30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52982173
AerDos s. r. o.
Bodrožská 114/30, Borša, 07632, SVK
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov DRAGER
Služba
1. Revízia a oprava individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a revízia individuálneho dýchacieho prístroja DRAGER, pravidelné ročne kontroly |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná kontrola nosič PSS 4000(D) (výmena O-kružkov, kontrola a testy) | ks | 9 | ||
Ročná kontrola pľúcna automatika PSS - A (D) (kontrola a testy) | ks | 9 | ||
Ročná kontrola Bodyguard 1500 Pass (Tally) (D) (kontrola) | ks | 9 | ||
2 ročná kontrola maska FPS 7000 (D) (výmena ventilov) | ks | 9 | ||
5 ročná kontrola tlaková oceľová fľaša 6,0L/300bar (periodická kontrola a tlaková skúška) | ks | 18 | ||
3 ročná kontrola nosič PSS 4000 (C) (výmena O-krúžkov, kontrola a testy) | ks | 10 | ||
3 ročná kontrola pľúcna automatika PSS-A (C) (výmena membrán, kontrola a testy) | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov | Áno |
Názov |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks potvrdenú a podpísanú faktúru a 2 ks servisného listu (potvrdený zaznam o vykonaných prácach). |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právozariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miesta plnenia. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveňvyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii či oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
46. krídlo Kuchyňa, 90 052 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
28.11.2023 08:00 — 15.12.2023 15:00
1,00 zákazka
5 892,00
5 891,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2023 16:24
24.11.2023 08:00
24.11.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2023 07:59 - Vstupná ponuka | 5 890,80 | € | Cena s DPH |
24.11.2023 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 890,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: