• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 15:50

Detail zákazky Z202313397

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 15:50

Základné údaje

Z202313397

OF-282315

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8631614

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex

špeciálny spotrebný materiál

  • 39230000-3 - Špeciálne výrobky
  • 38432000-2 - Prístroje na rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu a jeho inštalácie k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky , ITMS kód projektu: 310011CBI3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex súbor 1
1.1 Kolóna PROD,COL,IP,AS22,4X250MM ks 3
1.2 Predkolóna PROD,COL,IP,AG22,4X50MM ks 3
1.3 Supresor pre systém s uhličitanovým eluentom (DIONEX ADRS 600 CARBONATE ( 4 MM) ANION ELECT) s inštaláciou ks 3
1.4 Skrutka - FTG, BOLT, 10-32, DBL CONE, HP s inštaláciou ks 2
1.5 Ferule - FTG,FERRULE,DBL CONE,HP s inštaláciou ks 5
1.6 Tesnenie piestu - SEAL, MAIN PISTON, METAL FREE, PMP, ICS3000 vrátane inštalácie ks 1
1.7 Tesniaci krúžok O-RING, -015,0.551X.070 EPR vrátane inštalácie ks 1
1.8 Tesnenie purg. Ventilu - SEAL, WASH,DURON 14 GOLD, 50809 vrátane inštalácie ks 1
1.9 Piest na pumpu - PISTON,PMP,.1250,ICS-3000, SAPHIR vrátane inštalácie ks 1
1.10 Luer tip na autosampler - ASSY,TIP,SAMPLE,AS-DV vrátane inštalácie ks 4
1.11 Tesnenie na dávkovací ventil - KIT,REBUILD,VLV,6-PORT,6K vrátane inštalácie ks 1
1.12 Hadička - TUBING,PK,.030ID 20FT vrátane inštalácie ks 1
1.13 Vialky - 5 ml vials k AS DV (balenie 250ks) bal. 1
1.14 Filter - 5 ml filter caps k AS DV (balenie 50ks) bal. 3
1.15 RheBuild Kit ks 2
2. Plynový chromatograf s FID 3900 GC, Varian SCION súbor 1
2.1 CrossLab Ultra Inert liner, 4mm ID Split/Splitless w/ single taper, 5/pk, V-B ks 20
2.2 Certified screw top vial, 2 mL, clear, 100/pk  (balenie 100ks) bal. 5
2.3 Blue screw caps 100/PK  (balenie 100ks) bal. 5
3. Plynový chromatograf s ECD a FID 450 GC, Varian SCION súbor 1
3.1 DB-5MS 60m, 0.32mm, 0.25um˙- /rozmer 60m x 0.25mm x 0.25um/ ks 1
3.2 Bond Elut C18, 500mg 6ml, 30/pk (balenie 30ks) bal. 10
3.3 392539602 FIK Heater Cartrige 230V 4x6 ks 1
3.4 Liner UI SPI,Direct, 0,25/0,32mm Col ks 20
3.5 Temp. Reg. PWB ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špeciálny spotrebný materiál a jeho inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky , ITMS kód projektu: 31011CBI3 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

30.11.2023 15:00 — 29.12.2023 15:00

1,00 zákazka

28 572,00

23 810,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2023 10:07

27.11.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 14:31 - Vstupná ponuka 28 497,60 € Cena s DPH
24.11.2023 14:31 - Najvýhodnejšia ponuka 28 497,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS