37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Nákup plotrového papiera
papier
Tovar, Služba
1. Plotrový papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier pre účely InkJet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plotrová rolka 80 g/m2, papier pre účely InkJet, návin 50m, šírka rolky 297 mmm, priemer dutinky 50 mm | ks | 6 | ||
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet. návin 50 m. Šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 mm | ks | 12 | ||
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50m, Šírka rolky 914 mmm, priemer dutinky 50 mm | ks | 3 | ||
Plotrová rolka 80g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50m, Šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 50mm | ks | 2 | ||
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 51mm | ks | 4 | ||
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 51mm | ks | 2 | ||
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30m, Šírka rolky 1067 mm, priemer dutinky 51mm | ks | 1 | ||
Plotrová rolka 90g/m2 transparentný papier pre účely InkJet, návin 50m, šírka rolky 610mm, priemer dutinky 50mm | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia – objednávateľ vyžaduje dodanie a vyloženie tovaru na adrese miesta plnenia bližšie určeného po podpise zmluvy v individuálnej mailovej čiastkovej výzve na dodanie tovaru objednávateľa. Periodicita a objem objednávaných tovarov v zmysle individuálnych výziev bude závisieť od potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
Predmet zákazky bude dodávaný na základe individuálnych čiastkových výziev na dodanie tovaru, na základe ktorých dôjde k plneniu. |
Na každý tovar dodaný podľa čiastkovej výzvy bude vystavená samostatná faktúra (prílohou je dodací list). Na každej vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje z čiastkovej výzvy. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve a v čiastkových mailových výzvach. |
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa – do 7 dní. |
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo tovaru. Súčet jednotlivých výziev za obdobie trvania tejto zmluvy však nesmie prekročiť maximálne predpokladané množstvo tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v jednotlivej objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
31,00 ks
1 685,00
1 404,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 13:40
11.12.2023 10:00
11.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2023 16:52 - Vstupná ponuka | 1 684,99 | € | Cena s DPH |
04.12.2023 23:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: