• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202313431

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202313431

OF-282714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8631665

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

05700582

Tritius Solutions a.s.

Vodní 258/13, Brno - Staré Brno, 60200, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Knižnično-informačný systém: Webová služba a servis pre samostatnú jednotku – (SaaS) vrátane servera, aktualizácií systému

knižnično-informačný, SaaS

  • 72415000-2 - Operačné hostingové služby na využívanie webových (www) sídiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Knižnično-informačný systém: Webová služba a servis pre samostatnú jednotku – (SaaS) vrátane servera, aktualizácií systému
Funkcia
Knižnično-informačný systém: Webová služba a servis pre samostatnú jednotku – (SaaS) vrátane servera, aktualizácií systému.
Predmetom zákazky je aj poskytovanie servisných služieb a poskytnutie licencie - súhlasu na používanie dodaného knižničného systému a školenie na obdobie 5 rokov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Knižnično-informačný systém: Plne webová služba 24/7/365, jeho záručný a pozáručný servis pre samostatnú jednotku (SaaS) vrátane servera, jeho aktualizácií s garanciou bezstratovej konverzie všetkých dát zo systému Virtua. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístup používateľov k systému musí byť zabezpečený silným heslom s možnosťou jeho pravidelnej obnovy a s voliteľným obmedzením na prístup z konkrétneho rozsahu IP adries. -
V prípade výpadku internetu zabezpečiť požičiavanie a vrátenie dokumentov s možnosťou neskoršej synchronizácie dát hneď ako sa webová služba systému obnoví. -
Systém musí byť prevádzkovaný z dátového centra certifikovaného pre prevádzku informačných systémov. Minimálne musí spĺňať certifikáciu ISO 9001:2016 systém kvality riadenia a ISO 27001:2014 na systém riadenia bezpečnosti a ochrany dát. -
Dátové centrum musí sídliť na území členských štátov EÚ. -
Knižničný systém musí rešpektovať základné okruhy knihovníckych prác formou modulov: -
• katalogizácia, správa fondu, revízie: - prírastky, úbytky, revízia, tlač čiarových kódov, správa seriálov, generovanie a tlač prírastkového a úbytkového zoznamu, generovanie aktuálneho stavu knižničného fondu...
• katalogizácia, správa fondu, revízie: ...podporuje štruktúru ukladania záznamu v čistom MARC21, taktiež všetky štandardy: UNICODE, UTF-8, EAN, ISO690, ISO2709, XML, MARC....
• katalogizácia, správa fondu, revízie: ...Podporuje používanie katalogizačných pravidiel RDA, MARC21 a MARC21/Autority - všetky polia + národné polia. Podporuje OPEN API, sadu pravidiel a protokolov, ktoré umožňujú spolupracovať medzi....
• katalogizácia, správa fondu, revízie: ...dvoma aplikáciami - navzájom sa integrovať s inou aplikáciou, alebo službou.
• Z3950 klient pre preberanie záznamov, -
• modul výpožičný protokol - evidencia čitateľov, evidencia výpožičiek, MVS, upomienok, tlač žiadaniek na dokumenty, tlač čiarových kódov čitateľov, spolupracujúci s technológiou RFID, -
• modul evidencie publikačnej činnosti -ktorý v súlade s vyhláškou MŠVVaŠ SR č. 397/2020 umožňuje evidenciu publikačnej činnosti a ohlasov. Všetky typy publikačných výstupov a všetky typy dokumentov, v súlade s vyhláškou 397/2020...
• modul evidencie publikačnej činnosti ...tak ako je to aplikované v CREPČ2. - automatický pravidelný import úplných záznamov z CREPČ2 vytvorených spracovateľom AOS, záznamy zdrojových dokumentov, osôb, inštitúcií...
• modul evidencie publikačnej činnosti ...podujatí, projektov, databáz, edícií, pravidelný automatický import - ohlasov z CREPČ2, manuálny import a export záznamov PČ vo formáte XML, ISO, počiatočný import všetkých záznamov a ohlasov.
• modul evidencie publikačnej činnosti - AOS z CREPČ2 a ProfEPC, vytváranie štatistík a výstupov, prenášanie bibliometrie a scientometrie. Samostatný online katalóg EPČ (OPAC), rozšírené hľadanie záznamov s pokročilými funkciami...
• modul evidencie publikačnej činnosti ...funkciami filtrovania a kombinovania filtrov. Filtrovanie podľa všetkých dostupných polí, ktoré sa vypĺňajú v evidencii PČ.
• modul evidencie publikačnej činnosti Zobrazené výsledky majú taktiež dodatočné možnosti odfiltrovania. Prijateľné užívateľské a pracovné prostredie.
• modul evidencie publikačnej činnosti Možnosť evidencie bibliometrických údajov. možnosť vytvárania výstupov na základe bibliografických dát, - Záloha bilbliografických dát vytvorených a naimportovaných do KIS aj na serveri AOS.
Systém musí obsahovať modul pre manažment prístupu k PC staniciam pre študentov, vrátane rezervácie času prístupu a štatistiky prístupu musí byť súčasťou štatistík KIS. -
Online katalóg KS (ďalej „OPAC“) je určený pre databázu: -
• do 200000 zväzkov; -
• do 5000 čitateľov. -
Implementácia služieb, t. j. inštalácia, nastavenie, používateľské školenia zamestnancov akademickej knižnice, konverziu dát zo systému Virtua.. -
Zaškolenie všetkých pracovníkov knižnice odborným lektorom priamo v knižnici (nie on-line, či videokonferencie a pod.). -
Garancia plne responzívnych OPAC modulovu, OPAC obsahuje základnú podporu pre nevidiacich, obsahuje fulltextové relevančné vyhľadávanie. -
Existencia možnosti voľby skin katalógu, obsah integrácie voľne dostupných externých informačných zdrojov na základe vyhľadávania používateľov. -
Prístup do KS pre 6 zamestnancov cez webový prehliadač. -
Prijatie doterajšej fyzickej identifikácie dokumentov - čiarové kódy, príjem a nadviazať na rôzne číselné rady, -
Naviazanie na identifikáciu čitateľov - čísla, číselné rady, preukazy s kódom. -
Individuálny prístup cez heslo ako čitateľa, tak aj pracovníkov, ktorí musia mať možnosť individualizácie prístupov k jednotlivým agendám a nastaviteľné užívateľské práva. -
Používateľské rozhranie lokalizované do slovenského jazyka. -
Funkcia automatického zálohovania dát, napr. formou exportu spusteného v pravidelných intervaloch alebo iným vhodným spôsobom. -
Plne webový knižničný systém, ktorý má všetky časti (moduly) dostupné výhradne pomocou webovej technológie za použitia bežných štandardných webových prehliadačov na staniciach. -
Všetky časti (moduly) systému musí byť možné prevádzkovať na mobilných zariadeniach ako sú tablety a mobilné telefóny (smartphones) v prehliadačoch, ktoré sú bežnou súčasťou operačných systémov týchto zariadení bez nutnosti inštalovať lokálne softvér -
Moduly pre integráciu s portálmi poskytujúcimi obálky kníh. -
Garancia dodržiavania všetkých požadovaných knižničných štandardov, formátov a kódovanie spracovávaných záznamov či výstupov, podporu GDPR. -
Anonymizácia údajov podľa pravidiel GDPR. -
Systém musí poskytovať zabezpečenie ochrany dát, hlavne osobných údajov, v súlade s nariadením GDPR a platnými právnymi predpismi, vrátane možnosti udeľovania a odvolávania súhlasu so spracovaním osobných údajov, -
Bezstratovú konverziu všetkých spracovaných kompletných záznamov zo súčasného knižničného systému , vrátane používaných signatúr, triedenia MDT a databázy čitateľov, vrátane histórie (napr. výpožičky, upomienky, rezervácie atď.). -
Všetky slovníky budú naďalej súčasťou knižničného systému a bude možné ich ďalej doplňovať - (slovník autorít všetkých typov, slovník kľúčových slov, slovník edícií, slovník nakladateľov). . -
Pokračovania bezproblémového diaľkového sťahovania autoritatívnych záznamov z databáz Slovenskej národnej knižnice a ostatných knižníc zapojených do systému výmeny záznamov do vytvorených a udržiavaných slovníkov a vytváranie nových. -
Prevodu kľúčových slov zo slovníka kľúčových slov na autoritatívne predmetové hesla a vytváranie nových. -
Náhľad a vygenerovanie prípadných chybných údajov v katalogizačnom zázname rôznych typov dokumentov a možnosť ich okamžitej opravy. -
OPAC je neoddeliteľnou súčasťou KS, integrácia s verejnými databázami a požičiavanie elektronických kníh. -
Podpora prepojenia s akademickým a inými informačnými systémami (napr. preberanie identifikačných údajov o študentoch a zamestnancoch). -
Previazanosť predmetových hesiel v online katalógu s odkazovacími termínmi a ponuka alternatívnych výrazov pre relevantné vyhľadávanie dokumentov, u menných autoritatívnych údajov prepojí a zobrazí biografické údaje týkajúce sa vyhľadanej osobnosti. -
Prepojenie a jednotnosť zobrazovaných záznamov a údajov v internom a externom katalógu. -
Generovanie štatistických údajov, výstupov, zostáv a výkazov pre potreby MK SR (Kult), štatistické údaje sa nesmú meniť. -
Aktualizácie systému, upgrade, update, súčasťou služby. -
Záručný a mimozáručný servis je súčasťou služby. -
Podpora systému formou profesionálnych servisných partnerov a vývojárov. -
Prispôsobenie KS požiadavkám akademickej knižnice Obstarávateľa. -
Predprechodová analýza správnosti spracovávaných záznamov spojená s kontrolou a revíziou všetkých uložených záznamov tak, aby bolo možné odstránenie chybných údajov, či duplicít, z dôvodu eliminácie prípadných problémov spojených s prevodom dát. -
Prítomnosť pracovníka dodávateľa, ktorý vykoná nastavenie tlačiarní, zaistí kontrolu a správnosť tlačených zostáv a poskytne servis súvisiaci s prevádzkou, či doladením nového KS v deň ostrého prechodu knižničného systému a prvého dňa prevádzky KS. -
Komfortná a rýchla forma komunikácie pri riešení problémov, či podpory KS s využitím profesionálnych servisdesk systémov. -
Pravidelné informovanie o novinkách, či aktualizáciách KS vrátane možnosti stretávania sa s vývojármi knižničného systému a s ostatnými používateľmi KS. -
Reflektovanie na požiadavky ohľadom vývoja K,S či plánovaných zmien štandardov, formátov, katalogizačných pravidiel, či prípadné aktuálne požiadavky na prevádzku KS. -
Inštalácia KS na server dodávateľa systému v profi hostingovom centre. -
Minimálna požadovaná doba systémovej a používateľskej podpory päť rokov (očakávaná doba funkčnosti systému desať rokov). -
Konfigurácia jednotlivých modulov podľa potrieb knižnice obstarávateľa. -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný preukázať za posledných 5 rokov aspoň jednu zákazku na rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky.
Obstarávateľ je subjektom verejnej správy a školstva, ktorým je poskytovaná zľava z cenníkových cien vybraných SW. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného tovaru vrátane poskytnutia licencie, automatických aktualizácií a podpory, ak je uplatniteľné.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
Prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH.
Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti systému v prostredí objednávateľa. Služba, ktorá spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratá na základe predloženej objednávky.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.
Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Úspešný uchádzač doplní harmonogram do 3 dní od uzavretia Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2023 00:00 — 30.11.2028 23:59

1,00 zákazka

25 420,80

21 184,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2023 13:34

27.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2023 20:58 - Vstupná ponuka 25 200,00 € Cena s DPH
26.11.2023 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka 25 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS