• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 13:50

Detail zákazky Z202313289

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2023 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2023 13:50

Základné údaje

Z202313289

OF-282537

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8645648

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 25

toner, obrazový valec, prenosový pás, zapekacia jednotka

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) ks 30
2. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) ks 30
3. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) ks 10
4. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) ks 10
5. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) ks 10
6. OKI MC342dn - OKI 44973536 čierny (2200 strán) ks 5
7. OKI B401d - OKI 44992402 čierny (2500 strán) ks 5
8. OKI MB461dn - OKI 44574802 čierny (7000 strán) ks 2
9. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 čierny (3400 strán) ks 6
10. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 modrý (2900 strán) ks 6
11. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 červený (2900 strán) ks 6
12. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 žltý (2900 strán) ks 6
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) ks 4
2. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) ks 7
3. OKI MC563/573 - OKI 46484107 modrý (30000 strán) ks 2
4. OKI MC563/573 - OKI 46484105 žltý (30000 strán) ks 2
5. OKI MC563/573 - OKI 46484106 červený (30000 strán) ks 2
6. OKI MC853dn - OKI 44844470 červený (30000 strán) ks 1
 3. Zapekacie jednotky
Funkcia
ORIGINÁLNE zapekacie jednotky od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC563/573 - OKI 46358502 (60000 strán) ks 3
 4. Prenosové pásy
Funkcia
ORIGINÁLNE prenosové pásy od výrobcu na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC563/573 - OKI 46394902 (60000 strán) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
6. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru.
7. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
8. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy).
9. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa.
Názov Upresnenie
11. Na každom tonery musia byť ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

04.12.2023 07:00 — 07.12.2023 13:00

1,00 celý rozsah

14 260,00

11 833,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2023 10:18

29.11.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2023 10:57 - Vstupná ponuka 14 260,00 € Cena s DPH
29.11.2023 04:52 - Najvýhodnejšia ponuka 13 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS