42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
36365645
Quatro print, spol. s r.o.
Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK
Spotrebný materiál pre tlačiarne
toner
Tovar, Služba
1. SPOTREBNY MATERIAL
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia, a to konkrétne tonerov, ktoré budú slúžiť na zabezpečenie tlače dokumentov verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
NÁZOV PREDMETU ZÁKAZKY | ks | 53 | ||
OKI B710, cartridge pre 15 000 strán, p.n. 1279001 | ks | 22 | ||
Xerox Phaser 3635 MFP High Capacity Black Toner Cartridge, p.n. 108R00795 | ks | 31 |
Názov |
1.3.1 PREDMET ZMLUVY |
1.3.1.1 Predmetom zmluvy je dodanie tovaru, a to konkrétne spotrebného materiálu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia, a to konkrétne tonerov v celkovom počte 53 kusov, ktoré budú slúžiť na zabezpečenie tlače dokumentov, dokladov a iných listinných materiálov pre potreby verejného obstarávateľa. |
1.3.1.2 Predmet zmluvy môže byť neoriginálny, resp. repasovaný avšak len za predpokladu, že bude plne kompatibilný, bez zníženia kvality tlače a počtu výtlačkov z jednotlivého balenia. |
1.3.1.3 Predmetom zmluvy sa rozumie aj odber a ekologická likvidácia použitých obalov v súlade s ustanovením § 97 zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to použitých tonerových kaziet a obalov atramentových náplní avšak len v rozsahu skutočne dodaného tovaru. |
1.3.2 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
1.3.2.1 Kúpna cena za tovar je dohodnutá a stanovená na základe cenovej ponuky predávajúceho. |
1.3.2.2 Celková cena je maximálna a záväzná a pokrýva všetky zmluvné záväzky a všetky náklady potrebné na riadne dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy, vyloženia tovaru do miest plnenia a vrátane odvozu použitých obalov a zabezpečenia odstránení vád na tovare a zariadeniach počas záručnej doby, pričom jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k zmluve. |
1.3.2.3 Úhrada za tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.2.4 Predávajúci je oprávnený vystaviť kupujúcemu faktúru len na základe dodacieho listu potvrdeného oprávnenou osobou kupujúceho, ktorý musí byť súčasťou faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Cena bude kupujúcim uhradená jednorazovo. |
1.3.2.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo zmluvy. V opačnom prípade je kupujúci oprávnený vrátiť faktúru predávajúcemu na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry spĺňajúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.2.6 Na tovar kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zmluvy bude financovaný z rozpočtových prostriedkov kupujúceho. |
1.3.3 VŠEOBECNÉ DODACIE PODMIENKY |
1.3.3.1 Predávajúci zodpovedá za kvalitu, úplnosť dodávky tovaru a odovzdanie dodávky tovaru v mieste a čase podľa tejto zmluvy. |
1.3.3.2 Po dodaní tovaru do miest plnenia sa tovar stáva majetkom kupujúceho. |
1.3.3.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať riadne a včas tovar bez zjavných vád, v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.3.4 Predávajúci je povinný dodať tovar do nasledujúcich miest plnenia: |
Finančné riaditeľstvo SR, sklad OMNIA, Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, |
Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, kvalite a do miest plnenia podľa bodu 1.3.3.4 v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy. |
1.3.3.5 Predávajúci sa zaväzuje na základe písomnej výzvy kupujúceho, ktorá bude predávajúcemu doručená kupujúcim prostredníctvom e-mailu, vykonať jednorazový odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet a obalov atramentových náplní z miesta plnenia podľa predchádzajúceho bodu tejto zmluvy v množstve podľa bodu 1.3.1.1 tejto zmluvy v lehote nie kratšej ako 30 dní od dňa doručenia písomnej výzvy kupujúceho. |
1.3.4 OSTATNÉ DOJEDNANIA |
1.3.4.1 Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky. |
1.3.4.2 Kupujúci bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi predávajúcemu, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak kupujúci v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi predávajúcemu, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný kupujúcim a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od zmluvy kupujúcim |
podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tomášikova 30, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2023 23:59 — 28.12.2023 23:59
53,00 ks
13 448,28
11 206,90
Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2023 16:09
27.11.2023 10:38
27.11.2023 10:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2023 08:55 - Vstupná ponuka | 13 445,04 | € | Cena s DPH |
27.11.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 445,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: