• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202313324

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202313324

OF-281273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8645624

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

44989709

eGroup Solutions, a. s.

Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora integračnej platformy

Technická podora, IBM, softvérove produkty, IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby softvérovej podpory licencií integračnej platformy
Funkcia
Poskytovateľ zabezpečí aktualizáciu licencií softvérových produktov, ktoré tvoria technického riešenia integračnej platformy EAI (Enterprise Application Integration).
Softvérové riešenie integračnej platformy predstavujú komerčne dostupné softvérové produkty od spoločnosti IBM, s využitím ktorých bolo riešenie integračnej platformy vybudované. Ide o softvérové produkty IBM dostupné prostredníctvom partnerov výrobcu.
Softvérovou podporou licencií (Software Mainenance) je myslené sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií pre nižšie uvedené produkty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2024 ks 120
IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal - PRE OBDOBIE: Január - December 2025 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ROZSAH POŽADOVANEJ SOFTVÉROVEJ PODPORY:
Zákaznícka servisná podpora - min. 5 pracovných dní x8  hodín Dostupnosť: telefonicky, elektronickou poštou alebo vzdialeným elektronickým prístupom
Softvérová podpora prostredníctvom oprávnenej osoby
Prístup k aktuálnym verziám softvérovej podpory licencií (elektronický download z Web databázy)
V ČASE PLATNOSTI SOFTVÉROVEJ PODPORY SA POŽADUJE SPROSTREDKOVANE OD VÝROBCU POSKYTOVAŤ NASLEDOVNÉ SLUŽBY:
Sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie dostupné verzie vydaní a licenčných aktualizácií.
Poskytnutie pomoci pri riešení incidentov a problémov počas prevádzky uvedených produktov, pri problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním licencie a jej aktualizácie.
Poskytnutie telefonickej podpory a v prípade dostupnosti aj elektronický prístup k licenčným aktualizáciám pre pracovníkov technickej podpory zákazníka počas normálnej pracovnej doby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ čestne vyhlasuje, že disponuje platným dokladom potvrdeným spoločnosťou IBM preukazujúcim aktívne partnerstvo so spoločnosťou IBM min na úrovni Gold Business Partner alebo Platinum Business Partner, ktoré dodávateľovi umožňuje komplexne distribuovať produkty a služby, ktoré sú predmetom zákazky, t.j.: IBM Integration Bus Processor Value Unit (PVU)Annual SW Subscription & Support Renewal a tento na požiadanie oprávnenej osoby objednávateľa predloží do 3 pracovných dní k nahliadnutiu.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od začiatku platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpad kalkulácie ceny za podporu produktu s podrobnou špecifikáciou názvu, parametrov produktu a potvrdením podpory produktu priamo od výrobcu produktov spoločnosti IBM (technický alebo produktový list výrobcu). Jednotkové ceny musia byť zaokrúhlené na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene - z matemat. dôvodov).
Dodávateľ predloží objednávateľovi na začiatku aktuálneho ročného obdobia softvérovej podpory Akceptačný protokol s výkazom poskytovaných dodávok softvérovej podpory, obsahom ktorého bude zoznam podporovaných softvérových licencií na dané ročné obdobie. Po odsúhlasení Akceptačného protokolu podpísaného zástupcom objednávateľa bude tento výkaz slúžiť ako doklad pre vystavenie faktúry.
Cena za služby bude fakturovaná raz ročne, na začiatku ročného obdobia softvérovej podpory licencií a to na základe Akceptačného protokolu podpísaného oprávneným zástupcom objednávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi.
Nesplnenie akejkoľvek uvedenej podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

919 31 Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2024 07:00 — 31.12.2025 15:00

1,00 súbor

66 370,00

66 370,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2023 10:06

29.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 439
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2023 10:32 - Vstupná ponuka 66 300,00 € Cena bez DPH
24.11.2023 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 66 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS