• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2023 11:15

Detail zákazky Z202313262

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2023 11:15

Základné údaje

Z202313262

OF-282418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8693419

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup plotrového papiera

papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plotrový papier
Funkcia
papier pre účely InkJet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plotrová rolka 80 g/m2, papier pre účely InkJet, návin 50m, šírka rolky 297 mmm, priemer dutinky 50 mm ks 6
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet. návin 50 m. Šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 mm ks 12
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50m, Šírka rolky 914 mmm, priemer dutinky 50 mm ks 3
Plotrová rolka 80g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50m, Šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50mm ks 2
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 51mm ks 4
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 51mm ks 2
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 51mm ks 1
Plotrová rolka 90g/m2 transparentný papier pre účely InkJet, návin 50m, šírka rolky 610mm, priemer dutinky 50mm ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia – objednávateľ vyžaduje dodanie a vyloženie tovaru na adrese miesta plnenia bližšie určeného po podpise zmluvy v individuálnej mailovej čiastkovej výzve na dodanie tovaru objednávateľa. Periodicita a objem objednávaných tovarov v zmysle individuálnych výziev bude závisieť od potrieb a požiadaviek objednávateľa.
Predmet zákazky bude dodávaný na základe individuálnych čiastkových výziev na dodanie tovaru, na základe ktorých dôjde k plneniu.
Na každý tovar dodaný podľa čiastkovej výzvy bude vystavená samostatná faktúra (prílohou je dodací list). Na každej vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje z čiastkovej výzvy. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve a v čiastkových mailových výzvach.
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa – do 7 dní.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo tovaru. Súčet jednotlivých výziev za obdobie trvania tejto zmluvy však nesmie prekročiť maximálne predpokladané množstvo tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v jednotlivej objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

31,00 ks

1 685,00

1 404,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2023 13:40

11.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 40
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 16:52 - Vstupná ponuka 1 684,99 € Cena s DPH
04.12.2023 23:05 - Najvýhodnejšia ponuka 1 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS