• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 15:55

Detail zákazky Z202313283

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2023 14:52
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2023 15:55

Základné údaje

Z202313283

OF-282428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8652526

Objednávateľ

00158551

Stredná odborná škola obchodu a služieb

Stavbárska 11, Martin, 03680, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, koreniny

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne na kalendárny rok 2024 - od 01.01.2024 do 31.12.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cukor kryštálový 1 kg kg 600
Cukor práškový 1 kg kg 200
Cukor škoricový 20 g ks 100
Cukor vanilkový 20 g ks 600
Cukor hygienický 1 kg kg 50
Múka hladká T 650 kg 400
Múka hladká extra špeciál kg 600
Múka polohrubá výberová kg 800
Detská krupica 0,5 kg kg 200
Kakao 100 g v kvalite holandského kakaa ks 200
Cestoviny-Fliačky veľké vaječné 400 g ks 600
Cestoviny-Kolienka vaječné 400 g ks 800
Cestoviny-Rezance široké vaječné 200 g v kvalite značky ERCE ks 650
Cestoviny celozrnné -Farfalle 500 g ks 600
Cestoviny-Niťovky vaječné 200 g v kvalite ERCE ks 600
Cestoviny-Penne celozrnné 400 g ks 500
Cestoviny-Tarhoňa vaječná 500 g ks 700
Cestoviny-Slovenská ryža 500 g ks 250
Cestoviny-Špagety semolínové 500 g ks 600
Cestoviny rajbanička v kvalite značky ERCE 200 g ks 600
Cestoviny mušle 400 g ks 600
Cestoviny celozrnné – vretená 500 g ks 700
Čaj čierny 50 g, kvalita I. triedy, hygienicky balené ks 300
Čaj ovocný 50 g, kvalita I. triedy,  hygienicky balené  vrecúška ks 500
Káva NESCAFE GOLD 200 g /ks/ ks 20
Káva melta  v kvalite značky Popradská EXTRA ŠPECIÁL 250 g ks 50
Vegeta v kvalite značky Podravka 200 g ks 500
Horčica plnotučná 350 g ks 200
Kečup Gurmán jemný 870 g ks 250
Korenie čierne mleté 20 g /ks/ ks 600
Korenie čierne celé 20 g /ks/ ks 200
Korenie majoránka 5 g /ks/ ks 300
Kôpor sušený 9 g /ks/ ks 20
Korenie grilovacie 20 g /ks/ ks 300
Korenie gyros 25 g /ks/ ks 200
Korenie na kurča 30 g /ks/ ks 300
Ocot 1 l l 400
Paprika červená mletá v kvalite značky Tymos 100 g ks 400
Petržlenová vňať sušená 9 g ks 150
Rasca celá 30 g ks 200
Rasca mletá 30 g ks 300
Med včelí slovenský 250 g ks 120
Sójová omáčka v kvalite značky Maggi 190 g ks 200
Soľ  jódovaná 1 kg kg 500
Omáčka milánska na špagety 350 g ks 400
Zmes na bolonské špagety 400 g ks 400
Bobkový list 5 g /ks/ ks 200
Korenie nové 15 g /ks/ ks 200
Korenie na guľáš 30 g ks 300
Korenie bazalka 9 g /ks/ ks 300
Korenie sezam 100 g /ks/ ks 160
Korenie pizzu 18 g /ks/ ks 100
Korenie v kvalite značky Maggi 165 ml ks 300
Korenie na ryby 30g ks 400
Korenie na pečené zemiaky 30 g ks 300
Korenie chilli 20 g ks 220
Strúhanka 5 kg ks 50
Mak mletý 100% - 200 g ks 400
Posyp, náplň orechová 200 g ks 200
Hrozienka 100 g ks 140
Hubová zmes sušená 20 g ks 100
Worchester 160 ml ks 40
Kôpor sterilizovaný v kvalite značky HAMÉ 280 g ks 50
Chren sterilizovaný v kvalite značky HAMÉ 160 g ks 60
Droždie sušené 7 g ks 80
Cestoviny vretená farebné 500 g ks 400
Ryža guľatozrnná v kvalite I. triedy kg 1000
Olej slnečnicový, 100%, 1l l 1000
Maslo 250 g ks 1000
Mlieko trvanlivé, litrové, 1,5 % tuku, v kvalite značky Kunín l 600
Mlieko trvanlivé, litrové,  3,5 % tuku,  v kvalite značky Kunín l 800
Majonéza 420 g ks 100
Tatárska omáčka 420 ml ks 100
Zeleninové lečo 670 g ks 300
Hrášok sterilizovaný v kvalite značky Bonduele,400 g ks 300
Kukurica sterilizovaná, v kvalite značky Bonduele, 425 g ks 300
Olej olivový, extra panenský za studena lisovaný, balenie 500 ml ks 20
Fazuľové struky sterilizované 720 g ks 300
Uhorky sterilizované 9 - 12 cm S4 ks 300
Uhorky sterilizované 6 -9 cm 720 g ks 400
Kompót jablkový S4 ks 100
Kompót marhuľový S4 ks 150
Kompót višňový odkôstkovaný S4 ks 100
Kompót broskyňový 850 g ks 100
Kompót broskyňový 850 g ks 100
Slivkový lekvár v kvalite značky HAMÉ 440 g ks 300
Hrach suchý polený, 1. trieda,  500 g kg 200
Šošovica, veľkozrnná, suchá, 1. trieda, balenie 500 g kg 400
Fazuľa suchá farebná, 1. trieda, 500 g kg 400
Paradajkový pretlak v kvalite značky PAT 115 g ks 100
Paradajkový pretlak S4 ks 80
Paradajkový pretlak 720 g ks 100
Paradajkový pretlak 400 g ks 180
Šampióny krájané v kvalite značky HAMÉ850 g ks 100
Fazuľa sterilizovaná, červená s chilli, v kvalite značky Bonduele,  430 g ks 100
Šampióny krájané 425 g ks 100
Strúhanka balená 450 g, 1. trieda ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cestoviny cestoviny z tvrdej pšenice alebo celozrnej pšenice, bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Mlynské výrobky bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Základné potraviny bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia,  prostredníctvom e-mailu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov od 01.01.2024 do 31.12.2024.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygien.  spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygien. spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
23. Ak súťažné podklady odkazujú priamo alebo nepriamo na konkrétny druh alebo typ tovaru, je prípustné ponúknuť ekvivalentné riešenie. Uchádzač v takom prípade musí vo svojej ponuke preukázať, že ponúkaný ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom, a to najmä z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty pre verejného obstarávateľa. Uchádzač toto preukáže najmä dokladom o zložení, výrobnom procese alebo opisom daného ekvivalentu.
24. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stavbárska 11, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

35 000,00

29 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 14:55

30.11.2023 14:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2023 15:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2023 14:35 - Vstupná ponuka 35 000,00 € Cena s DPH
30.11.2023 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 34 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS