• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 10:46

Detail zákazky Z202313350

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 10:46

Základné údaje

Z202313350

OF-282632

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8631495

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručné nástroje s pohonom

snežná fréza, batéria, nabíjačka, ručné nástroje, rôzne ručné nástroje, akumulátory, elektrické stroje, prístroje a spotrebný tovar, elektropríslušenstvo,

  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a batérie
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 42652000-1 - Ručné elektromechanické nástroje
  • 33136000-2 - Rotačné a brúsne nástroje
  • 44512000-2 - Rôzne ručné nástroje
  • 31681000-3 - Elektropríslušenstvo
  • 31681500-8 - Nabíjačky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Akumulátorová snežná-fréza HECHT 9040 alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami
Funkcia
Fréza je vhodná k odhadzovaniu snehu z chodníkov a prístupových ciest so spevneným povrchom (asfalt, betón, dlažba ..)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Akumulátorová snežná-fréza HECHT 9040 alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami ks 2
záber cm 46 x 27
hmotnosť kg 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
napájanie Batéria Li-ion 40 V, 4 Ah
svetlo áno
nastavovací komín áno
 2. HECHT 005040B - batéria alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami
Funkcia
Batéria vhodná pre HECHT 5040 a 9040
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HECHT 005040B - batéria alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami ks 2
napätie V 40
kapacita Ah 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ Li-ion
 3. Nabíjačka HECHT 005046 alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami
Funkcia
Nabíjačka vhodná pre li-ion akumulátory Hecht 005040B a 005025B
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nabíjačka HECHT 005046 alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími parametrami ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ automatická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.11.2023 10:00 — 11.12.2023 14:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

921,70

768,08

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2023 13:04

24.11.2023 14:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 14:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1093
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 13:26 - Vstupná ponuka 921,70 € Cena s DPH
24.11.2023 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 921,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS