30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35838213
TECHNO GROUP spol. s r.o.
Limbašská cesta 4 , Pezinok, 90203, SVK
Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
revízie dýchacích prístrojov, opravy dýchacích prístrojov, individuálne dýchacie prístroje AUER
Služba
|
1. Revízia a oprava individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov AUER, pravidelné ročne kontroly |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výmena redukčného ventilu na ADP z RV 500 na RV DM04 SL | ks | 5 | ||
| Generálna oprava tela pľúcnej automatiky MSA AUER - nosič BD 96 Z | ks | 5 | ||
| Revízie Ochranný masiek Ultra Elite PS MaXX -1 x za 12 rokov | ks | 5 | ||
| AutoMaXX - AS adaptér | ks | 5 | ||
| Revízie Ochranných masiek Ultra Elite PS - 1x za 4 roky | ks | 2 | ||
| Zorník k celotvárovej maske Ultra Elite | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov | áno |
| Práca na dielni - montáže a opravy ND | musí byť zabezpečené |
| Názov |
| Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miesta plnenia. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks potvrdenú a podpísanú faktúru a 2 ks servisného listu (potvrdený záznam o vykonaných prácach). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi |
| Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveňvyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene. |
| Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán. |
| Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodá objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať služby podľa tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uplynie poskytovateľovi platnosť oprávnenia na poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy, je povinný si toto oprávnenie obnoviť a túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi. |
| Dodávateľ poskytuje záruku na poskytnuté služby 12 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia zariadenia a potvrdením podpismi oprávnených osôb zmluvných strán na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia po poskytnutí služby. |
| Náklady na odstránenie vád ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád znáša poskytovateľ. Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
04.12.2023 15:58 — 18.12.2023 14:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
5 900,00
5 900,00
Požadujem vlastný návrh plnenia podľa technickej špecifikácie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2023 15:59
30.11.2023 14:00
30.11.2023 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.11.2023 11:05 - Vstupná ponuka | 5 899,99 | € | Cena s DPH |
| 28.11.2023 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 899,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: