• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 12:50

Detail zákazky Z202313307

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2023 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 12:50

Základné údaje

Z202313307

OF-282437

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8625032

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Káble, konektory a nabíjačky

Nabíjacia stanica, predlžovací kábel

  • 31681500-8 - Nabíjačky
  • 31158000-8 - Nabíjače
  • 31158100-9 - Nabíjače batérií
  • 31224810-3 - Predlžovacie káble
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stanica nabíjacia (napr. Allpowers S2000 (1500 Wh) (ALL-S2000) alebo ekvivalent)
Funkcia
Stanica nabíjacia vhodná na nabíjanie elektroniky, televízií, bielej elektroniky alebo elektrických vozidiel.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stanica nabíjacia ks 2
Kapacita batérie Wh 1500
Menovitý výkon W 2000
Špičkové zaťaženie W 4000
Nabitie do plnej kapacity pri výkone 400 W hod. 6
Výkon solárneho vstupu W 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia UPS áno
Výstupy: -
minimálne 4 x AC výstup 230 V / 50 Hz áno
minimálne 4 x USB 5 V / 3 A áno
minimálne 2 x USB-C s podporou Power Delivery až 100 W áno
minimálne 1 x výstup autozapaľovania 13 V / 10 A áno
Životnosť viac ako 1 000 cyklov (pri 80 % kapacite) áno
Bluetooth na prepojenie so smartfónom pre vzdialenú obsluhu áno
Madlá na ľahké prenášanie áno
Displej a tlačidlá pre ľahké ovládanie áno
 2. Kábel predlžovací
Funkcia
Kábel predlžovací slúži na predĺženie elektrickej energie tam, kam kábel zariadenia nedosiahne do zásuvky a na získanie zásuviek navyše na pripojenie viacerých zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kábel predlžovací ks 16
Dĺžka m 5
Zásuviek ks 5
Prúdové zaťaženie A 16
Maximálna záťaž W 3680
Napätie V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypínač so svetelnou kontrolkou áno
Zahnuté zakončenie zástrčky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy funkčnú a technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Spolu s dodávkou tovaru objednávateľ požaduje predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku ku každému dodanému tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného tovaru zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede s parametrami rovnakými alebo vyššími ako sú uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list.
Objednávateľ žiada doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2023 10:00 — 15.12.2023 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 768,81

1 474,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2023 08:25

24.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 556
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 14:49 - Vstupná ponuka 1 767,60 € Cena s DPH
22.11.2023 16:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 766,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS