• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 09:15

Detail zákazky Z202313295

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2023 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2023 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2023 09:15

Základné údaje

Z202313295

OF-282465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8631575

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45262543

GRAFITEC SLOVAKIA GROUP s. r. o.

Račianska 190, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a oprava zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi – rezačka, balička a iné

oprava, zariadenia knihárskej dielne

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stroj na výrobu knižných dosiek SCHMEDT PreDeck Typ 1600 - Ročný údržbový servis a servis pri poruche stroja
Funkcia
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi ks 1
 2. Baliaci stroj SMI PACK S 560 N- Ročný údržbový servis a servis pri poruche stroja
Funkcia
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi ks 1
 3. Tlačiarenský stroj Grafopress ADAST GPE Thermopress H11 - Ročný údržbový servis a servis pri poruche stroja
Funkcia
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi ks 1
 4. Tlačiarenský stroj Grafopress ADAST GPE - Ročný údržbový servis a servis pri poruche stroja
Funkcia
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi ks 1
 5. Rezačka ADAST MAXIMA MS 115 - 2 - Ročný údržbový servis a servis pri poruche stroja
Funkcia
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný údržbový servis a opravy zariadení knihárskej dielne aj s náhradnými dielmi ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby mal úspešný uchádzač oprávnenie poskytovať požadované služby/dodávať tovar v podnikateľskom registri na požadovaný predmet zákazky.
Pri poruche strojových zariadení objednávateľ zašle elektronicky alebo telefonicky požiadavku na opravu zariadenia dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť opravu najneskôr do troch pracovných dní od nahlásenia poruchy stroja.
Termín pravidelného ročného údržbového servisu objednávateľ elektronicky dohodne s dodávateľom minimálne 1 mesiac pred termínom plánovaného servisu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín max. do naplnenia počtu 20 hodín.
Fakturácia bude realizovaná po vykonaní servisného zásahu alebo opravy na strojnom zariadení.
Podkladom pre vystavenie faktúry musí byť servisný alebo montážny list potvrdený objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Názov Upresnenie
Obsah pravidelného ročnéhoúdržbového servisu: čistenie, nastavenie, namazanie, výmena oleja, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie ďalších potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste.
Obsah opráv: podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Počet servisných hodín 20 za rok. Servis a oprava strojov na: 12 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, EDIS - budova HB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

2 970,00

2 970,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2023 08:50

27.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 365
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2023 10:02 - Vstupná ponuka 2 970,00 € Cena bez DPH
22.11.2023 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 2 970,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS