35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36585203
TCX s.r.o.
Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK
Predĺženie podpory licencií Citrix
Softvér, softvérové licencie
Tovar, Služba
1. Predĺženie podpory licencií Citrix na obdobie 36 mesiacov, ktorý vytvára virtuálnu farmu aplikácií ku ktorým je bezpečný prístup z externého prostredia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie podpory licencií Citrix na obdobie 36 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie podpory licencií Citrix | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition - Per User/Device | |
1.1 Typ transakcie: Renewal | vyžaduje sa |
1.2 Sériové číslo: LA-0002838635-14227 | vyžaduje sa |
1.3 Úroveň programu: GELA-1 | vyžaduje sa |
1.4 Dátum ukončenia aktuálnej služby: 12/15/2023 | vyžaduje sa |
1.5 Dátum spustenia novej služby: 12/16/2023 | vyžaduje sa |
1.6 Dátum ukončenia novej služby: 12/15/2026 | vyžaduje sa |
1.7 Počet používateľov: 400 | vyžaduje sa |
2. Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition - Per User/Device | |
2.1 Typ transakcie: Renewal | vyžaduje sa |
2.2 Sériové číslo: LA-0002548528-44895 | vyžaduje sa |
2.3 Úroveň programu: GELA-1 | vyžaduje sa |
2.4 Dátum ukončenia aktuálnej služby: 12/15/2023 | vyžaduje sa |
2.5 Dátum spustenia novej služby: 12/16/2023 | vyžaduje sa |
2.6 Dátum ukončenia novej služby: 12/15/2026 | vyžaduje sa |
2.7 Počet používateľov: 100 | vyžaduje sa |
3. Citrix Gateway Advanced VPX | |
3.1 Typ transakcie: Renewal | vyžaduje sa |
3.2 Sériové číslo: LA-0002696776-76945 | vyžaduje sa |
3.3 Úroveň programu: GELA-1 | vyžaduje sa |
3.4 Dátum ukončenia aktuálnej služby: 12/15/2023 | vyžaduje sa |
3.5 Dátum spustenia novej služby: 12/16/2023 | vyžaduje sa |
3.6 Dátum ukončenia novej služby: 12/15/2026 | vyžaduje sa |
3.7 Počet používateľov: 1 | vyžaduje sa |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
1.2 Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy |
1.3 Požaduje sa predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.4 Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným partnerom výrobcu produktov Citrix v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov). |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.4 OPNP do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.6 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu/osoby zodpovednú/é za riadne plnenie predmetu zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe uzatvorenej Zmluvy. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia a v lehote podľa uzatvorenej zmluvy. |
3.3 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
3.4 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakým respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané objednávateľom. |
3.5 Záruky a obmedzenia |
a) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet plnenia v trvaní 36 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu plnenia Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať od Dodávateľa povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady, bez ďalšej úhrady nákladov. |
b) Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa písmena a) tohto článku zmluvy. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 3 ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak. |
c) Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady objednávateľom až po deň jej odstránenia. Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov Dodávateľa. |
4. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
4.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas predmet zákazky cenu podľa ceny uvedenej v cenovej ponuke, ktorú predložil Dodávateľ. Cena je maximálna a záväzná počas celej platnosti zmluvy. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že fakturácia za poskytnutú službu bude jednorazová. |
4.3 Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po jej odsúhlasení zo strany objednávateľa, so splatnosťou faktúry 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve. |
4.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
4.5 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
4.6 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
4.7 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
4.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiaden preddavok ani záloha na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
4.9 Cena predmetu plnenia zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutím predmetu zmluvy (najmä náklady za licencie, na obstaranie licencií, clo, obeh ako aj všetky ďalšie služby súvisiace s poskytnutím predmetu zmluvy, prípadne iné súvisiace platby) a primeraný zisk. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že Dodávateľ nemá nárok na akúkoľvek osobitnú náhradu a/alebo inú formu kompenzácie nákladov, výdavkov alebo iných plnení vynaložených pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy. |
4.10 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie tovaru o hodnotu DPH. |
5. SANKCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
5.1 V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním alebo poskytnutím predmetu plnenia podľa tejto zmluvy v lehotách (termínoch) uvedených v tejto zmluve, je Objednávateľ' oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,2% z celkovej ceny predmetu plnenia, a to za každý, aj začatý deň omeškania, čím nie je nijako dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
5.2 Pre prípad omeškania Objednávateľa s platením odplaty za poskytnuté plnenie si zmluvné strany dohodli platenie úrokov z omeškania vo výške 0,002 % zo sumy, s ktorou je Objednávateľ v omeškaní, za každý deň omeškania. |
5.3 Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za škody, ktoré vznikli tým, že predmet zmluvy nebol dodaný v súlade s touto zmluvou, resp. nie je spôsobilý na užívanie a je povinný takto vzniknutú škodu Objednávateľovi nahradiť |
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
a) Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) v znení neskorších predpisov a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b) Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii softvéru. |
c) V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami Zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami Zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
6.1 Služby technickej a licenčnej podpory (maintenance) tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zmluvy požadujeme poskytovať v slovenskom jazyku nepretržite do konca platnosti Zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
7.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie Maratónu mieru č. 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2023 08:00 — 14.12.2023 12:00
1,00 celok
64 700,90
53 516,03
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2023 11:17
27.11.2023 12:00
27.11.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2023 08:45 - Vstupná ponuka | 64 700,40 | € | Cena s DPH |
27.11.2023 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 700,39 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: