• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2023 12:03

Detail zákazky Z202313486

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2023 12:03

Základné údaje

Z202313486

OF-282761

zrušená

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trojkolky a odrážadlá pre MŠ Röntgenova 16

trojkolky, odrážadlá, hračky, herné prvky

  • 37520000-9 - Hračky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trojkolka
Funkcia
Detský dopravný prostriedok.
Vhodné pre deti od 2 do 8 rokov.
Vyhotovené v súlade s platnou bezpečnostnou normou EN 71.
Kovová konštrukcia.
Bez ostrých hrán.
Ošetrené pieskovaním.
Anatomicky tvarované sedadlo z termoplastu odolné voči poveternostným vplyvom.
Kolieska bezdušové, držadlá na riadidlách, pedále a pneumatiky z pevnej gumy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery d. 83 x v. 56 x š. 52 cm/ + - 2cm
Výška sedenia 19 cm/ + - 2cm
Farba konštrukcie oranžová alebo podľa ponuky dodávateľa
 2. Trojkolka
Funkcia
Detský dopravný prostriedok.
Vhodné pre deti od 2 do 8 rokov.
Vyhotovené v súlade s platnou bezpečnostnou normou EN 71.
Kovová konštrukcia.
Bez ostrých hrán.
Ošetrené pieskovaním.
Anatomicky tvarované sedadlo z termoplastu odolné voči poveternostným vplyvom.
Kolieska bezdušové, držadlá na riadidlách, pedále a pneumatiky z pevnej gumy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery d. 66 x v. 53 x š. 45 cm/ + - 2cm
Výška sedenia 27 cm/  + - 2cm
Farba konštrukcie oranžová alebo podľa ponuky dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a dodanie trojkoliek.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, výrobcu, splnenie normy EN 71. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. Všetky technické parametre / funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v zmluve predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené.
4. V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky.
5. Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy na miesto určené objednávateľom.
6. Dodávaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužívaný.
7. Záručná doba je min. 24 mesiacov.
8. Predmet zmluvy musí spĺňať normu EU -  EN 71 a musí byť vhodný pre deti predškolského veku.
9. Min. 5 pracovných dní pred samotným dodaním tovaru je dodávateľ povinný oznámiť kontaktným osobám objednávateľa, ktoré mu budú oznámené po uzatvorení zmluvy, termíny realizácie a poskytnúť im potrebné informácie týkajúce sa dodaného tovaru.
10. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré má predmet zmluvy  v čase jeho odovzdania a boli zaistené pri ich obhliadke alebo odovzdaní plnenia. Pri zistení zjavných vád pri dodávke tovaru má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu chybného predmetu kúpy za bezchybný.
11. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaného tovaru objednávateľom, ktoré objednávateľ nahlási dodávateľovi v záručnej dobe formou písomnej reklamácie a to mailovou správou na adresu dodávateľa.
12. Objednávateľ je oprávnený si uplatňovať v prípade vady dodaného  tovaru nárok na odstránenie vady opravou, prípadne dodanie chýbajúcej časti objednávateľom požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný odstrániť zistené vady dodaného a zmontovaného tovaru bezplatne a bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie alebo v inej lehote, ktorá bude dohodnutá na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán. Ak dodávateľ neodstráni vady bez zbytočného odkladu alebo v dohodnutej lehote, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu podľa podmienok uvedených v zmluve.
13. Kúpna cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy.
14. Dohodnutá kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy.
15. Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa, ktorý bude obsahovať najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, celkovú cenu bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy.
16. V prípade, že faktúra nebude v súlade s vyššie uvedeným, ako aj v prípade chybného vyúčtovania ceny, alebo nesprávneho uvedenia iných údajov alebo náležitostí, je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na doplnenie, resp. prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej alebo novo vystavenej faktúry objednávateľovi.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,8 a 14 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

04.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:00

1,00 celok

1 157,90

964,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 11:42

29.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 92
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS