• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202313270

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202313270

OF-282567

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8625005

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36546127

TZMO Slovakia s. r. o.

Diaľničná cesta 5600/29, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inkontinenčné plienky a detské jednorázové plienky

inkontinenčné plienky, detské plienky, jednorázové plienky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inkontinenčné plienky
Funkcia
Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obvod pásu cm 100 150
savosť ml 2500 2700
množstvo ks 10 440
 2. Inkontinenčné plienky
Funkcia
Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obvod pásu cm 80 110
savosť ml 2100 2300
množstvo ks 1530
 3. Inkontinenčné plienky
Funkcia
Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obvod pásu cm 130 170
savosť ml 2400 2600
množstvo ks 11820
 4. Detské plienky od 5-9 kg (MIDI)
Funkcia
jednorazové detské plienky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť dieťaťa kg 5 9
množstvo ks 8256
 5. Detské plienky  od 12-25 kg (JUNIOR)
Funkcia
jednorazové detské plienky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť dieťaťa kg 12 25
množstvo ks 4320
 6. Detské plienky od 3-6 kg (MINI)
Funkcia
jednorazové detské plienky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť dieťaťa kg 3 6
množstvo ks 3550
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo elektronicky požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu:
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach
b) podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy:  šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH
c) čestné prehlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód (ak je to relevantné)
d) čestné prehlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní. Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodanie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v zmysle obchodných podmienok Elektronickej platformy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

12 898,71

11 511,13

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 14:12

24.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2023 15:21 - Vstupná ponuka 12 898,71 € Cena s DPH
24.11.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 12 898,53 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS