• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 10:25

Detail zákazky Z202313260

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 10:25

Základné údaje

Z202313260

OF-282539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8625021

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

47251689

DEBTEC a.s.

Tomášikova 23/C, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup ročnej podpory pre licencie SAS Visual Analytics

SAS, SAS Visual Analytics, Podpora, Licenčná podpora

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SAS Produkty
Funkcia
Predmetom obstarania je licenčná podpora na obdobie do 29.11.2024 pre nižšie uvedené licencie. Licenčná podpora zahŕňa právo na patch/update/upgrade systému a technickú podporu v prípade poruchy systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAS Visual Analytics - Analytický, vedecký, štatistický, reportingový softvér, self service BI ks 1
Licencia na dobu neurčitú pre autorizovaných užívateľov ks 3
Licencia bez obmedzenia počtu užívateľov typu viewer ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou na miesta plnenia. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Faktúra musí obsahovať, okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike, aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaným partnerom pre Slovenskú republiku v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas výberového procesu a trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie uvedeného dokladu (originálu alebo úradne overenej kópie) v lehote 7 dní, ktorý nie je starší ako 3 mesiace, pričom nesplnenie tejto požiadavky bude považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, ktoré zakladá právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...) a informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN.
Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 29.11.2024.
V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2023 09:00 — 29.11.2024 23:59

1,00 viď položky opisného formulára

21 900,00

21 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.11.2023 15:20

24.11.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 10:01 - Vstupná ponuka 20 750,00 € Cena bez DPH
24.11.2023 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 20 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS