• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 13:00

Detail zákazky Z202313468

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 13:00

Základné údaje

Z202313468

OF-282322

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8638661

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Mydlo, toaletný papier, servítka papierová, drôtenka kovová, hubka na riad, kefka zubná, dezinfekcia na ruky, jedn. holiaci strojček

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hubka na riad/špongia gastro rozmer 15,5x7x4,5 cm ks 800
Jednorazový strojček na holenie pánsky ks 900
Kefka zubná ks 200
Kvart forte 150ml dezinfekčný sprej na nohy, alebo ekvivalent ks 50
Mydlo tekuté atibakteriálne 5L ks 100
Mydlo toaletné 100g ks 800
Papier toaletný min. 50 metrov/kotúčik ks 2976
Priemyselné papierové utierky Celtex White Trend 2-vrstvové, 800 útržkov, 2 ks/bal, dĺžka 272 metrov, priemer 280 mm, šírka formátu 265 mm, farba biela, alebo ekvivalent rolka 10
Servítka papierová biela 33x33 cm, 500ks/bal bal. 100
Tekutý bezchlórový dezinfekčný prostriedok pre rýchlu dezinfekciu rúk, neobsahuje- alkohol a chlór!!. Objem 5 litrov ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier toaletný 50m musí mať navinutú dĺžku na rolke min. 50 metrov
Kefka zubná Určená pre dospelého človeka, tvrdosť stredná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať- v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2023 07:30 — 15.12.2023 14:00

1,00 celá zákazka

4 128,00

3 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 10:28

28.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 104
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2023 09:06 - Vstupná ponuka 4 128,00 € Cena s DPH
27.11.2023 23:45 - Najvýhodnejšia ponuka 3 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS