• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 15:59
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 14:50

Detail zákazky Z202313380

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 15:59
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 14:50

Základné údaje

Z202313380

OF-282596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652532

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35838213

TECHNO GROUP spol. s r.o.

Limbašská cesta 4 , Pezinok, 90203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov

revízie dýchacích prístrojov, opravy dýchacích prístrojov, individuálne dýchacie prístroje AUER

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia a oprava individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
Funkcia
Opravy  a revízie individuálnych dýchacích prístrojov AUER, pravidelné ročne kontroly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena redukčného ventilu na ADP z RV 500 na RV DM04 SL ks 5
Generálna oprava tela pľúcnej automatiky MSA AUER - nosič BD 96 Z ks 5
Revízie Ochranný masiek Ultra Elite PS MaXX -1 x za 12 rokov ks 5
AutoMaXX - AS adaptér ks 5
Revízie Ochranných masiek Ultra Elite PS - 1x za 4 roky ks 2
Zorník k celotvárovej maske Ultra Elite ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov áno
Práca na dielni - montáže a opravy ND musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miesta plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks potvrdenú a podpísanú faktúru a 2 ks servisného listu (potvrdený záznam o vykonaných prácach).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveňvyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene.
Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán.
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodá objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať služby podľa tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uplynie poskytovateľovi platnosť oprávnenia na poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy, je povinný si toto oprávnenie obnoviť a túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi.
Dodávateľ poskytuje záruku na poskytnuté služby 12 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia zariadenia a potvrdením podpismi oprávnených osôb zmluvných strán na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia po poskytnutí služby.
Náklady na odstránenie vád ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád znáša poskytovateľ. Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

04.12.2023 15:58 — 18.12.2023 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

5 900,00

5 900,00

Požadujem vlastný návrh plnenia podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2023 15:59

30.11.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2023 11:05 - Vstupná ponuka 5 899,99 € Cena s DPH
28.11.2023 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 5 899,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS