31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex
špeciálny spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu a jeho inštalácie k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky , ITMS kód projektu: 310011CBI3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex | súbor | 1 | ||
1.1 Kolóna PROD,COL,IP,AS22,4X250MM | ks | 3 | ||
1.2 Predkolóna PROD,COL,IP,AG22,4X50MM | ks | 3 | ||
1.3 Supresor pre systém s uhličitanovým eluentom (DIONEX ADRS 600 CARBONATE ( 4 MM) ANION ELECT) s inštaláciou | ks | 3 | ||
1.4 Skrutka - FTG, BOLT, 10-32, DBL CONE, HP s inštaláciou | ks | 2 | ||
1.5 Ferule - FTG,FERRULE,DBL CONE,HP s inštaláciou | ks | 5 | ||
1.6 Tesnenie piestu - SEAL, MAIN PISTON, METAL FREE, PMP, ICS3000 vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.7 Tesniaci krúžok O-RING, -015,0.551X.070 EPR vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.8 Tesnenie purg. Ventilu - SEAL, WASH,DURON 14 GOLD, 50809 vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.9 Piest na pumpu - PISTON,PMP,.1250,ICS-3000, SAPHIR vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.10 Luer tip na autosampler - ASSY,TIP,SAMPLE,AS-DV vrátane inštalácie | ks | 4 | ||
1.11 Tesnenie na dávkovací ventil - KIT,REBUILD,VLV,6-PORT,6K vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.12 Hadička - TUBING,PK,.030ID 20FT vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.13 Vialky - 5 ml vials k AS DV (balenie 250ks) | bal. | 1 | ||
1.14 Filter - 5 ml filter caps k AS DV (balenie 50ks) | bal. | 3 | ||
1.15 RheBuild Kit | ks | 2 | ||
2. Plynový chromatograf s FID 3900 GC, Varian SCION | súbor | 1 | ||
2.1 CrossLab Ultra Inert liner, 4mm ID Split/Splitless w/ single taper, 5/pk, V-B | ks | 20 | ||
2.2 Certified screw top vial, 2 mL, clear, 100/pk (balenie 100ks) | bal. | 5 | ||
2.3 Blue screw caps 100/PK (balenie 100ks) | bal. | 5 | ||
3. Plynový chromatograf s ECD a FID 450 GC, Varian SCION | súbor | 1 | ||
3.1 DB-5MS 60m, 0.32mm, 0.25um˙- /rozmer 60m x 0.25mm x 0.25um/ | ks | 1 | ||
3.2 Bond Elut C18, 500mg 6ml, 30/pk (balenie 30ks) | bal. | 10 | ||
3.3 392539602 FIK Heater Cartrige 230V 4x6 | ks | 1 | ||
3.4 Liner UI SPI,Direct, 0,25/0,32mm Col | ks | 20 | ||
3.5 Temp. Reg. PWB | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špeciálny spotrebný materiál a jeho inštalácia k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky , ITMS kód projektu: 31011CBI3 | Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju Iónový chromatograf DIONEX ICS 5000, Dionex |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady). |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu. |
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
30.11.2023 15:00 — 29.12.2023 15:00
1,00 zákazka
28 572,00
23 810,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2023 10:07
27.11.2023 15:00
27.11.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2023 14:31 - Vstupná ponuka | 28 497,60 | € | Cena s DPH |
24.11.2023 14:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 497,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: