skenovania | 52 str./min. |
1.20. Sieťový skener | štandardne |
1.21. Rozlíšenie skenu (dpi) | 100, 150, 200, 300, 400, 600 |
1.22. Formáty súborov | TIFF, PDF, PDF, JPEG, XPS |
1.23. Miesta určenia skenu | Plocha, FTP, email, USB pamäť, sieťový priečinok, URL link, vstavaný disk |
1.24. Rozlíšenie tlače (dpi) | 9600x600 |
1.25. Rozhranie štandardne | USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T, voliteľná podpora sekundárnej LAN |
1.26. Tlačové protokoly | LPR, Raw TCP (port 9100), POP3 (tlač e-mailu), HTTP, FTP ,IPP, SMB, WSD |
1.27. Zámok tonera a automatické vysúvanie tonera až po minutí | zabraňuje predčasnej výmene nespotrebovaného tonera |
1.28. Výťažnosť Tonera | Čierna (počet strán pri 5% pokrytí) : 20000, Modrá (počet strán pri 5% pokrytí):15000, Červená (počet strán pri 5% pokrytí): 15000, Žltá(počet strán pri 5% pokrytí): 15000 |
1.29. Prídavný zásobník papiera | áno |
1.30. Prídavný stolík s nožičkami | áno |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
6. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
7. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru. |
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.12.2023 08:00 — 14.12.2023 15:00
1,00 ks
2 262,00
1 885,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2023 13:17
28.11.2023 14:00
28.11.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2023 13:24 - Vstupná ponuka | 2 262,00 | € | Cena s DPH |
23.11.2023 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 262,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: