• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202313438

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202313438

OF-282722

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8638623

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač odborného časopisu

tlač časopisu

  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač odborného časopisu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač odborného časopisu /3 čísla  (1 číslo=150ks) ks 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadované technické vlastnosti: - odborný časopis formát A4, obálka 160g krieda, farebnosť 4+4, blok-40 strán, papier 135 g/m2, obojstranná tlač, väzba V2-lepená
Podklady budú dodané v : - v pdf. formáte
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto dodania
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorom je dodávateľ povinný uviesť jednotkovú cenu za 1 kus výtlačku ako cenu bez DPH
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody uzavretej na obdobie 12 kalendárnych mesiacov.
Pri Rámcovej dohode – plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky)
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Objednávky vrátane podkladov na plnenie od Objednávateľa – do 10 pracovných dní
Pred vytlačením celého nákladu objednávateľ požaduje kontrolný výtlačok. V prípade ak výtlačok nebude spĺňať zadané požiadavky, objednávateľ má právo výtlačok vrátiť na prepracovanie, pričom nová lehota na prepracovanie nesmie byť dlhšia ako 7 pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlačou odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nie je schopný túto vadu odstrániť, na základe výzvy objednávateľa na jej odstránenie formou e-mailu, v primeranej lehote 3 pracovných dní.
Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak dodávateľ odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie.
Právo na zaplatenie ceny vznikne dodávateľovi po prevzatí tovaru objednávateľom na základe faktúry vystavenej dodávateľom.
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť celkové predpokladané množstvo tovaru, ani vyčerpať jeho predpokladaný celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo tovaru bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav rastlinnej výroby Génová banka SR, Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

450,00 ks

585,00

585,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2023 14:12

28.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2023 01:37 - Vstupná ponuka 585,00 € Cena bez DPH
28.11.2023 06:32 - Najvýhodnejšia ponuka 584,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS