• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 16:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 10:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 13:20

Detail zákazky Z202313330

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 16:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 10:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 13:20

Základné údaje

Z202313330

OF-282366

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8631543

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35751819

REFICIER JTL, s.r.o.

Stachanovská 43 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál pre tlačiarne - originálny

toner

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SPOTREBNY MATERIAL
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia, a to najmä tonery, ktoré budú slúžiť na zabezpečenie tlače dokumentov verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NÁZOV PREDMETU ZÁKAZKY ks 1246
Canon TM-300 Tlačová hlava PF-06, p.n. 2352C001 ks 2
HP DesignJet T930, toner Y, p.n. F9J78A ks 1
HP DesignJet T930,  toner G, p.n. F9J80A ks 1
HP DesignJet T930,  toner G, p.n. C1Q12A ks 1
HP DesignJet T930, toner C, p.n. F9J76A ks 1
HP DesignJet T930, toner M, p.n F9J77A ks 1
HP DesignJet T930, toner PK, p.n. F9J79A ks 1
HP DeskJet 5740, DJ 460cb, OfficeJet H470b, OJ 100 - 3color, p.n. C8766EE ks 4
HP OJ 252 black (C2P10AE –No.651), p.n. C2P10AE ks 240
HP OJ 252 color (C2P11AE –No.651), p.n. C2P11AE ks 144
Konica Minolta bizhub C364, C368, C454 Odpadová nádoba na toner, p.n. A4NNWY4 ks 54
Konica Minolta bizhub C-364, TN-321C Toner cyan, p.n.  A33K450 ks 10
Konica Minolta bizhub C-364, TN-321K Toner čierny, p.n.  A33K150 ks 66
Konica Minolta bizhub C-364, TN-321M Toner magenta, p.n.   A33K350 ks 15
Konica Minolta bizhub C-364, TN-321Y Toner žltý, p.n. A33K250 ks 22
Konica Minolta bizhub C368 ,TN-324C Toner cyan na 26 000 strán, p.n. A8DA450 ks 29
Konica Minolta bizhub C368, TN-324K Toner čierny na 28 000 strán, p.n. A8DA150 ks 50
Konica Minolta bizhub C368, TN-324M Toner magenta  na 26 000 strán, p.n. A8DA350 ks 10
Konica Minolta bizhub C368, TN-324Y Toner žltý na 26 000 strán, p.n. A8DA250 ks 25
OKI B410d, valec pre tlačiareň, p.n. 43979002 ks 32
OKI B431dn - toner pre 10 000 strán, p.n. 44917602 ks 89
OKI B721dn, tonerová cartridge, 18 000 strán, p.n. 45488802 ks 142
OKI B721dn,Sada pre údržbu preo B721/B731/MB760/MB770 (po 200 000 stranách), p.n. 45435104 ks 39
OKI C830dn - transportná jednotka, p.n.  43449705 ks 1
OKI C830dn - valec black, p.n. 44064012 ks 6
OKI C830dn - valec cyan, p.n. 44064011 ks 1
OKI originál Valec do B411/431/MB492 (25000 stran), p.n. 44574302 ks 76
OKI originál Toner do B432/512/MB492/562 (12 000 stran), p.n. 45807111 ks 94
OKI ES9465 - červený toner, p.n. 45643510 ks 7
OKI ES9465 - čierny toner, p.n. 45643512 ks 12
OKI ES9465 - modrý toner, p.n. 45643511 ks 14
OKI ES9465 - odpadová nádoba, p.n. 45639502 ks 39
OKI ES9465 - žltý toner, p.n. 45643509 ks 9
RICOH Aficio MP 2510 SP, p.n. 842042 ks 4
Xerox 6025 black (106R02763), p.n. 106R02763 ks 1
Xerox 6025 cyan (106R02760), p.n. 106R02760 ks 1
Xerox 6025 magenta (106R02761), p.n. 106R02761 ks 1
Xerox 6025 yellow (106R02762), p.n. 106R02762 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PREDMET ZMLUVY
1.3.1.1 Predmetom zmluvy je dodanie tovaru, a to konkrétne spotrebného materiálu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia, najmä tonery a náplne v celkovom počte 1 246 kusov, ktoré budú slúžiť na zabezpečenie tlače dokumentov, dokladov a iných listinných materiálov pre potreby verejného obstarávateľa.
1.3.1.2 Predmet zmluvy nesmie byť repasovaný, renovovaný alebo vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie v nich byť použitý doplnený náhradný prachový toner a atrament, pričom tonery musia mať maximálnu možnú kapacitu náplne, ktorá je v portfóliu výrobcu.
1.3.1.3 Predmetom zmluvy sa rozumie aj odber a ekologická likvidácia použitých obalov v súlade s ustanovením § 97 zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to použitých prázdnych tonerových kaziet a obalov atramentových náplní avšak len v rozsahu skutočne dodaného tovaru.
1.3.2 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.2.1 Kúpna cena za tovar je dohodnutá a stanovená na základe cenovej ponuky predávajúceho.
1.3.2.2 Celková cena je maximálna a záväzná a pokrýva všetky zmluvné záväzky a všetky náklady potrebné na riadne dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy, vyloženia tovaru do miest plnenia a vrátane odvozu a likvidácie použitého materiálu podľa bodu  1.3.1.3 tejto zmluvy a zabezpečenia odstránení vád na tovare a zariadeniach počas záručnej doby, pričom jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k zmluve.
1.3.2.3 Úhrada za tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.4 Predávajúci je oprávnený vystaviť kupujúcemu faktúru len na základe dodacieho listu potvrdeného oprávnenou osobou kupujúceho, ktorý musí byť súčasťou faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Cena bude kupujúcim uhradená jednorazovo.
1.3.2.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo zmluvy. V opačnom prípade je kupujúci oprávnený vrátiť faktúru predávajúcemu na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry spĺňajúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.6 Na tovar kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zmluvy bude financovaný z rozpočtových prostriedkov kupujúceho.
1.3.3 VŠEOBECNÉ DODACIE PODMIENKY
1.3.3.1 Predávajúci zodpovedá za kvalitu, úplnosť dodávky tovaru a odovzdanie dodávky tovaru v mieste a čase podľa tejto zmluvy.
1.3.3.2 Po dodaní tovaru do miest plnenia sa tovar stáva majetkom kupujúceho.
1.3.3.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať riadne a včas tovar nový, originálny, v neporušených a nepoškodených obaloch, originálnych obaloch od výrobcov požadovaných značiek, ktoré musia byť schválené výrobcom príslušného zariadenia, v ktorom má byť tovar (toner) použitý. Tovar musí byť dodaný bez zjavných vád, v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.4 Predávajúci je povinný dodať tovar do nasledujúcich miest plnenia:
Finančné riaditeľstvo SR, sklad OMNIA, Tomášikova 30, 821 01 Bratislava,
Daňový úrad Banská Bystrica, Nová 13, 975 04 Banská Bystrica,
Daňový úrad Košice, Železničná 1, 041 90 Košice,
Colný úrad Trnava, Piešťanská 3, 917 01 Trnava,
Colný úrad Žilina, K cintorínu 36, 010 04 Žilina,
Daňový úrad Nitra, Coboriho 2, 949 01 Nitra,
Daňový úrad Prešov, Hurbanistov 3, 080 01 Prešov,
Daňový úrad Trenčín, K dolnej stanici 22, 911 33 Trenčín.
Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, kvalite a do miest plnenia podľa bodu 1.3.3.4 v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy.
1.3.3.5  Kupujúci sa zaväzuje do piatich (5) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť predávajúcemu zoznam kontaktných osôb.
1.3.3.6 Predávajúci sa zaväzuje na základe písomnej výzvy kupujúceho, ktorá bude predávajúcemu doručená kupujúcim prostredníctvom e-mailu, vykonať jednorazový odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet a obalov atramentových náplní z miest plnenia  podľa bodu 1.3.3.4 tejto zmluvy v množstve podľa bodu 1.3.1.1 tejto zmluvy v lehote nie kratšej ako 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy kupujúceho.
1.3.4 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.4.1 Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky.
1.3.4.2 Kupujúci bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi predávajúcemu, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak kupujúci v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi predávajúcemu, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný kupujúcim a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od zmluvy kupujúcim
podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika, Slovenská republika

28.11.2023 23:59 — 28.12.2023 23:59

1 246,00 ks

152 120,28

126 766,90

Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2023 16:11

27.11.2023 10:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2023 11:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 111
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 15:41 - Vstupná ponuka 152 120,28 € Cena s DPH
26.11.2023 18:25 - Najvýhodnejšia ponuka 151 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS