• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 11:55

Detail zákazky Z202313384

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 11:55

Základné údaje

Z202313384

OF-282602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652558

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynské vybavenie na stolovanie

Karafa, taniere, poháre, šálky

  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Karafa  5 KS
Funkcia
Karafa na víno a vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem l 1
počet ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál číre sklo/transparentné
 2. Poháre na vernisáže  100 KS
Funkcia
Poháre na vernisáže určená na pivo a vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem dl 3
počet ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál číre sklo/transparentné
poháre bez stopky
 3. Šálka + sada príborov 100 KS
Funkcia
Šálka na kávu a čaj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem dl 2
počet šálok ks 100
počet podšálok ks 100
sada príborov počet ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál keramika alebo porcelán
farba biela
čajová lyžička a podšálka k sade šálok a príborov v považovanom množstve
 4. Sada tanierov  100 sád
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet sád sada 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál porcelán, alebo skloporcelán alebo keramika
1 sada obsahuje 1x malý plytký tanier min. ø20cm, 1x veľký plytký tanier min. ø25cm, 1x hlboký tanier min. ø20cm
 5. Pohár  30 ks
Funkcia
Poháre na vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30
objem dl 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál číre sklo/transparentné
 6. Taniere  15 KS
Funkcia
Taniere plytké
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 15
Plytký tanier priemer v cm 29
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál porcelán, alebo skloporcelán, alebo keramika
 7. Taniere  15 KS
Funkcia
Taniere hlboké
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 15
Hlboký tanier priemer v cm 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál porcelán, alebo skloporcelán, alebo keramika
 8. Trojdielna sada príborov  30 sád
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet sád sada 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerez
1 sada obsahuje 1x jedálenský stolový nôž min. 19 cm, 1x vidlička min. 19 cm, 1x polievková lyžica min. 19 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek (ak je to relevantné) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH).
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa . Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53).
Odstránenie závad v prípade záručnej reklamácie do 2 pracovných dní od nahlásenia objednávateľom.
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadaviek na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH.
V prípade nesplnenia termínu dodania si objednávateľ môže nárokovať pokutu vo výške 0,05% ceny plnenia za každý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Predmet zmluvy je spolufinancovaný na základe Zmluvy o poskytnutí finančného príspevku, s osobitnými dojednaniami podľa 5.5 bodu zmluvy pre 5 ročné obdobie udržateľnosti projektu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova trieda č. 60, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.12.2023 07:00 — 15.12.2023 15:00

1,00 celý predmet zákazky

2 238,20

1 865,16

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 12:16

30.11.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 07:20 - Vstupná ponuka 2 006,64 € Cena s DPH
24.11.2023 07:20 - Najvýhodnejšia ponuka 2 006,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS